Nee ik vraag het ook wel eens en dan zegt 'ie altijd 'niks'quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jou vriend vraagt steeds waar je aan denkt?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Faithfulness het volgende:
Zo goed was het niet, lieverd.
[ afbeelding ]
Dan moet je wat minder wazig voor je uit zitten te staren de hele tijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Ik krijg die vraag dagelijks, en zonder het voorafgaande bedplezier
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Faithfulness het volgende:
Waarom niet gewoon jokken?
"Aan hoe lekker het was!"
Zij blij. Jij van het gezeik af. Kun je weer verder denken aan:
[ afbeelding ]
Ik weet best wat het juiste antwoord zou moeten zijn maar als ik dat geef laat ik zien dat ik haar bitch ben door volledig te voldoen aan haar verwachting. Dat laat ik me niet gebeuren natuurlijk.quote:Ja, beste lezer...u leest het goed. De vraag der vragen die NOOIT goed te beantwoorden valt als je een vent bent die zich niet laat kennen en buigt voor de grillen van de vrouw.
In stijve toestand is mijn toekeloekus net een moordwapen, zo groot is 'ie. Die kan aardig wat schade aanrichten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Biels het volgende:
Fatale houding? Wat is dat?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik weet best wat het juiste antwoord zou moeten zijn maar als ik dat geef laat ik zien dat ik haar bitch ben door volledig te voldoen aan haar verwachting. Dat laat ik me niet gebeuren natuurlijk.
Ik snap die drang van praten na de seks van vrouwen echt niet. Daar hebben mannen ook totaal geen zin in. En al helemaal niet de vraag 'waar denk je aan?'quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee ik vraag het ook wel eens en dan zegt 'ie altijd 'niks'. Als ik dan zeg dat ie normaal moet doen en dat je altijd wel érgens aan denkt komt er altijd zo'n dom iets over een klusje wat nog gedaan moet worden e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |