Gewoon dit:quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook maar wat moet ik doen dervoor?:)
We zijn hier GODVERDOMME niet op partyflock, schrijf eerst maar eens normaal, dwaas!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef donthate het volgende:
K ben vrij lomp op fok:p Maar hoe kan je in een foto of een video in een toppic plaatsen
Klacht: Ben te lomp voor fock
Anti klacht iemand die het me ff uitlegt
Te makkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef Crutch het volgende:
Video: link van Youtube plakken.
Foto: Link plaatsen tusen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] of eerst uploaden via tinypic.com
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
We zijn hier GODVERDOMME niet op partyflock, schrijf eerst maar eens normaal, dwaas!!
Of Hyves.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
We zijn hier GODVERDOMME niet op partyflock, schrijf eerst maar eens normaal, dwaas!!
Correct taalgebruik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Normaal reageren is ook moelijk he
Een fatsoenlijke OP maken in het Nederlands ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Soms lastiger dan normaal taalgebruikquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |