Fryske bluesrockquote:Op donderdag 24 december 2009 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Brikbek? Wa's da'? Vloeibare baksteen?.
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fryske bluesrock
Hebben zo'n nummer over: Ik doe het morgen wel.
En Herman als stânFries zijnde kent dat vast wel
Dan maar over verkeersdrempels. Ik kom de komende dagen al veel te veel in aanraking met eten.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
Zullen we het maar weer over eten en verkeersdrempels gaan hebben hier? Dat gepraat over werk is zo deprimerend.
Ik drink ook geen thee en chocolademelk vind ik alleen koud lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan er ook thee en warme chocolademelk mee zetten
Dan laat je de chocolademelk toch even een kwartiertje staan?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik drink ook geen thee en chocolademelk vind ik alleen koud lekker
Nieuw! De Senseo Freeze©!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik drink ook geen thee en chocolademelk vind ik alleen koud lekker
Ik te weinigquote:Op donderdag 24 december 2009 12:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar over verkeersdrempels. Ik kom de komende dagen al veel te veel in aanraking met eten.
Dat noemen ze een koelkastquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nieuw! De Senseo Freeze©!.
ach, bij mij werkt het wel okequote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat 'ie een weekje werkt en dat je er dan al aan gewend bent en gewoon er doorheen slaapt. Mijn vader heeft er een, maar al schiet je een kanon af naast hem, hij slaap daar gewoon doorheen, dus tja, dan werkt zo'n wakeuplight ook niet
*mee eens isquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, koffie
Dat traject heb ik gelukkig al gehad. Was zwaar genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik te weinig. Maar ja, ben bezig een Adonis rockster te worden en daar moet je maar wat voor over hebben he
.
.
Ik schijn in Brazilië al hysterische vrouwelijke fans te hebben die met mij willen trouwen en op onze website naar mijn foto's zwijmelenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat traject heb ik gelukkig al gehad. Was zwaar genoeg.
Nu het rockster gedeelte nog.
Ga Flogging Molly luisteren! Dat en Scribbly heeft mij erg gemotiveerd weer verder te werkenquote:
Ja, vreselijk is dat! Ik doe het vrijwel nooit meerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik schijn in Brazilië al hysterische vrouwelijke fans te hebben die met mij willen trouwen en op onze website naar mijn foto's zwijmelen.
Maar volgens mij zijn die gewoon niet goed wijs.
Dan duurt het nog langer, dat moet ik eerst downloaden.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga Flogging Molly luisteren! Dat en Scribbly heeft mij erg gemotiveerd weer verder te werken.
Ik doe het ook zo weinig mogelijk, maar ik draag de laatste tijd vrij vaak overhemden en die moet je wel strijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, vreselijk is dat! Ik doe het vrijwel nooit meerAlleen als het echt niet meer kan...
Ja, toch maar aan mijn Portugees werken. Hoewel ik voor die meiden met "Oy linda!" al ver komquote:
Ola chicka. Je m'apelle Ebut. Mi es roadie por Conorach. Si, roadie, si.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, toch maar aan mijn Portugees werken. Hoewel ik voor die meiden met "Oy linda!" al ver kom.
Ja, kut is dat, gelukkig hoef ik die voor mijn werk niet aan, dus hoef dat niet heel vaak te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo weinig mogelijk, maar ik draag de laatste tijd vrij vaak overhemden en die moet je wel strijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |