abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2002 @ 11:06:39 #1
8038 Rhadida
Lalala lepel
pi_4036439
Hebben jullie het ook gelezen Pim is nu weer aan het proberen zieltjes te winnen onder de blowers, door te komen met het legaliseren van softdrugs.
Ik vind dit echt weer zo'n Pim uitspraak, want hij bemoeit zich nergens mee behalve als hij daarmee tegen de partijen in kan gaan die iets negatiefs over hem zeggen. (Zie speech Balkenende, Kok, Melkert en Bolkenstein)

Hiervoor heb een heleboel moeie RODE Tomaten voor over!!

Ennu deze is voor Pimmie (onze *illenvriend)

Kwee nou nooit wat ik hier neer moet zetten....
pi_4036449
Eindelijk een goed idee uit die hoek! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Overall beste user 2022 donderdag 2 mei 2002 @ 11:07:40 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_4036454
Ach, Pim kennende zal het alleen voor poppers gaan gelden.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_4036460
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 11:07 schreef Ulx het volgende:
Ach, Pim kennende zal het alleen voor poppers gaan gelden.

Open die kringspier!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_4036471
-

[Dit bericht is gewijzigd door Jarno op 02-05-2002 12:37]

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_4036476
-

[Dit bericht is gewijzigd door Jarno op 02-05-2002 12:37]

donderdag 2 mei 2002 @ 11:20:29 #7
8038 Rhadida
Lalala lepel
pi_4036592
Quote:' Open die kringspier'quote

Juist ja, weet iemand trouwens waar ie precies woont ik weet alleen aan welk pleintje, maar niet precies welk huis

pi_4036622
tja als je er tegen bent moet je maar op het cda gaan stemmen. zo simpel is het.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4036630
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 11:23 schreef daburnd88 het volgende:
tja als je er tegen bent moet je maar op het cda gaan stemmen. zo simpel is het.
Of SGP. Of Christen Unie. Of... of...
  donderdag 2 mei 2002 @ 11:25:13 #10
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4036646
Goede zaak...iedereen moet zelf weten wat hij doet (zolang hij anderen niet schaadt)
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_4036714
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 11:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

Of SGP. Of Christen Unie. Of... of...

blanko?
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  donderdag 2 mei 2002 @ 11:33:51 #12
8038 Rhadida
Lalala lepel
pi_4036753
quote:
blanko?
Zou ook kunnen, maaru waarom blanco stemmen, het enige wat je hier mee bereikt is het feit dat je laat weten dat je op geen partij kan stemmen omdat deze geen van allen overeen komen met wat jij wil. Dus als je balnco wil gaan stemmen kun je net zo goed
pi_4036768
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 11:33 schreef Rhadida het volgende:

[..]

Zou ook kunnen, maaru waarom blanco stemmen, het enige wat je hier mee bereikt is het feit dat je laat weten dat je op geen partij kan stemmen omdat deze geen van allen overeen komen met wat jij wil. Dus als je balnco wil gaan stemmen kun je net zo goed

daar geef ik je groot gelijk in, maar ja, sommige mensen zien het als een soort protest?! what ever
  donderdag 2 mei 2002 @ 11:38:46 #14
8038 Rhadida
Lalala lepel
pi_4036821
quote:
daar geef ik je groot gelijk in, maar ja, sommige mensen zien het als een soort protest?!
Ja voor sommige mensen wel maar voor het merendeel is het gewoon luiigheid, want dan kunnen ze wel zeggen dat ze zijn wezen stemmen. Zeg dan gewoon niets
pi_4036849
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 11:38 schreef Rhadida het volgende:

[..]

Ja voor sommige mensen wel maar voor het merendeel is het gewoon luiigheid, want dan kunnen ze wel zeggen dat ze zijn wezen stemmen. Zeg dan gewoon niets

Dat heb ik liever dan thuisblijven uit luiheid.
pi_4036896
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 11:06 schreef Rhadida het volgende:
Hebben jullie het ook gelezen Pim is nu weer aan het proberen zieltjes te winnen onder de blowers, door te komen met het legaliseren van softdrugs.
Heb je ook een bronvermelding?

Overigens gaan er al langer stemmen op om softdrugs te legaliseren, dus zo'n vernieuwend idee is het verder niet. Ik ben alleen wel erg benieuwd naar de argumenten van Fortuyn om softdrugs te legaliseren.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 2 mei 2002 @ 12:29:41 #17
8038 Rhadida
Lalala lepel
pi_4037506
quote:
Heb je ook een bronvermelding?
Het stond op het forum en daar stond als brondvermelding de Sp!ts (van gisteren denk ik).
  donderdag 2 mei 2002 @ 12:35:38 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4037602
Politiek en verkiezingen>>>>> SC&H.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_4037749
Wat weer een non-uitspraak van Fortuyn...softdrugs is al in de praktijk zo goed als legaal en er zijn al lang plannen om het te legaliseren. Stuit alleen op problemen in de internationale politiek, maar ja...daar heb ik Pim nog nooit over gehoord (als het niet over migratiebeleid gaat tenminste).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 mei 2002 @ 12:46:14 #20
8038 Rhadida
Lalala lepel
pi_4037756
quote:
Politiek en verkiezingen>>>>> SC&H.
O.K. zal het voortaan aan de gaten houden
  donderdag 2 mei 2002 @ 14:16:23 #21
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4039252
Hmm, ik krijg toch steeds meer het idee dat ik in deze reactie vrij dicht bij de realiteit zat.
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:25 schreef Lithion het volgende:
Ik denk dat het eraan ligt waar die exposure uit gaat bestaan. Elke keer dat Pim weer steeg in de peilingen was nadat hij weer met een controversieel punt aankwam, waarop hij Paars kon aanvallen. Moslims, de zorg, WAO etc. etc. Het is ondertussen alweer even geleden dat PF met nieuwe kritiek op de proppen is gekomen. Hij valt nu al een tijdje in herhaling door telkens alleen maar Paars te bekritiseren, maar verder een vrij inhoudsloos en visieloze campagne te voeren.
Weer een vrij losstaand punt naar voren geschoven, welke, zoals Isabeau al terecht opmerkte, al nagenoeg realiteit is.
pi_4058478
Goed plan, gebruik toestaan maar handel verbieden is gewoon belachelijk. ook zal de handel legaliseren de criminaliteit waarschijnlijk flink doen dalen. Hopelijk krijgen ze er eens een meerderheid voor in de kamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')