Als ik jouw reactie niet zag, dan viel het me niet eens op en wilde ik hem bedanken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef BasEnAad het volgende:
Ach, niemand leest de standaard bedrukte wensen toch. Goed dat je het even aangeeft in de OP.
Ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ziekten èn schulden, meervoud dus.
BEL DE KRANTEN BEL DE KRANTENquote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De bevestiging!!!!
REMLOF = LAMA
Kan ik eindelijk plaats nemen achter de geraniums.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer iedereen dood is gegaan aan de grafkanker volgend jaar heb jij niks meer te doen op fok.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk plaats nemen achter de geraniums.
Gasschamber?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Devvie het volgende:
Ludo wenst ons grafkanker toe, dat vat ik op als een doodsverwensing.. en wat doen we met dat soort mensen?
Dat zou vals spelen zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou hem kunnen editten!
ik telde 3 essen![]()
Failquote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat al uit te spreken
gass skeembuurrrr
Hopen dat het slecht met ze aflooptquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Devvie het volgende:
Ludo wenst ons grafkanker toe, dat vat ik op als een doodsverwensing.. en wat doen we met dat soort mensen?
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik jouw reactie niet zag, dan viel het me niet eens op en wilde ik hem bedanken.
Morgen bij willekeurige mensen in de bus steken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef Aestivate het volgende:
Bedankt.
Hulde voor diegene die hem uitprint en tussen de normale kerstkaarten hangt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:18 schreef Brainfish het volgende:
Ik heb gisteren een kaartje gekregen van Kees.![]()
[ afbeelding ]
Dan was ik toch wel direct over mijn nek gegaan zeg. Hoe kun je zoveel kitsch op een kerstkaart kwijt... brrrrrquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |