abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75985698
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 11

Kleine baby'tjes

09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 25-12-2009 12:37:22 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75985852
Laatste posts:
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi,

Ik heb zojuist een telefoontje van Troel gehad. Ze moest met Jochem naar t ziekenhuis op verdenking van het RS-virus. Dat blijkt het inderdaad te zijn, en ze moeten tot na de kerst in t ziekenhuis blijven.

mochten er meer kindjes komen dan moeten ze naar de zaal op, nu hebben ze een kamen voor hun alleen.

Beterschap kleine man
Heel veel beterschap van iedereen Jochem
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh nee dat kan ook geen kwaad op zich, maar ik wil liever niet én lactulose én probiotica gaan gebruiken. Dat vind ik teveel naast elkaar want we hebben ook al die osteopatische behandelingen voor dr poepen en de fysio richt zich daar nu ook op dus mja. Ik wil liever niet dingen door elkaar gaan geven zonder met de HA overlegd te hebben enzo.

oh en ik moest wel een beetje grinniken om die "versie die we vergoed krijgen" eigenlijk.
Voor mijn lactulose moest ik een whopping 2.30 euro betalen en das best een flinke fles die je daarvoor krijgt hihi
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Twinkly het volgende:
Ohh Jochem, bah wat naar Beterschap!

Lois ik heb net gegoogled en het lijkt er wel op ja, daar is hij dan wel vroeg mee! Dat beloofd wat voor zijn peutertijd!

Huup ik kan me opzich wel voorstellen dat goede bacterien een goed poeppatroon bevorderen, maar bv poep hoeft helemaal niet iedere dag te komen. En het is sowieso maf dat jij het ook moet slikken want als het goed is komen jouw darmbacterien niet meer met Amelie's mond in aanraking
De dietiste raadde het mij ook aan om het te gebruiken ivm Niels' eczeem, maar het lijkt me alleen nuttig als je nog zwanger bent en bij de bevalling je darmbacterien bij je kindje kunnen komen.
btw toen ik Niels de probiotica van de week gaf, spuugde hij alles, inclusief de voeding erna, na een uur er weer uit 18 euro per potje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75986021
BE ik begrijp hoe je het bedoelt hoor, maar ze zei echt: wij adviseren om pas een zetpil te geven vanaf 39,5 koorts en anders niet. Is toch niet gek om eerder te geven? Maar daar heb ik al eens eerder een gesprek met haar over gehad. Eerst beweerde het cb hier zelfs dat kindjes helemaal geen koorts konden krijgen van de inentingen...

Huup wow maar goed dat ik de vergoedde versie kreeg want die schok waren we anders tijdens de feestdagen echt niet te boven gekomen
pi_75986187
heuh wat gek Stiemie dat ze dat beweerden?

En ja nou I know! Het is maar goed dat de apothecaresse tegen me zei dat ze moest waarschuwen dat het niet vergoed wordt en dat ik het uit eigen zak moest betalen (en daarna moesten we allebei lachen )
Die probiotica krijg je dan weer niet vergoedt

Ai Twinkly, das dure spuug dan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75987067
Aaaaah, Troel, wat rot dat jullie met Jochem in het zkh zijn.
Heel veel sterkte, en veel beterschap gewenst.

En ik zag dat Evi al aan de groentehap zit... Wat vroeg...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75987486
Geen zoon van mij, wel van mijn broer.

Lucas. Afgelopen Vrijdag nacht geboren
pi_75987538
Van harte oom Mark!
pi_75987559
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef TheThirdMark het volgende:
Geen zoon van mij, wel van mijn broer.

Lucas. Afgelopen Vrijdag nacht geboren
gefeliciteerd
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 december 2009 @ 21:29:09 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75987789
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Stiemie het volgende:
BE ik begrijp hoe je het bedoelt hoor, maar ze zei echt: wij adviseren om pas een zetpil te geven vanaf 39,5 koorts en anders niet. Is toch niet gek om eerder te geven? Maar daar heb ik al eens eerder een gesprek met haar over gehad. Eerst beweerde het cb hier zelfs dat kindjes helemaal geen koorts konden krijgen van de inentingen...

Huup wow maar goed dat ik de vergoedde versie kreeg want die schok waren we anders tijdens de feestdagen echt niet te boven gekomen
Ah ok, dan vind ik het heel raar idd.
En dat ze er geen koorts van kunnen krijgen. Van de MG prik dan zeker ook niet.
pi_75987925
Toen ik de CBarts gister vertelde dat Meike binnen een half uur na de prik zo moest overgeven zei ze dat dat niet van de prik kon komen, en of ze een snoepje van de kerstman had gehad.....euh ja?! nou dan komt het ws daarvan!
Nou lekker dan GGD!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75988080
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah ok, dan vind ik het heel raar idd.
En dat ze er geen koorts van kunnen krijgen. Van de MG prik dan zeker ook niet.
Nou ze zeggen dat van die koorts nu dus niet meer. Zou ik ook niet geloven want ik heb ervaring waaruit blijkt dat (erg hoge) koorts dus echt wel kan

En ja van de Mexicaanse prik hadden we hier alle 3 's avonds boven de 38,5

Karin dat meen je toch niet Lekker dan!
  woensdag 23 december 2009 @ 21:40:23 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75988434
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Moonah het volgende:
Aaaaah, Troel, wat rot dat jullie met Jochem in het zkh zijn.
Heel veel sterkte, en veel beterschap gewenst.

En ik zag dat Evi al aan de groentehap zit... Wat vroeg...
Kan ze mee doen met het kerstdiner.
pi_75988758
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan ze mee doen met het kerstdiner.
pi_75989649
Troel, beterschap voor jullie kleine man!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75993386
Pff, huup, dat schiet ook maar niet op he, al die tegenstrijdige adviezen. En ik zou ook niet vanalles door elkaar willen proberen, groot gelijk.
Karin, ik vind het zo sneu om te horen dat Lars nou weer zo'n last heeft van zijn schoudertjes, het gewoon niet mee. Ik hoop dat je de verwijzing krijgt en dat er snel een oorzaak en oplossing gevonden worden.
Evi, je bent mooi!

En dan weer iets dat effe onder spoiler moet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt een zeurmens en een aanstelster, maar ik heb het echt zo gehad met die kwaaltjes en ongemakken die na de bevalling kwamen en waar niemand me ooit voor gewaarschuwd heeft (goh, ik begin mijn eigen oude hormonster te worden. Had ik niet toen ik zwanger was, but here I am again, bright and shining )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75994253
Mef, ff snel want ik val om van de slaap, mijn (uitwendige) litteken is ook nog steeds gevoelig hoor. t Is toch vrij kwetsbaar weefsel dat best wat tijd nodig heeft om te herstellen. En ik kan me voorstellen dat dit voor een inwendig litteken alleen maar meer geldt.

En wb die tampon. Heb ooit ergens gelezen dat meer vrouwen dit hebben na een bevalling. Geloof in één of ander boekje van Daphne of Claudia of zo. Iets over dat het na de bevalling mogelijk is om een tampon dwars in te brengen.
pi_75994567
dwars dat heb ik nog maar niet geprobeerd....
echt waarom verteld niemand je dit van te voren
mijn uitwendige litteken voel ik amper, vandaar. Ach die infectie zal het ook wel geen goed gedaan hebben.
En, slaap lekker ssserpente!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75994834
ze hebben tampons niet voor niets in verschillende maten
net als dat maatje super geen optie is voor een meisje van 13, is maatje mini niet meer bepaald reeel meestal nadat er een baby met een hoofd van zo'n 10cm doorsnede doorheen geweest is.

het uitrijpen (en dus ook het maximaal soepel worden) van littekens kan afhankelijk van de plaats tot 2 jaar duren.
  donderdag 24 december 2009 @ 08:21:02 #19
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76003539
Hoe zou het vandaag met Jochem en Xeentje zijn? *ponders*

En oh Mefke, dikke voor jou! Ik ben pas 4 weken onderweg en ben het nu al zat met die pijnlijke onderkant.. Ik kan je niet helpen, maar ik kan me wel érg goed indenken dat je er klaar mee bent..

Pfff, twijfel-de-twijfel: eerst nog terug naar bed en dan brood halen voor het kerstontbijt of eerst douchen en brrod halen en daarna weer terug mijn bed in? Ben moe maar is ook wel fijn als ik niet meer weg hoef in de middag Stef maakt het niet uit, die slaapt toch wel Gisteren lekker een hele tijd op bed gelegen met hem op mijn borst, zo fijn! Oh, en ik krijg een lach(stuipje) van hem, een erg effectief middel om mij een gelukzalig gevoel te geven ondanks wallen tot de knieën en pijn in mijn kont
3!
  donderdag 24 december 2009 @ 08:23:16 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76003557
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:21 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, twijfel-de-twijfel: eerst nog terug naar bed en dan brood halen voor het kerstontbijt of eerst douchen en brrod halen en daarna weer terug mijn bed in? Ben moe maar is ook wel fijn als ik niet meer weg hoef in de middag Stef maakt het niet uit, die slaapt toch wel Gisteren lekker een hele tijd op bed gelegen met hem op mijn borst, zo fijn! Oh, en ik krijg een lach(stuipje), een erg effectief middel om mij een gelukzalig gevoel te geven ondanks wallen tot de knieën en pijn in mijn kont

doe nog eens een foto in foto-topic
  donderdag 24 december 2009 @ 08:36:32 #21
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76003651
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:23 schreef Asyniur het volgende:

[..]

doe nog eens een foto in foto-topic
Haha, toevallig was ik gisteren al begonnen met het bouwen van een post en de foto's waren ook al gehost, maar net voor ik klaar was ging Stef over de zeik omdat hij eten wilde en daarna ben ik meteen mijn bed ingerold Oftewel: ze staan er

En ik twijfel nog steeds, maar ik denk dat het eerst slapen wordt
3!
pi_76003949
Jochem in het ziekenhuis sterkte troel en familie...hopelijk wordt hij snel weer beter

Xenia, jij vroeg over de babygym toch? Jamie vind t nog niet erg spannend, kijkt er een beetje naar en dat is het wel. Ach hij is nog niet eens 10 weken dus komt vanzelf wel
pi_76004468
sterkte voor Jochem...

ik voel me ook al 1.5 dag doodziek. gister zelfs de huisarts op bezoek gehad... voelde me alsof ik enorme griep heb. heb ook continu koortsaanvallen....
en wat blijkt; ik heb een mastitis/ borstontsteking... direct gestart met antibiotica en dan moet het morgen beter gaan... zo niet; dan werd er op mijn hart gedrukt om direct weer te bellen/ ondanks de feestdagen...

gelukkig gaat het met Evie verder goed..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76004607
BJ wat een drama, hopelijk wordt je snel beter
pi_76005010
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef mefke79 het volgende:
En dan weer iets dat effe onder spoiler moet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt een zeurmens en een aanstelster,
Waarom?
En om op je spoiler te reageren: Ik ben ook inwendig ingescheurd. Dat is nog steeds heel stug en bij penetratie echt pijnlijk. Mijn uitwendige litteken voel ik nagenoeg niets meer van. Je kunt wel een verdovende creme aanbrengen voor het moment supreme, maar tegenwoordig bijt ik maar even door.
Weinig bemoedigend voor jou, maar wellicht geneest het bij jou beter.

En BJ, borstontsteking sucks! Heel veel beterschap!
Arme jij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')