Heel veel beterschap van iedereen Jochemquote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi,
Ik heb zojuist een telefoontje van Troel gehad. Ze moest met Jochem naar t ziekenhuis op verdenking van het RS-virus. Dat blijkt het inderdaad te zijn, en ze moeten tot na de kerst in t ziekenhuis blijven.
mochten er meer kindjes komen dan moeten ze naar de zaal op, nu hebben ze een kamen voor hun alleen.
Beterschap kleine man
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh nee dat kan ook geen kwaad op zich, maar ik wil liever niet én lactulose én probiotica gaan gebruiken. Dat vind ik teveel naast elkaar want we hebben ook al die osteopatische behandelingen voor dr poepen en de fysio richt zich daar nu ook op dus mja. Ik wil liever niet dingen door elkaar gaan geven zonder met de HA overlegd te hebben enzo.
oh en ik moest wel een beetje grinniken om die "versie die we vergoed krijgen" eigenlijk.
Voor mijn lactulose moest ik een whopping 2.30 euro betalenen das best een flinke fles die je daarvoor krijgt hihi
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Twinkly het volgende:
Ohh Jochem, bah wat naarBeterschap!
Lois ik heb net gegoogled en het lijkt er wel op ja, daar is hij dan wel vroeg mee! Dat beloofd wat voor zijn peutertijd!
Huup ik kan me opzich wel voorstellen dat goede bacterien een goed poeppatroon bevorderen, maar bv poep hoeft helemaal niet iedere dag te komen. En het is sowieso maf dat jij het ook moet slikken want als het goed is komen jouw darmbacterien niet meer met Amelie's mond in aanraking
De dietiste raadde het mij ook aan om het te gebruiken ivm Niels' eczeem, maar het lijkt me alleen nuttig als je nog zwanger bent en bij de bevalling je darmbacterien bij je kindje kunnen komen.
btw toen ik Niels de probiotica van de week gaf, spuugde hij alles, inclusief de voeding erna, na een uur er weer uit18 euro per potje
gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef TheThirdMark het volgende:
Geen zoon van mij, wel van mijn broer.
Lucas. Afgelopen Vrijdag nacht geboren![]()
Ah ok, dan vind ik het heel raar idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Stiemie het volgende:
BE ik begrijp hoe je het bedoelt hoor, maar ze zei echt: wij adviseren om pas een zetpil te geven vanaf 39,5 koorts en anders niet. Is toch niet gek om eerder te geven? Maar daar heb ik al eens eerder een gesprek met haar over gehad. Eerst beweerde het cb hier zelfs dat kindjes helemaal geen koorts konden krijgen van de inentingen...
Huup wow maar goed dat ik de vergoedde versie kreeg want die schok waren we anders tijdens de feestdagen echt niet te boven gekomen
Nou ze zeggen dat van die koorts nu dus niet meer. Zou ik ook niet geloven want ik heb ervaring waaruit blijkt dat (erg hoge) koorts dus echt wel kanquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, dan vind ik het heel raar idd.
En dat ze er geen koorts van kunnen krijgen.Van de MG prik dan zeker ook niet.
Kan ze mee doen met het kerstdiner.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Moonah het volgende:
Aaaaah, Troel, wat rot dat jullie met Jochem in het zkh zijn.
Heel veel sterkte, en veel beterschap gewenst.
En ik zag dat Evi al aan de groentehap zit...![]()
Wat vroeg...
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan ze mee doen met het kerstdiner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een zeurmens en een aanstelster, maar ik heb het echt zo gehad met die kwaaltjes en ongemakken die na de bevalling kwamen en waar niemand me ooit voor gewaarschuwd heeft(goh, ik begin mijn eigen oude hormonster te worden. Had ik niet toen ik zwanger was, but here I am again, bright and shining
)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:21 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, twijfel-de-twijfel: eerst nog terug naar bed en dan brood halen voor het kerstontbijt of eerst douchen en brrod halen en daarna weer terug mijn bed in? Ben moe maar is ook wel fijn als ik niet meer weg hoef in de middagStef maakt het niet uit, die slaapt toch wel
Gisteren lekker een hele tijd op bed gelegen met hem op mijn borst, zo fijn! Oh, en ik krijg een lach(stuipje), een erg effectief middel om mij een gelukzalig gevoel te geven ondanks wallen tot de knieën en pijn in mijn kont
![]()
Haha, toevallig was ik gisteren al begonnen met het bouwen van een post en de foto's waren ook al gehost, maar net voor ik klaar was ging Stef over de zeik omdat hij eten wilde en daarna ben ik meteen mijn bed ingeroldquote:Op donderdag 24 december 2009 08:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
doe nog eens een foto in foto-topic![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef mefke79 het volgende:
En dan weer iets dat effe onder spoiler moet..Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een zeurmens en een aanstelster,
En om op je spoiler te reageren: Ik ben ook inwendig ingescheurd. Dat is nog steeds heel stug en bij penetratie echt pijnlijk. Mijn uitwendige litteken voel ik nagenoeg niets meer van. Je kunt wel een verdovende creme aanbrengen voor het moment supreme, maar tegenwoordig bijt ik maar even door.
Weinig bemoedigend voor jou, maar wellicht geneest het bij jou beter.
En BJ, borstontsteking sucks!Heel veel beterschap!
Arme jij..."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |