Nouja, dan maar een welgemeend:quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, was het maar een grapje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan draag ik deze pic speciaal aan jouw toompje op.
Ik hoop zó dat ze dit leestquote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ooh, dat is goed nieuws.
Dan draag ik deze pic speciaal aan jouw toompje op.
[ afbeelding ]
Krijgt ze eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef John_Q het volgende:
Leest ze mee?
Shirley ik vind je heel lief en leuk enzooo weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen![]()
![]()
![]()
Bel euhh... PM krabbel me!
Nogal idd, baal je niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch jammer dat je nu je kansen hebt verspeeld ts
Ik kan alleen maar hopen dat zoiets gaat gebeurenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
tvp voor de sneeuwsnollen die zich registreren en je terugpakken met jouw belachelijke foto's.
DIT!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat zoiets gaat gebeurenAjb, laat Shirley of Brittany dit lezen en wraak willen nemen!!!!!!
ook naar mij aubquote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Aethereal het volgende:
PM die hyves even naar mij, dan kan ik weer lachen.
Wat een haat.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
tvp voor de sneeuwsnollen die zich registreren en je terugpakken met jouw belachelijke foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |