Beste lezers,
daar ik een volleerd photoshopper ben maar een heeeeuuuulll slechte painter -en een plaatje meer zegt dan 1000 woorden- wil ik hier even mijn klacht delen in mooi beeld.
Gisteren was het weer eens zo ver: mijn vriendin was bronstig. Geile boel dacht ik

De hele avond zat ze al aan me te plukken maarja, ik was nog moe van het pallets sorteren, jeweets.
Anyway, na een tijdje ging het dus van zo:
![]()
Na een beetje opwarmen dook ze boven op me
![]()
en toen mijn toekeloekus in de fatale houding stond sprong ik er bovenop.
![]()
Vanwege de tere zieltjes van alle 33-jarige maagden hier op Fok zal ik de volgende stappen even illustreren met een cliche-beeld
![]()
Ik ben natuurlijk een echte vent dus ik ga altijd 2x. Derhalve:
![]()
Na mijn vriendin volgespoten te hebben zodat ze net een waterbed leek, lagen we lekker lepeltje-lepeltje na te genieten en te knuffelen.
![]()
Na een paar fijne minuten bedacht mijn vriendin dat het tijd was voor een goed gesprek en ze draaide zich om om even in de camera te loensen:
![]()
en de volgende vraag te stellen: "Waar denk je aan?"
![]()
Ja, beste lezer...u leest het goed. De vraag der vragen die NOOIT goed te beantwoorden valt als je een vent bent die zich niet laat kennen en buigt voor de grillen van de vrouw.
Desalniettemin voelde ik me zo:
![]()
Dus ik zeg: "Weet je wat ik denk? Dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn"
![]()
Nou, vervolgens stond ze natuurlijk op standje ijskast:
![]()
Klacht: vrouwen die niet tegen een grapje kunnen
Klacht: voorspelbare reacties
Positieve klacht: toch weer lekker geneukt