hihiquote:
Ik had al allemaal leuke weetjes over 1961 verzameldquote:
Daar mag je alsnog mee komen hoor. Al boeit dat feitje me geen reet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik had al allemaal leuke weetjes over 1961 verzameld![]()
Wisten jullie bijvoorbeeld dat in 1961 de televisietoren in Lopik in gebruik is gesteld?
In 1961 werd het Veerse Meer, een zeearm tussen Noord-Beveland en Walcheren, afgesloten door een dam.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar mag je alsnog mee komen hoor. Al boeit dat feitje me geen reet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit met mijn vriend aan de telefoon, begint hij opeens heel hard te schreeuwenblijkt er gescoord te zijn.
Al 14 keer.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit met mijn vriend aan de telefoon, begint hij opeens heel hard te schreeuwenblijkt er gescoord te zijn.
Schreeuwt hij ook zo hard als hij scoort in jou?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef ynuhh het volgende:
Vertel me meer!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In 1961 werd het Veerse Meer, een zeearm tussen Noord-Beveland en Walcheren, afgesloten door een dam.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Schreeuwt hij ook zo hard als hij scoort in jou?
Viespeuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Schreeuwt hij ook zo hard als hij scoort in jou?
Het Veerse Meer is een kunstmatig brakwatermeer in de provincie Zeeland, dat is ontstaan door afdamming van het Veerse Gat in het kader van de Deltawerken.quote:
Gaat snel ja.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]Trigger presents Griekjeee.
Niet stoppen nuquote:Op woensdag 23 december 2009 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het Veerse Meer is een kunstmatig brakwatermeer in de provincie Zeeland, dat is ontstaan door afdamming van het Veerse Gat in het kader van de Deltawerken.
Maak ik je al gek?
Genoeg geweest nu, morgen meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |