abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76084638
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef meg1983 het volgende:

[..]

Maar je zou je ook stoppen met de relatie als de seks slecht is?
Hypothetisch: Nee, ik onderhoud een liefdesrelatie met een persoon vanwege zijn inhoud (dat bevredigt mij werkelijk).
pi_76084658
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lust en liefde samen is toch veel leuker lijkt mij? Waarom dan niet gewoon op zoek gaan naar een leuk meisje voor een relatie ipv een beetje rondneuken met meisjes die je niet goed kent?
Ja, dat is leuker. Maar seks hebben met verschillende meisjes is ook leuk, zo simpel is het.
pi_76084715
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:31 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Inderdaad, het is uiteindelijk maar een gegeven. Net zoals het een gegeven is dat een mens slaapt en eet. De ophef die erover wordt gemaakt (typerend parodistisch voorbeeld is zo'n film als American Pie) kent geen rechtvaardiging. Ik wil de betekenis en rol ervan niet afvlakken, maar de poeha ( ) erover. Dat is zo elementair. Kijk, als je nu de stelling van Fermat weet op te lossen, dan wordt het al een ander verhaal.
Werkelijk absurd om te lezen hoe druk mensen zich maken over anderen die nog niet geneukt hebben of minder geinteresseerd zijn in seks. Idd, het is slechts een gegeven, niet eens een basisbehoefte. Ach, de mens.
pi_76084745
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, dat is leuker. Maar seks hebben met verschillende meisjes is ook leuk, zo simpel is het.
Pas op voor het verzadigingsniveau.
pi_76084747
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u heeft zojuist een groot cliché uit de kast getrokken.

Het is wel gelul trouwens. En als het zo zou zijn moet je je dekseltje wel kunnen vinden.
Hoezo gelul? Dus je zegt dat deze jongen nooit seks zal krijgen zonder te betalen? Dus dat hij geen kans maakt op 1 van de vrouwen die op deze aarde lopen?
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:20:05 #206
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76084778
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Werkelijk absurd om te lezen hoe druk mensen zich maken over anderen die nog niet geneukt hebben of minder geinteresseerd zijn in seks. Idd, het is slechts een gegeven, niet eens een basisbehoefte. Ach, de mens.
Seks geen basisbehoefte vinden . Ok, hou maar op. Hier valt niet tegen op te discussiëren .
Stenen gooien, is mijn hobby.
pi_76084832
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Pas op voor het verzadigingsniveau.
Pun intended?
pi_76084845
Och, geen basisbehoefte.... Misschien is het wel een behoorlijk sterke behoefte, seksuele ontlading...

Maar er zijn ook andere mogelijkheden om te ontladen.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Mja, dat vind jij. Ik vind het daar nèt iets te bijzonder voor. En ben dus ook blij dat ik neit zomaar met 'de eerste de beste' de koffer ingedoken ben toen ik 16 was.
pi_76084886
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
En ben dus ook blij dat ik neit zomaar met 'de eerste de beste' de koffer ingedoken ben toen ik 16 was.
Vrouwen doen dat ook minder snel
pi_76084892
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Seks geen basisbehoefte vinden . Ok, hou maar op. Hier valt niet tegen op te discussiëren .
Want....
zonder seks ga je dood? Heb je pijn? Heb je geen dak boven je hoofd?
Basisbehoeften zijn dingen als eten en zuurstof. Seks hoort daar niet echt bij imo.

Dat JIJ echt niet zonder seks kan lijkt me eerder een persoonlijke zwakheid. Er zijn ook mensen die sigaretten een basisbehoefte vinden...
pi_76084901
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Want....
Basisbehoeften zijn dingen als eten en zuurstof. Seks hoort daar niet echt bij imo.
Zonder seks geen menselijk ras over 120 jaar ( ik neem het maar even ruim )
pi_76084939
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Want....
Seks misschien niet maar aandacht en liefde wel. Zonder aandacht/liefde ga je dood namelijk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76084969
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:24 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Zonder seks geen menselijk ras over 120 jaar ( ik neem het maar even ruim )
Daar heb je op zich gelijk in

maaaar...
Ik denk niet dat brickboy seks een basisbehoefte vindt omdat hij nu graag nageslacht wil
pi_76085003
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Seks misschien niet maar aandacht en liefde wel. Zonder aandacht/liefde ga je dood namelijk.
Jeps.
En ik denk dat seks te vaak wordt gebruikt zónder die aandacht en liefde.
En de seks waarover ik hier lees (ontknapingsservices ed) hebben wel héél weinig met liefde en aandacht te maken...
pi_76085024
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar heb je op zich gelijk in

maaaar...
Ik denk niet dat brickboy seks een basisbehoefte vindt omdat hij nu graag nageslacht wil
pi_76085032
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Brickboy het volgende:

[..]

In mijn leven niet. Ik heb wel mijn momenten dat ik wil neuken, maar het hoeft niet. Ik ga er niet dood aan. Seks vond ik voornamelijk spannend toen ik nog 17 was en nooit een lul had ervaren. En wellicht wordt seks weer erg spannend wanneer ik moet gaan jagen.
pi_76085064
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

In mijn leven niet. Ik heb wel mijn momenten dat ik wil neuken, maar het hoeft niet. Ik ga er niet dood aan. Seks vond ik voornamelijk spannend toen ik nog 17 was en nooit een lul had ervaren. En wellicht wordt seks weer erg spannend wanneer ik moet gaan jagen.
Ja, maar jij bent een vrouuuwwwww

TS is iemand van het mannelijk geslacht. Zit verschil tussen.
pi_76085079
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Jeps.
En ik denk dat seks te vaak wordt gebruikt zónder die aandacht en liefde.
En de seks waarover ik hier lees (ontknapingsservices ed) hebben wel héél weinig met liefde en aandacht te maken...
Helaas wordt seks steeds meer als een snack gezien. Een wip staat zo ongeveer gelijk aan een hamburger bij de McDonalds. Best lekker op zijn tijd. Maar seks zou een driegangendiner moeten zijn. Iets speciaals dat je niet zomaar met iedereen doet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76085206
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas wordt seks steeds meer als een snack gezien. Een wip staat zo ongeveer gelijk aan een hamburger bij de McDonalds. Best lekker op zijn tijd. Maar seks zou een driegangendiner moeten zijn. Iets speciaals dat je niet zomaar met iedereen doet.
Om maar even advocaat van de duivel te spelen: waarom moet dat?
pi_76085218
Deze verneukte samenleving, waar de massa heerst (de paupers - onderontwikkelden) , is werkelijk oversekst. Waar ik ook kijk of loop zie ik seks, seks, seks... En zelfs op het internet word je gebashed als je nog niet met je lul in een kut geroerd hebt. Tering, stelletje apen.
pi_76085230
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat per se zo zou moeten zijn.

Natuurlijk, liefdevolle seks is een stuk waardevoller, maar dat betekent niet automatisch dat liefdeloze seks niet deugt.
pi_76085281
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Om maar even advocaat van de duivel te spelen: waarom moet dat?
Anders verliest het zijn betekennis. Seks en liefde zijn voor mij iig onlosmakkelijk met elkaar verbonden.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef GoodGovernance het volgende:
Deze verneukte samenleving, waar de massa heerst (de paupers - onderontwikkelden) , is werkelijk oversekst. Waar ik ook kijk of loop zie ik seks, seks, seks... En zelfs op het internet word je gebashed als je nog niet met je lul in een kut geroerd hebt. Tering, stelletje apen.
Welkom op Fok!
14 SHADES OF GREY
pi_76085299
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:36 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Natuurlijk, liefdevolle seks is een stuk waardevoller, maar dat betekent niet automatisch dat liefdeloze seks niet deugt.
Ik heb toch het idee dat liefdeloze seks de waarde op den duur uit liefdevolle seks haalt.
pi_76085331
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:36 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat doet het ook niet. Alleen nu lijkt het soms wel dat seks net zo makkelijk is als het eten van een hamburger bij de McDonalds. En dat lijkt mij geen goeie ontwikkeling.
14 SHADES OF GREY
pi_76085378
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb toch het idee dat liefdeloze seks de waarde op den duur uit liefdevolle seks haalt.
Je weet het juist extra te waarderen na een lange tijd zonder liefdevolle seks.
pi_76085415
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je weet het juist extra te waarderen na een lange tijd zonder liefdevolle seks.
Dat geldt denk ik niet voor iedereen.
14 SHADES OF GREY
pi_76085419
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat doet het ook niet. Alleen nu lijkt het soms wel dat seks net zo makkelijk is als het eten van een hamburger bij de McDonalds. En dat lijkt mij geen goeie ontwikkeling.
Ja, dat 'neuken voor een pakje sigaretten' en dergelijke uitwassen is natuurlijk een kwalijke zaak.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat geldt denk ik niet voor iedereen.
Ik denk inderdaad dat bovengenoemde meisjes daar een stuk meer moeite mee zullen hebben, maar dat is vooral omdat ze seks niet meer aan liefde kunnen koppelen.
pi_76085504
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, dat 'neuken voor een pakje sigaretten' en dergelijke uitwassen is natuurlijk een kwalijke zaak.
En ik snap het verschil dus niet zo goed tussen 'ik duik na de kroeg met een lekker ding de koffer in, want dat vind ik lekker' en 'ik duik voor een pak sigaretten met iemand de koffer in'

Ik vind het beiden vrij waardeloos eigenlijk...
pi_76085505
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Of jongeren die toegeven aan druk en daardoor dingen doen die ze niet willen.
14 SHADES OF GREY
pi_76085552
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef freecell het volgende:

[..]

En ik snap het verschil dus niet zo goed tussen 'ik duik na de kroeg met een lekker ding de koffer in, want dat vind ik lekker' en 'ik duik voor een pak sigaretten met iemand de koffer in'

Het eerste is pure lust, het tweede draait noch om liefde, noch om lust. Seks als middel voor materieel gewin.
pi_76085580
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Dus een ONS(one night stand) of FB(fuckbuddy) is niet aan jou besteed.
14 SHADES OF GREY
pi_76085665
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of jongeren die toegeven aan druk en daardoor dingen doen die ze niet willen.
Waaronder groepsdruk zoals deze. 'je bent een rare uitzondering als je nog nooit seks hebt gehad' wat ik hier nogal in dit topic zie.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het eerste is pure lust, het tweede draait noch om liefde, noch om lust. Seks als middel voor materieel gewin.
Ja? Als er niks mis is met 'zomaar seks' waarom zou je dan niet voor materieel gewin gaan? Je kan een hamburger eten uit pure lust (ik wil een lekkere hamburger) of voor financieel gewin (ik geef je 5,- als je deze hamburger nu opeet)
Als je het ene geen punt vindt, snap ik niet waarom je het andere wél een punt vindt.

(en ik wil niet weten wat voor hamburger het is als iemand je geld geeft om hem te eten )
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus een ONS(one night stand) of FB(fuckbuddy) is niet aan jou besteed.
Zeker niet.
Ik heb geen seks met anderen dan mijn man.
pi_76085817
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Waaronder groepsdruk zoals deze. 'je bent een rare uitzondering als je nog nooit seks hebt gehad' wat ik hier nogal in dit topic zie.
Gelukkig zijn er genoeg die zich daar niets van aantrekken.
quote:
[..]

Ja? Als er niks mis is met 'zomaar seks' waarom zou je dan niet voor materieel gewin gaan? Je kan een hamburger eten uit pure lust (ik wil een lekkere hamburger) of voor financieel gewin (ik geef je 5,- als je deze hamburger nu opeet)
Als je het ene geen punt vindt, snap ik niet waarom je het andere wél een punt vindt.

(en ik wil niet weten wat voor hamburger het is als iemand je geld geeft om hem te eten )
[..]

Zeker niet.
Ik heb geen seks met anderen dan mijn man.
Oke
14 SHADES OF GREY
pi_76086004
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toevallig ben ik sociaal niet echt capabel. En heb geen enkel moment de behoefte gehad om naar de hoeren te gaan.
Dat. De gedachte dat er voor jou een paar geweest zijn en na jou ook nog een paar komen. En vooral de gedachte dat ze doet alsof ze geil is, ze is het namelijk niet. Tenzij je met heel veel geld gaat wapperen.
pi_76086036
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

?

Verder heb ik ook nooit zo begrepen waarom het voor een man erg is om een maand droog te staan. Alsof dat extreem lang is ofzo.
Ja, biologisch gezien moeten wij ons zoveel mogelijk voortplanten en dat oerinstinct zit er altijd nog in.
pi_76086056
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat. De gedachte dat er voor jou een paar geweest zijn en na jou ook nog een paar komen. En vooral de gedachte dat ze doet alsof ze geil is, ze is het namelijk niet. Tenzij je met heel veel geld gaat wapperen.
Dat dus
14 SHADES OF GREY
pi_76086083
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hoezo gelul? Dus je zegt dat deze jongen nooit seks zal krijgen zonder te betalen? Dus dat hij geen kans maakt op 1 van de vrouwen die op deze aarde lopen?
Dat weet ik niet maar de kans is aanwezig. Er zijn heel veel vrouwen op de aarde en als je niet de verkeerden tegen het lijf loopt...
pi_76086206
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef GoodGovernance het volgende:
. En zelfs op het internet word je gebashed als je nog niet met je lul in een kut geroerd hebt. Tering, stelletje apen.
Dat verbaast je? Een weekje terug was er een topic over een 33 jarige maagd. Er waren een paar vroluwen die het geen probleem zouden vinden maar het gros had zoiets van Daar is wat mis mee.
pi_76086238
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat verbaast je? Een weekje terug was er een topic over een 33 jarige maagd. Er waren een paar vroluwen die het geen probleem zouden vinden maar het gros had zoiets van Daar is wat mis mee.
Ik denk dat de meeste 33 jarige maagden toch wel iets mankeert, ja. Maar ik zou dat wel even afwachten.
pi_76086273
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
Het is pas 'zomaar seks' als het emotieloos is, en dat is het geval bij zulke kwesties. Als je seks emotieloos ondergaat wordt het moeilijk om het later te kunnen verbinden met liefde.
pi_76086303
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste 33 jarige maagden toch wel iets mankeert, ja. Maar ik zou dat wel even afwachten.
Waar ligt de grens? Onder 25 is het normaal daarboven niet meer?
14 SHADES OF GREY
pi_76086427
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef RealZeus het volgende:
En vooral de gedachte dat ze doet alsof ze geil is, ze is het namelijk niet. Tenzij je met heel veel geld gaat wapperen.
Dat doen ze om je vast te laten wennen aan het echte leven. .
pi_76086435
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het is pas 'zomaar seks' als het emotieloos is, en dat is het geval bij zulke kwesties. Als je seks emotieloos ondergaat wordt het moeilijk om het later te kunnen verbinden met liefde.
En wat is de emotie dan bij een ONS?
pi_76086456
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:21 schreef freecell het volgende:

[..]

En wat is de emotie dan bij een ONS?
Lust.
pi_76086462
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nou, de grens ligt jonger dan 22 als je dit topic zo leest
pi_76086466
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig vast te stellen.
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op zo iemand zijn afgeknapt. Anders had die persoon immers wel een relatie gehad na het vele proberen. En dat is vast geen klein iets.

En mocht je het helemaal niet geprobeerd hebben dan zou ik het ook raar vinden, want waarom zou je in die 25 jaar helemaal geen behoefte hebben aan een vriendin? Iemand begrijpen lijkt me toch wel belangrijk in een relatie, en ik zou dat niet zo goed kunnen begrijpen...

Maar goed, om nou een 25+ jongen/man af te wijzen omdat hij nog maagd is, terwijl je de persoon in kwestie erg leuk vindt, nou dat hoeft ook weer niet. Je vindt hem niet voor niets leuk natuurlijk.
pi_76086482
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat doen ze om je vast te laten wennen aan het echte leven. .
pi_76086523
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Lust.
Ok, inkoppertje
Maar kan je seks dan ooit weer loskoppelen van pure lust?
Als ik seks heb is dat ook lust, en liefde en ook gezellig en geborgenheid en dergelijke.
Ik zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten ontrafelen.
Ik zou me bij een man die niet van me hield zo ontzettend kwetsbaar en naakt voelen....
pi_76086533
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig vast te stellen.
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op diegene afknappen. En dat is vast geen klein iets.
Maar er zit nogal een verschil tussen je schooltijd en je latere tijd. Als je een onzeker pubertje met pouistjes was, dan heb je dus wel een probleem. Want dan heb je daar later last van: je hebt niet geneukt dus je bent vreemd.

En wat Tijnbrein zegt: waar ligt de grens en wie bepaalt die grens?
pi_76086572
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef freecell het volgende:
Ok, inkoppertje
Maar kan je seks dan ooit weer loskoppelen van pure lust?
Als ik seks heb is dat ook lust, en liefde en ook gezellig en geborgenheid en dergelijke.
Ik zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten ontrafelen.
Ik zou me bij een man die niet van me hield zo ontzettend kwetsbaar en naakt voelen....
Doe je het wel eens met jezelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')