Is al weg, rustig maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:02 schreef Zero17 het volgende:
Als wazoomie die link niet weggehaald zullen jullie de laatste 6 pics niet te zien krijgen!![]()
Ok, dan ga ik nu rustig doseren.quote:
True. En die shirley en brittany weten overigens ook al dat het topic bestaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Nu alleen nog even aan die dames laten weten dat dit topic bestaat![]()
Enneuh, als ze die foto's niet op internet willen hebben moeten ze die natuurlijk gewoon niet uploaden. Achteraf janken is ook zo zielig.
Is je leuter nog steeds kaduuk?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gasten, wat doen jullie me aan
Ik kan nog steeds niet fappen door een hechting in m'n leuter door een operatie voor m'n gescheurde toompje!!!
Ow dat zal vast wel gebeuren hoor, geloof mij maarquote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Nu alleen nog even aan die dames laten weten dat dit topic bestaat![]()
Ah, mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
True. En die shirley en brittany weten overigens ook al dat het topic bestaat.
Serieus? Ik dacht dat je alleen rust moest houden?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja man, afgelopen vrijdag voor geopereerd...
Ja dat werkte dus niet na 4 wekenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je alleen rust moest houden?
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat werkte dus niet na 4 wekentoen begon het weer te bloeden.
Toen naar de huisarts geweest, bij het plaatselijke ziekenhuis kon ik 18 januari pas terecht voor een gesprek en 3 weken later voor de ingreep zelf.
Toen maar via m'n pa geregeld die in de VU van Amsterdam werkttoen kon ik een week later terecht.
Nu nog even 2 weken wachten tot de hechtingen eruit zijn, dan mag ik weer
Over 2 weken dus even dit topic bekijken zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen naar de huisarts geweest, bij het plaatselijke ziekenhuis kon ik 18 januari pas terecht voor een gesprek en 3 weken later voor de ingreep zelf.
Toen maar via m'n pa geregeld die in de VU van Amsterdam werkttoen kon ik een week later terecht.
Nee, was het maar een grapjequote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Ik dacht dat je een grapje maakte.
Nja dan als eerste mijn vriendin 24 uur opsluiten in mijn kamer denk ik zoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef John_Q het volgende:
[..]
Over 2 weken dus even dit topic bekijken zeker?
Als de Shirley foto's op zijn moeten we dit topic even omdopen toch?
Ooh, dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |