abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76086573
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig vast te stellen.
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op zo iemand zijn afgeknapt. Anders had die persoon immers wel een relatie gehad na het vele proberen. En dat is vast geen klein iets.

En mocht je het helemaal niet geprobeerd hebben dan zou ik het ook raar vinden, want waarom zou je in die 25 jaar helemaal geen behoefte hebben aan een vriendin? Iemand begrijpen lijkt me toch wel belangrijk in een relatie, en ik zou dat niet zo goed kunnen begrijpen...

Maar goed, om nou een 25+ jongen/man af te wijzen omdat hij nog maagd is, terwijl je de persoon in kwestie erg leuk vindt, nou dat hoeft ook weer niet. Je vindt hem niet voor niets leuk natuurlijk.
Nu heb je het over relaties, niet over seks volgens mij
Voor mijn huwelijk heb ik ook wel andere relaties gehad, maar geen seks.
pi_76086595
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Ok, inkoppertje
Maar kan je seks dan ooit weer loskoppelen van pure lust?
Als ik seks heb is dat ook lust, en liefde en ook gezellig en geborgenheid en dergelijke.
Ik zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten ontrafelen.
Ik zou me bij een man die niet van me hield zo ontzettend kwetsbaar en naakt voelen....
Ja, ach, dat is denk ik gewoon vrouwelijk. Die maken alles ingewikkeld.
pi_76086621
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef Modus het volgende:

[..]

Doe je het wel eens met jezelf?
Ja...
En ik neem aan dat je volgende vraag is: 'is dat dan niet puur lust?'
Jawel, dat is het wel, maar dan zijn mijn gedachten ook zeker wel gekoppeld aan mijn man. En komt de rest van de gevoelens er dus ook weer bij kijken. Ook niks zo ijn als daarna lekker tegen hem aansnuggelen.

Zoals ik al zei: ik kan die gevoelens allemaal niet van elkaar loskoppelen
pi_76086634
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, de grens ligt jonger dan 22 als je dit topic zo leest
Dan zijn er veel Fokkers dus triest

quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig vast te stellen.
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op zo iemand zijn afgeknapt. Anders had die persoon immers wel een relatie gehad na het vele proberen. En dat is vast geen klein iets.

En mocht je het helemaal niet geprobeerd hebben dan zou ik het ook raar vinden, want waarom zou je in die 25 jaar helemaal geen behoefte hebben aan een vriendin? Iemand begrijpen lijkt me toch wel belangrijk in een relatie, en ik zou dat niet zo goed kunnen begrijpen...

Maar goed, om nou een 25+ jongen/man af te wijzen omdat hij nog maagd is, terwijl je de persoon in kwestie erg leuk vindt, nou dat hoeft ook weer niet. Je vindt hem niet voor niets leuk natuurlijk.
Er zijn talloze redenen waarom iemand geen relatie krijgt en nog maagd is na zijn schooltijd. Dus begin 20. Overigens is school lang niet de enige plaats waar je in contact komt met leeftijdsgenoten.

Andersom geldt hetzelfde. Iemand die al aardig wat bedpartners versleten heeft zou ik ook niet afwijzen om die reden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76086648
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:26 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, ach, dat is denk ik gewoon vrouwelijk. Die maken alles ingewikkeld.
Vermoedelijk
Zal ik even mijn man naar het topic halen?
pi_76086658
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar er zit nogal een verschil tussen je schooltijd en je latere tijd. Als je een onzeker pubertje met pouistjes was, dan heb je dus wel een probleem. Want dan heb je daar later last van: je hebt niet geneukt dus je bent vreemd.

En wat Tijnbrein zegt: waar ligt de grens en wie bepaalt die grens?
Ik had 'm even ge-edit.
Maar er zijn inderdaad wel goede redenen te bedenken waarom iemand al die tijd niet echt in trek was bij meiden, en dat hoeft niet altijd iets blijvends te zijn. In zo'n geval zal het me ook niet zoveel uitmaken. Ik kan me heel goed voorstellen dat acne je erg onzeker maakt, terwijl op latere leeftijd die acne door het volwassen worden of medicijnen wel weg zijn en dus niet meer in de weg staan.
Ik heb zelf ook wat ervaring met onzekerheden als deze, helaas. Het belemmert me ook wel.

Toch zou ik wel even schrikken van een dertiger die nog maagd is, het is nou eenmaal niet erg veel voorkomend. Als ik dan zelf al wel de nodige ervaring zou hebben, dan ben je misschien te verschillend van elkaar. Je moet wel een beetje op dezelfde hoogte zitten in een relatie, toch? Ik weet niet of ik daar dan aan zou beginnen, tenzij ik de persoon wel erg leuk vind....
pi_76086690
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
Ja...
En ik neem aan dat je volgende vraag is: 'is dat dan niet puur lust?'
Jawel, dat is het wel, maar dan zijn mijn gedachten ook zeker wel gekoppeld aan mijn man. En komt de rest van de gevoelens er dus ook weer bij kijken. Ook niks zo ijn als daarna lekker tegen hem aansnuggelen.

Zoals ik al zei: ik kan die gevoelens allemaal niet van elkaar loskoppelen
Echt altijd alleen aan hem? Nooit gewoon om het maar even plastisch uit te drukken een keiharde pik zonder gezicht erbij?
pi_76086692
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Dus jij bent als maagd het huwelijk in gegaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76086698
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
pi_76086775
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had 'm even ge-edit.
Maar er zijn inderdaad wel goede redenen te bedenken waarom iemand al die tijd niet echt in trek was bij meiden, en dat hoeft niet altijd iets blijvends te zijn. In zo'n geval zal het me ook niet zoveel uitmaken. Ik kan me heel goed voorstellen dat acne je erg onzeker maakt, terwijl op latere leeftijd die acne door het volwassen worden of medicijnen wel weg zijn en dus niet meer in de weg staan.
Ik heb zelf ook wat ervaring met onzekerheden als deze, helaas. Het belemmert me ook wel.
Tip: laat je niet leiden door die onzekerheid en zeker niet door wat anderen zeggen. Ik had het toen ik zo oud was als jij (sprak opa) ook graag anders gedaan.
quote:
Toch zou ik wel even schrikken van een dertiger die nog maagd is, het is nou eenmaal niet erg veel voorkomend. Als ik dan zelf al wel de nodige ervaring zou hebben, dan ben je misschien te verschillend van elkaar. Je moet wel een beetje op dezelfde hoogte zitten in een relatie, toch? Ik weet niet of ik daar dan aan zou beginnen, tenzij ik de persoon wel erg leuk vind....
Nee, en da's nou net het probleem. Zo denken er heel veel.
pi_76086777
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan zijn er veel Fokkers dus triest

[..]

Er zijn talloze redenen waarom iemand geen relatie krijgt en nog maagd is na zijn schooltijd. Dus begin 20. Overigens is school lang niet de enige plaats waar je in contact komt met leeftijdsgenoten.
Klopt, maar wel de meest voor de hand liggende plek. En op die leeftijd maak je ook vrienden die je weer in contact brengen met andere mensen, feestjes houden en misschien gaan stappen etc..
Dat wordt wat moeilijker als je eenmaal aan het werk bent elke dag en enkel wat omgaat met collega's.
quote:
Andersom geldt hetzelfde. Iemand die al aardig wat bedpartners versleten heeft zou ik ook niet afwijzen om die reden.
Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30. Maar wat is veel?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 26-12-2009 21:37:28 ]
pi_76086803
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Echt altijd alleen aan hem? Nooit gewoon om het maar even plastisch uit te drukken een keiharde pik zonder gezicht erbij?
Uhm, nee Haha. Wel aan situaties, maar niet bot aan blote mannen oid
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zei ik niet Ik zei dat ik voor mijn man geen seksuele relaties had gehad.
Als maagd het huwelijk ingaan was wel tof geweest trouwens, maar nee, ik was geen maagd meer.
pi_76086831
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat valt iedereen daar toch over. Ik vind het wel wat hebben. Ik denk niet dat ik het zou volhouden en ik vind het knap als er mensen zijn die dat wel lukt.
pi_76086845
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Tip: laat je niet leiden door die onzekerheid en zeker niet door wat anderen zeggen. Ik had het toen ik zo oud was als jij (sprak opa) ook graag anders gedaan.
Ik ben er nooit om gepest of iets dergelijks. Het is puur en alleen mijn eigen onzekerheid.
quote:
Nee, en da's nou net het probleem. Zo denken er heel veel.
Vind je het niet enigszins normaal dat mensen zo denken?
pi_76086847
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30.
Idem!
pi_76086858
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef freecell het volgende:

[..]

[..]

Als maagd het huwelijk ingaan was wel tof geweest trouwens, maar nee, ik was geen maagd meer.
En ik nam het nog zo voor je op
pi_76086882
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben er nooit om gepest of iets dergelijks. Het is puur en alleen mijn eigen onzekerheid.
[..]

Ja, ik snap het ook wel, maar daarom baal ik er nog wel van. Ik was namelijk wel het lulletje van de klas en dat is niet erg goed voor mezelf geweest.
pi_76086895
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, maar wel de meest voor de hand liggende plek. En op die leeftijd maak je ook vrienden die je weer in contact brengen met andere mensen, feestjes houden en misschien gaan stappen etc..
Dat wordt wat moeilijker als je eenmaal aan het werk bent elke dag en enkel wat omgaat met wat collegas.
Dat is waar. Als in je tienerjaren geen nieuwe vriendschappen aanmaakt wordt dat later erg lastig. Helaas weet ik dat uit ervaring.
quote:
[..]

Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30. Maar wat is veel?
Meer dan 25 bedpartners vind ik veel.
14 SHADES OF GREY
pi_76086905
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik niet
Het is toch veel toffer om elkaars eersten te zijn? Samen te ontdekken. En niet het idee hebben 'misschien deed zij het wel beter dan ik' of 'deze is veel leuker, maar mijn vorige was beter in bed' of 'ik wil niet weten waar deze handen gisteravond zaten'
pi_76086982
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En ik nam het nog zo voor je op
Ik zag het
pi_76086993
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm, nee Haha. Wel aan situaties, maar niet bot aan blote mannen oid
[..]

Oke Just checking
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat valt iedereen daar toch over. Ik vind het wel wat hebben. Ik denk niet dat ik het zou volhouden en ik vind het knap als er mensen zijn die dat wel lukt.
Mee eens
14 SHADES OF GREY
pi_76087015
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik niet
Het is toch veel toffer om elkaars eersten te zijn? Samen te ontdekken. En niet het idee hebben 'misschien deed zij het wel beter dan ik' of 'deze is veel leuker, maar mijn vorige was beter in bed' of 'ik wil niet weten waar deze handen gisteravond zaten'
In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?
pi_76087063
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?
Er zullen inderdaad mensen zijn die dat doen.
14 SHADES OF GREY
pi_76087079
quote:

[..]

22 een aanzienlijke leeftijd? Mijn hemel, dan ben ik al bejaard.
pi_76087093
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik niet
Ehm maar dat is op jou dan toch ook niet van toepassing? Jij had ook al aan een ander gezeten en hij aan jou voor deze man. En verder, elkaar ontdekken is elke keer opnieuw weer leuk hoor.
pi_76087116
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Er zullen inderdaad mensen zijn die dat doen.
De meerderheid, als ik zo de posts op dit forum bekijk.
Bij mij zal het wel van een aantal dingen afhangen. Ik heb overigens niet zoveel recht van spreken, heb zelf ook nog niet al te veel ervaring. Maar met 17 jaar maakt dat nog niet zoveel uit. Toch is het wel vervelend om te zien dat al je vriendinnen vriendjes krijgen en jijzelf nog niet.
pi_76087122
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

The 33 year young virgin
14 SHADES OF GREY
pi_76087126
quote:

[..]

Ow, dat topic, ja dat heb ik ook gelezen.
Dat was wel héél oppervlakkig zeg!
Eerst roepen dat hij helemaal geweldig is en dat je als een blok voor zijn karakter viel en vervolgens straal op hem afknappen omdat hij nog maagd is 'want dan zal er vast wel iets mis zijn!'
En zonder eerst met hem te praten er over of eerst seks gehád te hebben met hem (al ben ik meer voorstander van seks na een wat langere relatie, maar goed, das persoonlijk)

Ja, als we over dat niveau praten ben ik wel uitgeluld geloof ik....
pi_76087143
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, 22 jaar niet. Ook al wat minder voorkomend, maar ik doel vooral op dertigers en andere volwassenen die klaar zijn met hun studie en al begonnen zijn met werken.
pi_76087150
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik snap het ook wel, maar daarom baal ik er nog wel van. Ik was namelijk wel het lulletje van de klas en dat is niet erg goed voor mezelf geweest.
Waaróm wil je eik die ene he-le spe-cia-le? Wil je er eerst mee trouwen ofzo? Wat zou er nou helemaal precies gebeuren als je het deed met iemand bij wie dat net iets minder is...
pi_76087203
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Waaróm wil je eik die ene he-le -spe-cia-le? Wil je er eerst mee trouwen ofzo? Wat zou er nou helemaal precies gebeuren als je het deed met iemand bij wie dat net iets minder is...
Heel simpel, ik moet er gevoel bij hebben, ik kan niet zomaar een willekeurige vrouw bespringen.
pi_76087205
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De meerderheid, als ik zo de posts op dit forum bekijk.
Bij mij zal het wel van een aantal dingen afhangen. Ik heb overigens niet zoveel recht van spreken, heb zelf ook nog niet al te veel ervaring. Maar met 17 jaar maakt dat nog niet zoveel uit. Toch is het wel vervelend om te zien dat al je vriendinnen vriendjes krijgen en jijzelf nog niet.
Ja dat is inderdaad vervelend.
Ik heb ook nog nauwelijks ervaring. En maak mij er ook totaal niet druk over.
14 SHADES OF GREY
pi_76087214
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, dat topic, ja dat heb ik ook gelezen.
Dat was wel héél oppervlakkig zeg!
Eerst roepen dat hij helemaal geweldig is en dat je als een blok voor zijn karakter viel en vervolgens straal op hem afknappen omdat hij nog maagd is 'want dan zal er vast wel iets mis zijn!'
En zonder eerst met hem te praten er over of eerst seks gehád te hebben met hem (al ben ik meer voorstander van seks na een wat langere relatie, maar goed, das persoonlijk)

Ja, als we over dat niveau praten ben ik wel uitgeluld geloof ik....
Er kwam ook nog bij kijken dat hij nogal raar reageerde toen zij hem zoende. Als dat elke keer weer zo is, dan wordt het wel vervelend inderdaad. En ik kan me op zich ook wel voorstellen dat het de romantiek er een beetje uit haalt. Onbewust of bewust knap je dan op iemand af en dat valt niet meer te fixen.
pi_76087220
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef Modus het volgende:

[..]

Ehm maar dat is op jou dan toch ook niet van toepassing? Jij had ook al aan een ander gezeten en hij aan jou voor deze man. En verder, elkaar ontdekken is elke keer opnieuw weer leuk hoor.
Ik had nog nooit seks gehad voor deze man
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:50:35 #285
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_76087297
ken natuurlijk ook goed dat neuken niet je ding is .
Scheelt in de regel ook een hoop gezeik
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_76087340
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef waterkip het volgende:
ken natuurlijk ook goed dat neuken niet je ding is .
Scheelt in de regel ook een hoop gezeik
Nee, want dan wordt je weer een zielige nerd gevonden
Ik ben wel voorstander van seks in het algemeen Alleen niet van de zogenoemde 'vrije seks'
pi_76087350
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef RealZeus het volgende:
Heel simpel, ik moet er gevoel bij hebben, ik kan niet zomaar een willekeurige vrouw bespringen.
Nee dat snap ik, ik dacht ook al dat je dat ging zeggen. Maar er zit volgens mij nog een behoorlijk grijs gebied tussen dat en wat jij lijkt te zoeken. Althans, zo komt het over.
pi_76087451
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, ik dacht ook al dat je dat ging zeggen. Maar er zit volgens mij nog een behoorlijk grijs gebied tussen dat en wat jij lijkt te zoeken. Althans, zo komt het over.
Het is wel zo dat ik steeds kieskeuriger word. Dat dan weer wel.
pi_76087535
Dat is volgens mij niet zo gek, alleen lijkt dat me eerder van toepassing op mensen die al wat relaties achter de rug hebben, op een gegeven moment weet je gewoon beter wat je wel en niet wilt.
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:59:37 #290
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_76087551
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het is wel zo dat ik steeds kieskeuriger word. Dat dan weer wel.
Niet zo vreemd als je ondertitel control freak is .
Op een gegeven moment is zo'n muts toch niet meer in te plannen
dag heeft ook maar 24 uur.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_76087717
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:59 schreef Modus het volgende:
Dat is volgens mij niet zo gek, alleen lijkt dat me eerder van toepassing op mensen die al wat relaties achter de rug hebben, op een gegeven moment weet je gewoon beter wat je wel en niet wilt.
Leeftijd doet dat ook wel met je Je leert wat je belangrijk vind in een partner en in een relatie.

Achteraf had ik ook liever wat langer (lees: tot huwelijk) gewacht met de seks.
pi_76087821
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Leeftijd doet dat ook wel met je Je leert wat je belangrijk vind in een partner en in een relatie.
En als je ouder wordt verander je ook, dus je smaak ook.
pi_76087857
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En als je ouder wordt verander je ook, dus je smaak ook.
Jeps
Tot op zekere hoogte trouwens Anders zouden langere relaties uitgestorven zijn
pi_76087864
Pfff ik weet wel dat ik als oudere maagd (20) nog deprier dan normaal wordt door het lezen van sommige reacties hier, het lijkt me nogal logisch dat het merendeel van de oudere maagden zich er triest om voelt aangezien je er tegenwoordig overal mee geconfronteerd wordt. Maar om dan gelijk de oudere maagden helemaal af te schrijven als weirdos
pi_76087880
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef freecell het volgende:

Achteraf had ik ook liever wat langer (lees: tot huwelijk) gewacht met de seks.
Wat had dat voor verschil gemaakt dan denk je?
pi_76087902
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef 501105 het volgende:
Pfff ik weet wel dat ik als oudere maagd (20) nog deprier dan normaal wordt door het lezen van sommige reacties hier, het lijkt me nogal logisch dat het merendeel van de oudere maagden zich er triest om voelt aangezien je er tegenwoordig overal mee geconfronteerd wordt. Maar om dan gelijk de oudere maagden helemaal af te schrijven als weirdos
Mensen die zich van dit soort onzin iets aantrekken
14 SHADES OF GREY
pi_76087994
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef 501105 het volgende:
Oudere? Man, je bent 20, je hebt de randen van de po nog in je kont staan
Je moet je werkelijk niet zo laten opjutten door de media en dergelijke...
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat had dat voor verschil gemaakt dan denk je?
Dat een relatie wat rustiger opstart en je elkaar eerst écht goed leert kennen voor je seks met elkaar hebt lijkt me achteraf beter.
Verder nog wat religieuze redenen waar ik jullie niet mee zal vermoeien omdat ze bepaald niet ontopic zijn

Daarbij ben ik hier niet aan roepen 'geen seks voor het huwelijk' maar 'geen seks buiten een langdurige relatie'.
pi_76088105
Moet je eerst getrouwd zijn om elkaar goed te kunnen leren kennen?
pi_76088107
[..]

Oudere? Man, je bent 20, je hebt de randen van de po nog in je kont staan
Je moet je werkelijk niet zo laten opjutten door de media en dergelijke...
[..]

oww het is ook niet zozeer de media, het is meer het feit dat iets wat ik al 6 jaar erg graag wil nooit gebeurd is of enigzins nog niet eens dichtbij is gekomen terwijl de mensen in mijn omgeving zich verder ontwikkelen en zich nu toch wel beginnen te settelen eigenlijks. Daar wordt je kan ik je vertellen geen happy camper van.
pi_76088190
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:20 schreef Modus het volgende:
Moet je eerst getrouwd zijn om elkaar goed te kunnen leren kennen?
Nee
Ik had iets langer willen wachten dan we nu gedaan hebben om bovenstaande redenen (rustiger beginnen ed)
Ik had tot het huwelijk willen wachten omdat ik vanuit mijn geloof denk dat dat goed is.

En dat combineerde ik wat ongelukkig in één post.
Nu zijn wij op zich wel sneller getrouwd dan de meeste stellen tegenwoordig (binnen 4 jaar)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')