Precies zelfde voor mijquote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef donthate het volgende:
[..]
relatie sowieso Maar sex dan moet ik wel van der houden echt dan zouk het met condoom wel doen maar niet zon half gare breezer daar wilk het niet voor wagen
Dan is het misschien 3-4x met condoom en vervolgens tests laten doen. De kans dat je in 3-4x seks een condoom scheurt EN dat diegene dan ook nog hiv heeft is natuurlijk enorm veel kleiner dan de kans dat je blootgesteld wordt aan hiv als je een relatie hebt met iemand met hiv en dus iedere keer seks kans is op een gescheurd condoom.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef apenkutkop het volgende:
maar eigenlijk is het wel zo dat als je met een vreemde naar bed gaat waarbij je een condoom gebruikt je ook niet weet of die ander wel of niets bij zich draagt. maar dan gaan mensen er meestal vanuit dat diegene wel niks zal hebben. maar dat weet je ook niet zeker, daarom gebruik je immers iets. het enige verschil is nu dus dat je weet dat die ander het wel heeft.
Is heel lastig van vrouw op een man over te dragen, helemaal als ze het veilig doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Ole het volgende:
Je weet toch wel hoe HIV wordt overgedragen he?
Als man is het vrij lastig HIV te krijgen als je geen orale of anale seks hebt - Dat kruipt niet via een vagina je piemel inquote:
Anaal wel, of dmv. beffen is het ook mogelijk..quote:Op donderdag 24 december 2009 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is heel lastig van vrouw op een man over te dragen, helemaal als ze het veilig doen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef TiMPiN het volgende:
Ik zou never nooit intiem kunnen worden met iemand die HIV heeft. Noem me een lowbrainer, maar ik zou der veels te veel over nadenken en blokkeren.
Weet je hoe klein die kans is?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Anaal wel, of dmv. beffen is het ook mogelijk..
http://hmg.oxfordjournals.org/cgi/content/full/7/3/399quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben veel in Afrika geweest, en het zal je verbazen dat mensen die dit roepen ook gewoon normaal middelbaar onderwijs genoten hebben.
Nog eentje die ik daar veel gehoord heb (in Zuidelijk Afrika dan): "De reden dat er in Europa minder aids voorkomt dan in Afrika is omdat jullie blanken gewoon sterker zijn."
Ik was daar met mijn zusje van 19, en die zei: "Oh, ik dacht dat het kwam doordat wij meer condooms gebruiken...".
Je snapt soms gewoon niet waar die onzin vandaan komt daar...
Maar goed, het is geen Afrika- of onwetendheids-topic..dus carry on!![]()
had ik niet van jou verwacht zo'n opmerking, sorrie. ...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon smerig daar dat had ik laats stukje over gezien/gelezen weet niet meer wat mja die mensen kan je nog niks kwalijk nemen die weten niet eens bter
o god jij weer, ..quote:
Vrede op aarde, dat is wat ik wilquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
o god jij weer, ..![]()
wat ben je toch een onaardig knulletje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |