abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75975684
Ja, hoor het is weer eens zover. De krantenbezorgers gaan weer de deuren bij langs, om aan te bellen voor nieuwsjaarwensen met natuurlijk het idee dat ze wel geld krijgen. Pleur maar mooi op. Van mij krijgen ze niks. Kranten maar half in de deur steken, als het bijvoorbeeld regent. Voor de ramen lopen. Etc etc.

En ook vandaag was er zo'n piemeltje hier aan deur. Hoorde de deurbel al gaan, wist meteen dat het zo'n krantenplasser was. Zag hem al van ver aankomen. Dacht doe mooi niet open.

Even later, dacht ik mooi de krant ligt op de deurmat. Maar nee hoor, die dikke ezel met groene laarzen aan, is gewoon zo naar het volgende huis gegaan.

Roep ik 'm terug, dat ik geen krant heb gekregen. Komt ie met het excuus aanzetten: ja, dat doe ik later wel. Eerst bij de huizen aanbellen en dan later de krant er alsnog in doen. En ik dacht dat er niemand thuis was.

Sowieso als krantenbezorger de deuren bijlangs gaan. 99,99% geeft niks en wat gaat er een hoop tijd inzitten.
pi_75975718
Zonder hen zou TS geen Telegraaf kunnen lezen!!1
pi_75975769
Fucking kutgier, sta zelf elke ochtend maar eens om 5 uur op om de krant te bezorgen.

Ondankbare hond
pi_75975772
Ik vind folderbezorgers erger Daar heb ik namelijk niet om gevraagd
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75975804
Ha ik heb de Telegraafbezorger nog 5 euro gegeven.
pi_75975945
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Sowieso als krantenbezorger de deuren bijlangs gaan. 99,99% geeft niks en wat gaat er een hoop tijd inzitten.
M'n broertjes haalden hier toch een gemiddelde van 50 cent per woning, dat met 600 huizen is een leuk zakcentje voor die ukkies.
Sta je sowieso van te kijken hoeveel mensen nog iets geven voor bezorgers van die gratis meuk.

Wel gierig om niet open te doen terwijl je van buitenaf duidelijk kan zien dat er iemand is, zou gewoon doodleuk aan blijven bellen.
pi_75976052
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:45 schreef Repeat het volgende:
Fucking kutgier, sta zelf elke ochtend maar eens om 5 uur op om de krant te bezorgen.

Ondankbare hond
O ja, want ze doen het werk vrijwillig voor nop.
pi_75976071
Ik weet nog dat een kerel mij als 150jarig baardloos jochie geen geld wilde geven, omdat hij "toch echt niet op die folders loopt te wachten".

Hij heeft 10 weken lang 20 pakketjes in de brievenbus gekregen.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75976144
Hier doet iemand de folders en kranten. Kwam hij ook 2 keer langs. Eerste keer gaf ik 50 cent, tweede keer gevraagd of hij gelijk even een sticker voor me kon regelen. Ga verdomme niet 2x dezelfde, die half werk levert, betalen
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_75976173
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef iklasniet het volgende:

[..]

O ja, want ze doen het werk vrijwillig voor nop.
Nee, maar doet dat er toe?

Jij bent zeker ook zo'n jood die weigert fooi te geven omdat serveersters ook gewoon salaris krijgen?
  woensdag 23 december 2009 @ 16:54:21 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75976185
ik ben nooit thuis als ze komen (lees aan het werk)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_75976227
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef Trannellius het volgende:
Ik weet nog dat een kerel mij als 150jarig baardloos jochie geen geld wilde geven, omdat hij "toch echt niet op die folders loopt te wachten".

Hij heeft 10 weken lang 20 pakketjes in de brievenbus gekregen.
Had 'm dan gewoon een NEE-NEE sticker gegeven. Scheelt een hoop gedoe.
pi_75976290
TS durft niet open te doen omdat iedereen dan ziet dat hij lelijk is.
  woensdag 23 december 2009 @ 16:57:34 #14
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_75976325
Ze krijgen er verdomme al voor betaald. Oprotten met dat geschooi
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_75976381
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:55 schreef t-star het volgende:

[..]

Had 'm dan gewoon een NEE-NEE sticker gegeven. Scheelt een hoop gedoe.
Alsof ik standaard een pakketje stickers bij mij had toendertijd. En of het mij minder moeite had opgeleverd de pakketten die ik nog over had in de papierbak te gooien ipv in zijn brievenbus.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75976459
Ik doe ook het hele jaar gewoon werk waar ik voor betaald word en ga ook niet alle patienten plots om een kerstbijdrage vragen omdat het toevallig kerstfeest wordt Ik vind het maar een vreemd gebruik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 december 2009 @ 17:01:31 #17
282616 Autodrop
Die roze cadillac...
pi_75976460
Whehe, mietje. Als je dan zo groot bent doe dan gewoon de deur open en vertel ze waarom je ze niks wilt geven. Maar verschuil je niet achter de bank omdat je bang voor ze bent...
pi_75976537
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef Autodrop het volgende:
Whehe, mietje. Als je dan zo groot bent doe dan gewoon de deur open en vertel ze waarom je ze niks wilt geven. Maar verschuil je niet achter de bank omdat je bang voor ze bent...
Daar dan weer wel mee eens

Overigens kende ik het hele gebruik niet eens tot ik in het huis van mijn ouders zat op oudejaarsdag en de krantenbezorger de krant ineens aan de deur kwam brengen! Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het brengen van de krant en de deur weer gesloten. Ik had geen flauw idee dat ik op dat moment geld had horen te geven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75976560

Snel TS! Het kan nog! Stiekem wil je zelf gewoon honderden euro's verdienen met een middagje de deuren langs gaan.
pi_75976672
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe ook het hele jaar gewoon werk waar ik voor betaald word en ga ook niet alle patienten plots om een kerstbijdrage vragen omdat het toevallig kerstfeest wordt Ik vind het maar een vreemd gebruik.
Maar krijg jij een kerstpakket of een fles wijn? Want zo moet je het zien, het is het kerstpakket van de krantenbezorger.
pi_75976740
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef Repeat het volgende:

[..]

Nee, maar doet dat er toe?

Jij bent zeker ook zo'n jood die weigert fooi te geven omdat serveersters ook gewoon salaris krijgen?
Serveersters vragen niet om fooi.
pi_75976745
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef Casos het volgende:

Maar krijg jij een kerstpakket of een fles wijn? Want zo moet je het zien, het is het kerstpakket van de krantenbezorger.
Krantenbezorgers in mijn jeugd kregen ook gewoon een kerstpakket van de baas hoor
pi_75976747
TS is een Nederlander !
pi_75977274
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:42 schreef Zipportal het volgende:

Daar ga je behoorlijk de fout in. 95% geeft wel wat. (en ja, dat heb ik vorig jaar bijgehouden :p ).
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef BigRedKane het volgende:
Ze krijgen er verdomme al voor betaald. Oprotten met dat geschooi
Zij krijgen geen dertiende maand, of leuke bonus. Het kerstpakket dat ze krijgen is ook om te janken, want "ze krijgen de kerstkaartjes". In principe kan dat een leuke bonus opleveren, tenzij er een zooi gierige azijnpissers tussen zitten die niets geven omdat ze zich er te goed voor voelen.
pi_75977304
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:45 schreef Repeat het volgende:
Fucking kutgier,
Weet niet waarom, maar deze doet het hem he. Lachsalvo's alles.
Met vriendelijke groet,
Daniėl Skoffa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')