Nah ze lachte te breedquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef smoking-snares het volgende:
een pakje bonbons pakken = hosselen?:')
TS kan onder geen voorwaarde hosselen
Hoe wil ik dat doen als haar ouders bij haar warenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef sinadO het volgende:
Je hebt haar toch wel gefickt mag ik hopen?
Nee, je hebt d'r echt gehosseld, player dat je d'r bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat doen als haar ouders bij haar waren![]()
Hey willst du mit mir mitkommen dan gehn wir nach eine schönes platzDan krijg ik zeker heibel met haar vader, die keek al een beetje kwaad
Niet alle hoor, er zijn net zoals in Nederland buitenbeentjesquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef RickoKun het volgende:
Duitsers, daar zijn alle wijven toch alto?
Oh oH, YEAH! Fick mich Fick mich!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef thewhiteguy het volgende:
WEet je hoe geil, dan schreeuwt ze duits in bed
Alleen in Berlijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef RickoKun het volgende:
Duitsers, daar zijn alle wijven toch alto?
Laat dat "redelijk" maar wegquote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef NoShitSherlock het volgende:
Op een een of andere manier krijg ik al braak neigingen als ik Duits alleen al hoor. Het is zo'n verschrikkelijke snauwerige zeur taal. En dan dat chagrijnig kijkende Duitse volk er nog bij. Duitsers kijken namelijk altijd zo verschrikkelijk chagrijnig, maar als je ze dan aanspreekt blijken ze toch nog wel redelijk aardig te zijn.
Zeker als je vaak in Cheetah komt, daar heb je pas Mädchenquote:
Nederlanders zijn naar mijn mening een stuk vriendelijker. Ze zijn ook wel wat directer maar dat vind ik een stuk beter dan die soms overdreven Duitse beleefdheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Laat dat "redelijk" maar weg![]()
[..]
Zeker als je vaak in Cheetah komt, daar heb je pas Mädchen
Zelfstandige naamwoorden worden in het Duits gekenmerkt met een hoofdletter, omdat deze meid in dit geval Duits was geef ik dat woord een hoofdletter mee.quote:
o jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zelfstandige naamwoorden worden in het Duits gekenmerkt met een hoofdletter, omdat deze meid in dit geval Duits was geef ik dat woord een hoofdletter mee.
Een soort taal grapje
Twee pr0tege'squote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef Crutch het volgende:
Well done TS, twee pr0tege's voor je topic.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Duitse chicks verstaan heus wel Nederlands. En zo niet dan spreekt ze wel Engels.
BTW, Duitse chicks![]()
Boven de rivieren heb ik alleen nog maar onvriendelijke mensen ontmoet, dat komt ook doordat ik graag onder de rivieren blijfquote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Nederlanders zijn naar mijn mening een stuk vriendelijker. Ze zijn ook wel wat directer maar dat vind ik een stuk beter dan die soms overdreven Duitse beleefdheid.
Het is echt niet dat ik Duitsers haat maar het gaat om het principe, lange afstand-relaties 13.gifquote:
Ik woon 10km van de grens af geloof me je gaat ze haattequote:Op woensdag 23 december 2009 22:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is echt niet dat ik Duitsers haat maar het gaat om het principe, lange afstand-relaties 13.gif
Ik woon in Roermond en mijn inschattingsvermogen is niet zo goedquote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik woon 10km van de grens af geloof me je gaat ze haatte
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik woon in Roermond en mijn inschattingsvermogen is niet zo goeddaarom heb ik het even opgezocht!
Zo'n 15 à 20KM
Maar ik vind ze aardig/beleefd
Laatst in mijn stamcafe nog een heel leuk en lang gesprek gehad met een verdwaalde Duitse. Ik werd wel raar aangekeken. Kennelijk is dat raar of zoquote:
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik woon 10km van de grens af geloof me je gaat ze haatte
Omdat ze zogenaamd allemaal geen nederlands kunnen en geen engelsquote:
Ik kom vaak in Heinsberg/ Munchengladbach/ Dusseldorf en de daarbij omliggende dorpen. Maar ik vind het best lang, circa 1,5 uur fietsenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Dan is het toch geen lange afstands relatie :p 15/20km:P K kom weleens in emmerich/kleve maar vind het echt walgelijk dikke .. Nja laatk maar niet verder gaan:P
ach gusquote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Omdat ze zogenaamd allemaal geen nederlands kunnen en geen engelsMaar als je wat negatiefs over ze zegt horen ze het wel weer en vind ze brutaal
Sommige vergeten de oorlog nooitquote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Laatst in mijn stamcafe nog een heel leuk en lang gesprek gehad met een verdwaalde Duitse. Ik werd wel raar aangekeken. Kennelijk is dat raar of zo.
Dat dus! Vaak zijn het ook eerlijke mensen, paar jaar terug beurs met 200 euro verloren en het werd teruggebrachtquote:
Dat doe ik ook als een oude vrouw mij vraagt of ze mee mag met de taxi (maar dan moeten we wel een heel stuk om)quote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Omdat ze zogenaamd allemaal geen nederlands kunnen en geen engelsMaar als je wat negatiefs over ze zegt horen ze het wel weer en vind ze brutaal
Dat boeit me geen flikker, het gaat om de 3 gaatjes en of ze mij een goede orgasme brengtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die slikken ook gewoon hoor.
TS zag mooie meid en keek toen naar de grond. TS is autist.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef ManianMan het volgende:
Daar maakte ik oogcontact met een mooie meid, uiteindelijk keek ik naar de grond
Hè knul, wat naar nou toch.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:55 schreef DemonRage het volgende:
Duitse wijven zijn zo geil dat ze je anus likken man!
In de Randstad wonen geen Nederlanders.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef Dawwa het volgende:
Nederlanders die niet in de randstad wonen![]()
Grensbewoners
je zei heibel...je Duitsch is primaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, mijn Duits is niet meer zo goed als vroeger
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Ensaf het volgende:
Was vast een Nederlandse die dacht dat jij Duits was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |