we waren al even bang dat je niet meer wist hoe het moetquote:
Joe hef thot mie wel!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
we waren al even bang dat je niet meer wist hoe het moet
dat mag het personeel hier ook doen, ik ben er lekker weg van vanmiddag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Ik heb niks meer te doen, maar ik heb ook geen vrije dagen meer dus zit ik nu maar een beetje loos te internetten
ze is poepen!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef -moppie- het volgende:
SQ, heb je je pakket al?
Ik ben niet op vakantie geweest sinds ik hier werk, ik zit er gewoon nog maar net... Maar ik denk dat ik gewoon dagen van volgend jaar al op ga maken, heb echt geen zin in nog een dag niksdoen...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag het personeel hier ook doen, ik ben er lekker weg van vanmiddag.
Werken jullie, moet je maar niet 2 weken wintersport en 3 weken filipijnen doen
Niet doen, gewoon mooi zitten zijn, beetje fokken, beetje nieuwe MD bahe uitzoeken en snipperdagen sparen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben niet op vakantie geweest sinds ik hier werk, ik zit er gewoon nog maar net... Maar ik denk dat ik gewoon dagen van volgend jaar al op ga maken, heb echt geen zin in nog een dag niksdoen...
Ja, maar das saaiquote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon mooi zitten zijn, beetje fokken, beetje nieuwe MD bahe uitzoeken en snipperdagen sparen.
http://www.oyunlar1.com/maymunadasi.aspxquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar das saaithuis kon ik gister nog een beetje Monkey Islanden naast het niks doen
Das nepquote:Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
http://www.oyunlar1.com/maymunadasi.aspx
you hef seen the magnitude of her assquote:
ondankbaar kind!quote:
hij heeft het verkeerd aangepakt, hij had het mondje dicht moeten plakken met ducttapequote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef FUFR het volgende:
had ik in die bus gezeten had ik de KW er terug in gezet en hem zn sleutels afgepakt.
De lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |