ja het moet ook zo hard, en dat ssssssssssh geluid erbij. Het is het nabootsen van de baarmoeder, het schudden ervan en het geluid.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef het-is-mij het volgende:
@ Karin, fijn dat lars gelijk terecht kon en dat hij onderzocht is.
Had hij nog niets tegen maagzuur?
Heb het filmpje snel even bekeken, moet je dat dan ook zo hard doen?
Wel bijzonder, ga ik ook eens proberen.
Hier is Tijn een heel stuk rustiger sinds de zantac (ook tegen maagzuur) hij huilt nu vaak nog ff als hij in slaap moet komen (lukt nog niet heel erg goed, ben er vanmi. bij blijven zitten tot hij sliep met een boek haha) of met wakker worden of soms nog wel tussendoor maar gelukkig niet meer bijna uren achter elkaar.
Haha, goed dat hij zijn kunsten heeft vertoond.
Kun je met kerst een beetje bijtanken?
@ Twinkly, bah dat klinkt niet fijn zeg.
volgende week gelijk naar de ha?
En slecht van het cb.
Het hoofd ophouden deed Ivan ook meteen na zijn geboorte. Ik heb er nog naar gevraagd in het ziekenhuis omdat ik me afvroeg of het normaal was en of hij het wel mocht doen. Volgens de verpleegkundigen was het niets abnormaals (al is Ivan al vanaf het begin een sterke baby met veel kracht in z'n lijf en ledematen; van Evie vind ik al die capriolen véél knapper!).quote:Op vrijdag 25 december 2009 06:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Claudia; is dat niet normaal dan? dat rollen op de zijn? dat doe Evie nu ook al namelijk..en hoofdje ophouden; wanneer doen ze dat normaal? als we Evie laten boeren; houdt ze zelf soms haar hoofdje al helemaal omhoog...
(uhhh dit beebje had nog ruim een week in mijn buik moeten zitten...)
Ivan vindt de wipstoel geweldig! Gister heb ik toevallig deze serie gemaakt terwijl hij onder zijn muziekmobiel lag, maar de eerste keer dat ik lachen vast heb weten te leggen was toen hij in zijn wipstoel zat. Gister heb ik hem voor het eerst horen schateren - ik dacht dat hij moest huilen! - en dat was toen hij in zijn wipstoel zat. Er hangen 3 figuurtjes boven en hij vindt ze geweldig! Het echte wippen doet hij nog niet (in ieder geval niet intentioneel).quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:41 schreef het-is-mij het volgende:
Trouwens, vinden jullie kindjes de wipstoel ook zo leuk?
Vind hij nog haast leuker dan in de box onder de muziekmobiel haha.
Kleine doet het best wel goed, we hebben de verwarming op haar kamer een beetje open gezet en dat lijkt toch wel te helpen wat betreft het slapen. Wellicht heeft ze het gewoon koud gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:03 schreef het-is-mij het volgende:
Nijna, hoe is het daar?
quote:Hier flinke teleurstelling... We mogen nog niet naar huis, mevrouw heeft voor de 2e nacht op rij liggen spoken ipv slapen en veel voeding lopen spugen. Dat was reden voor een onderzoekje door de kinderarts waarbij bleek dat ze erg geel zag ook nog dus toen moest er bloed geprikt gaan worden en afwachten... (niet heel tof als je in 72 uur slechts 2 uur hebt geslapen, dat moment was het bij mij ook gedaan met de stoerigheid...) toch waren de suikerwaardes goed dus krijgt ze wel genoeg binnen n ook geen infecties, maar der geel-waardes (moeilijk woord voor wt ik vergeten ben) lag 1 puntje onder de waarde waarbij ze moet worden opgenomen dus moeten we zo on 13.00 uur weer prikken en wordt dan bepaald of we naar huis mogen of dat Minke wordt opgenomen en onder de blauwe lamp moet...
Nu afwachten dus, maar gelukkig hoeft ze niet meer zo te spugen(mini-jompeltje voor wt het waard is)..
Als ik hier wil dat ze gaat slapen, moet ik juist níet gaan lopen met haar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
En hoeveel kindjes vallen er niet snel in slaap als je met de kinderwagen aan het wandelen bent etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |