Ik vrees dat ik weer in de bunkers moet.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef Theoden het volgende:
Vergeleken met Waylon was Do nog een top gast .... jezus wat een saaie dombo .... nog niks gedaan, gezegd of wat dan ook .... en maar blije opmerkingen maken over dat iedereen ging gillen toen hij voor de brievenbus stond .... sterf
Blame it hans klokquote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef Theoden het volgende:
Vergeleken met Waylon was Do nog een top gast .... jezus wat een saaie dombo .... nog niks gedaan, gezegd of wat dan ook .... en maar blije opmerkingen maken over dat iedereen ging gillen toen hij voor de brievenbus stond .... sterf
Zoek maar alvast zijn Twitter op.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik weer in de bunkers moet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik weer in de bunkers moet.
Halloquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2 is binnen. Ik herhaal: Ofyles2 is binnen.
Vooruit... Ik help mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
We gaan de 7500 posts vandaag wel halen![]()
![]()
Nee hoor, maar als je er gevoelig voor bent wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik hard als ik daar niet van kan janken?
De 8000 ook nog wel hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
We gaan de 7500 posts vandaag wel halen![]()
![]()
Ik huil niet zo snel om films/boeken/tvzooiquote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je er gevoelig voor bent wel.
Of als je vader bent, of vanwege respect voor hoe Gerard daarmee omgaat.
Ieder zijn eigen traan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |