Welterusten, en tot weer weerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
En ik sluit meteen af, morgen heul vroeg op, nog wat werken en dan kadootjes kopen en heerlijk kerst vieren
Veel plezierquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef D. het volgende:
De TT en OP zijn nou niet erg verwelkomend
Ik denk niet dat er tussen de RLS-ers heel veel ICT-ers rondlopenquote:
*wijst naar Cc's printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
ICTer meldt.
Mooie printerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar Cc's printer
Daar moet je wezen
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
Misschien wordt het nog wat met de man van de helpdesk.quote:
Nee, maar bij velen helpt het welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Je hoeft ook niet eenzaam te zijn als je alleen bentquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen te zijn om eenzaam te zijn
Da's toch heel normaal voor ICT'ers?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
Zeg ik sta hier ook maar niets te doen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |