Oke we weten allemaal dat almere behoorlijk droevig is. En dat is zacht uitgedrukt.
Toevallig kreeg ik een mailtje dat mijn almere4you profiel verwijderd zou worden, ohnoes! Geen flauw idee wanneer ik deze ergens aangemaakt had maar enfin. Toch voor de grap maar even kijken.(dit is een profiel site btw, misschien nog wel een tandje erger dan sugababes en huppelepup dudes oid).
Mijn profiel is redelijk blanco, had niet meer verwacht. Ik lees een nieuwsbericht op de fp daar. En godsallejezus wat een gasten daaro(en nee, dat ze zo jong zijn is geen excuus, dit is gewoon pauper).
Tussen alle opgeschoren bontkraagjes jeugd en 14 jarige sletjes door. Sloeg deze man alles(er is vast wel erger te vinden dan in de 10 minuten die ik heb rondgekeken).
![]()
http://smth-tako.almere4you.nl/400 fucking barkie's vriend, om uit te geven aan wat hij maar wilt! Godverdomme wat een droeftoeter, en dat op die leeftijd al... HEY WACHT ES EUVE, DIE GAST IS 18. En die 18 jarige heeft wel 4 hele barkies om te spenderen, spange shit hoor.
Zoals ik vandaag al iemand hoorde zeggen(op fok

). Voor iedereen na 1993 geboren is, is er geen hoop meer. Nou. Deze man zet de lat nog wat lager!(als uberhaupt hij al 18 is)
Klacht: Pauper jeugd.
Klacht: Soortgelijke topics zijn er in den oneindigheid. Wat het eigenlijk alleen nog maar erger maakt.
[ Bericht 1% gewijzigd door LudoSanders op 24-12-2009 18:20:25 (antiklacht blabla) ]