Slapen op station ftw.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:09 schreef genakt het volgende:
weet iemand of hier of de nachtbussen vanaf rijden ?!
omgeving rotterdam
ik reken er al op dat ik de eerste metro om hafl 8 moet gaan pakkenquote:
quote:
en mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag op zo'n ding gespeeld. Dat ding is best heel fijn en erg goed betaalbaar.
sukkelquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef genakt het volgende:
wil er nog niet dood me gevonden worden
dit is pas een gitaarquote:
Oeh, 325 bij thomannquote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef Meursault het volgende:
[..]
Squier Vintage modified *klik*
Hij kwam uit Indonesië en kostte volgens mij 360 ofzo.
Doe mij er ook eenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag op zo'n ding gespeeld. Dat ding is best heel fijn en erg goed betaalbaar.
fail!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Kijk je op, hangt dit ineens aan je muur
[ afbeelding ]
Doelde op de Fender hèquote:
quote:
Die punt precies op dat stuk waar je wil aanslaan, dat moet wel kut zijn lijkt mequote:Op donderdag 24 december 2009 19:24 schreef genakt het volgende:
[..]
dit is pas een gitaar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die zit voor Dave Mustaine precies goedquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die punt precies op dat stuk waar je wil aanslaan, dat moet wel kut zijn lijkt me
Als je gewoon aanslaat ipv staat te hakken heb je daar geen last van hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die punt precies op dat stuk waar je wil aanslaan, dat moet wel kut zijn lijkt me
Ik kan alleen hakkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je gewoon aanslaat ipv staat te hakken heb je daar geen last van hoor.
die blijft masterlijk he. Maar miscchien klinkt het wel heel off-axis-ambient ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dit ook trouwens
[ afbeelding ]
Ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister naar Serious Request geweest, Armin van Buuren was wel even lachen zeg.
Ik heb het op TV gevolgd, maar hij draaide best wel kut vond ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister naar Serious Request geweest, Armin van Buuren was wel even lachen zeg.
Het ziet er natuurlijk wel "stylish verantwoord" uit, maar klinkt het ook?quote:
Moet zo ook naar mijn ouders toe om te gaan eten, ook geen zin in, maar jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
SOS SOS ... - ... --- ... -
Ik moet zo naar een "Gezellig" familie dineer![]()
![]()
![]()
Maar goed een paar uur mezelf inhouden 1 oor in 1 oor uit en we zijn weer weg
Ja, ik ga morgen. Het is niet andersquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
SOS SOS ... - ... --- ... -
Ik moet zo naar een "Gezellig" familie dineer![]()
![]()
![]()
Maar goed een paar uur mezelf inhouden 1 oor in 1 oor uit en we zijn weer weg
De vorige versie klinkt iig geweldig!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het ziet er natuurlijk wel "stylish verantwoord" uit, maar klinkt het ook?
Idd. Fijne dagen. En lekker gespeeld!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |