we waren al even bang dat je niet meer wist hoe het moetquote:
Joe hef thot mie wel!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
we waren al even bang dat je niet meer wist hoe het moet
dat mag het personeel hier ook doen, ik ben er lekker weg van vanmiddag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Ik heb niks meer te doen, maar ik heb ook geen vrije dagen meer dus zit ik nu maar een beetje loos te internetten
ze is poepen!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef -moppie- het volgende:
SQ, heb je je pakket al?
Ik ben niet op vakantie geweest sinds ik hier werk, ik zit er gewoon nog maar net... Maar ik denk dat ik gewoon dagen van volgend jaar al op ga maken, heb echt geen zin in nog een dag niksdoen...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag het personeel hier ook doen, ik ben er lekker weg van vanmiddag.
Werken jullie, moet je maar niet 2 weken wintersport en 3 weken filipijnen doen
Niet doen, gewoon mooi zitten zijn, beetje fokken, beetje nieuwe MD bahe uitzoeken en snipperdagen sparen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben niet op vakantie geweest sinds ik hier werk, ik zit er gewoon nog maar net... Maar ik denk dat ik gewoon dagen van volgend jaar al op ga maken, heb echt geen zin in nog een dag niksdoen...
Ja, maar das saaiquote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon mooi zitten zijn, beetje fokken, beetje nieuwe MD bahe uitzoeken en snipperdagen sparen.
http://www.oyunlar1.com/maymunadasi.aspxquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar das saaithuis kon ik gister nog een beetje Monkey Islanden naast het niks doen
Das nepquote:Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
http://www.oyunlar1.com/maymunadasi.aspx
you hef seen the magnitude of her assquote:
ondankbaar kind!quote:
hij heeft het verkeerd aangepakt, hij had het mondje dicht moeten plakken met ducttapequote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef FUFR het volgende:
had ik in die bus gezeten had ik de KW er terug in gezet en hem zn sleutels afgepakt.
De lul.
klinkt als een laxerend kerstpakket..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
el cheapo chips en appelsap-pakket. Maar wel tov dat ik iets krijg
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
en natuurlijk even goed bijgeroddeld
gooi het eens weg danquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
dat komt omdat er een leeg bierblikje van gisteren vlak bij mijn neus staat en ik steeds bier ruik
ik heb een koelkast vol verschillende Belgische bieren voor de komende kerstquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
dat komt omdat er een leeg bierblikje van gisteren vlak bij mijn neus staat en ik steeds bier ruik
prrrrrquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een koelkast vol verschillende Belgische bieren voor de komende kerst
Vooral gaaf als hij straks 80 is en compleet uitgezaktquote:Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zeg, sjesus hoe kun je jezelf dat aandoen.
ik ook, weer zon relatie die denkt dat ik bier drink..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een koelkast vol verschillende Belgische bieren voor de komende kerst
Nee, het is echt een tattooquote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop dat die naald een hoax is
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het is echt een tattoohttp://yourmeatismine.com/
Ik zou nu gaan, vanavond is t druk(ker).quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoi, lees je sms nu pas
Ik ga vanavond even de stad in
ik denk dat het geen biet uitmaaktquote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan, vanavond is t druk(ker).
Iets voor jou?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoi, lees je sms nu pas
Ik ga vanavond even de stad in
wanneer komt FC Veldhoven op TV?quote:
het is niet echt mijn richting verder (loeiharde marketingquote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Iets voor jou?
http://vacatures.nuwerk.n(...)ia-nederland-bv.html
VV Moppie dan?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
i luv mijn rode kerstglitternagellak![]()
hedde gij havo gedaan ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef Inu het volgende:
Mijn collega denkt dat ik het Groene Boekje in mijn hoofd heb, maar 'Ik ben verhuisd' en 'vanwege de grootte', maar dat is toch gewoon redelijk makkelijk Nederlands?
wacht, niemand vraagt door over je nagels dus je probeert het zo?quote:
Geen gekke bekkenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef Juup© het volgende:
Evi's allereerste groentehapje
Wortellllllllllllll![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je me nooit zien lopen op school dan?
ziet er netjes uit, ik ben alleen niet zo van de nagelak (en nee dat is niet omdat ik nu even geen nagels heb).quote:
preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wacht, niemand vraagt door over je nagels dus je probeert het zo?
valt nog best mee met de troepquote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef Juup© het volgende:
Evi's allereerste groentehapje
Wortellllllllllllll![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd redelijk lange nagels en heb toen een keer french manicure laten doen bij zo'n stel Chineesjes en het was echt zo lelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, ik ben alleen niet zo van de nagelak (en nee dat is niet omdat ik nu even geen nagels heb).
vind mooie gevijlde nagels a la french manicure of gewoon blanke lak
Viel idd mee, zij vond het blijkbaar niet eens zo vies gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geen gekke bekken![]()
Zo te zien vond ze het lekker.
jee,wat gaat de tijd snel... alweer aan de groente.
Nog wel ja, ik verwacht meer puinzooiquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt nog best mee met de troep![]()
moet je ook niet door chinezen laten doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb altijd redelijk lange nagels en heb toen een keer french manicure laten doen bij zo'n stel Chineesjes en het was echt zo lelijkLeek wel Tipp-ex
Ben meteen naar de Etos gelopen voor remover
Mja, nadeel van blanke lak is dat je de randen zo zietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, ik ben alleen niet zo van de nagelak (en nee dat is niet omdat ik nu even geen nagels heb).
vind mooie gevijlde nagels a la french manicure of gewoon blanke lak
hap in dr mond doen als ze net moet niesenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog wel ja, ik verwacht meer puinzooi
Sgoedkoopquote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
moet je ook niet door chinezen laten doen.
chinees moet je eten.
jij hebt toch ook altijd gebeten? Nagels staan dan 'omhoog' zeg maar zodat er de hele tijd troep onder zit.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, nadeel van blanke lak is dat je de randen zo zietik heb altijd rouwranden
Donkere lak ftw dus
ja, ik ben een rasknauwert, maar nu al bijna 2 maanden bijtvrij met dank aan het nagellaktopicquote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij hebt toch ook altijd gebeten? Nagels staan dan 'omhoog' zeg maar zodat er de hele tijd troep onder zit.
Normale mensen hebben dat niet zo..
Arme wij
ik was bijna een jaar bijtvrij... maar helaasquote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben een rasknauwert, maar nu al bijna 2 maanden bijtvrij met dank aan het nagellaktopic
het is net als met roken he?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik was bijna een jaar bijtvrij... maar helaas
Maar French tip kan ook een stukje over je witte randje heenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, nadeel van blanke lak is dat je de randen zo zietik heb altijd rouwranden
Donkere lak ftw dus
jamaar, dat vind ik dus lillikquote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar French tip kan ook een stukje over je witte randje heen
Wat is de link? Ik stem welquote:Op woensdag 23 december 2009 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heeft mijn LOLcat ook nooit de frontpage van cheezburger bereikt, terwijl ik 'm toch wel heel briljant vond
[ afbeelding ]
uiteraard geinspireerd op
[ afbeelding ]
inu telefoonfailzquote:Op woensdag 23 december 2009 16:44 schreef Inu het volgende:
Shit, ik heb net mn abo bij Vodafone verlengd, wil ik internet toevoegen, gaat dat niet met mn huidige aboEn overstappen kost 35 euro waardoor ik een abo krijg dat 30 euro per maand duurder is dan die ik nu heb
Nja, heb ook WiFi op mn feun en als ik perse wil internetten met Vodafone Live kost het me 75 cent per 15 minuten, dus het valt nog wel meequote:
Dat zeggen er wel meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, Evi lijkt echt extreem op jou vind ik
Ik weet het, ik heb er al veel verwijderd maar hogerop hangt nog zat van die zooi. Ik heb geen zin om het weg te halen, dat mag vrouwlief doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg Juup, ik wil niet lullig doen ofzo, maar jullie hele boom hangt nog vol met die voor katten dodelijke lametta kerstslingers![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, je bent de beste!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb er al veel verwijderd maar hogerop hangt nog zat van die zooi. Ik heb geen zin om het weg te halen, dat mag vrouwlief doen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fleur en Lola
[ afbeelding ]
quote:Engine
Type
Liquid Cooled V-8
Horsepower
445@5750 rpm
Torque
445 Ft.Lbs. @ 4750 rpm
Block
Aluminum - 6 bolt main
Cylinders
Aluminum (68cc)
Valvetrain
2.16" Int./1.59" Exh.
Size
376 ci.i (6200cc)
Compression
10.7:1
Fuel Injection
Multi-port
Exhaust
2.5" with daul mufflers
Transmission
2-speed semi-auto
Final Drive
Belt, Gates - Polychain
Dimensions
Overall Length
106"
Wheel Base
80.0"
Seat Height
28.0"
Rake
33.0°
Grd. Dlearance
4.5"
Frame Width
28.0
GVWR
1675 lbs.
Dry Weight
1065 lbs.
vanmorgen lag er een kerstbal in 100 stukjes. Dus bb riep vanmorgen vanaf beneden: Buh, ze hebben een kerstbal gemold!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef -moppie- het volgende:
Oh, dat zouden inerdaad echt Fleur en Lola kunnen zijn![]()
Ben benieuwd waar mn takken met lampjes straks weer liggen.
In/aan wat zie jij dat dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, Evi lijkt echt extreem op jou vind ik
quote:Toetjes - Chocoladecocktail
Aantal personen: 4 personen
Bereidings tijd: 10 min
Menugang: nagerecht
Kok: onbekende koks
Ingrediënten
- 1/2 bak chocolademousse melk (a 500 g)
- 1/2 bak chocolademousse puur (a 500 g)
- 1/2 reep witte chocolade (a 100 g)
Materialen
- cocktailglazen
Bereidingswijze:
Glazen vullen met chocolademousses. Met kaasschaaf of dunschiller voorzichtig grove krullen van chocoladereep schaven. Mousse garneren met chocoladevlokken.
bijenkorfquote:Op woensdag 23 december 2009 17:35 schreef Sputnik het volgende:
Weet iemand zo waar in eindhoven centrum je badeendjes (gele, niet trillende.. ) kunt kopen?
ik vind het vooral op deze foto heel sterk:quote:
de grootste stukken had ik opgeruimd. heb jij al boodschappers gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanmorgen lag er een kerstbal in 100 stukjes. Dus bb riep vanmorgen vanaf beneden: Buh, ze hebben een kerstbal gemold!
Ik kom een half uur later beneden, bb was al naar zijn werk, op mijn blote kakken. En je raadt het al...
Maar ik heb de scherven opgeruimd hoor![]()
Zij lacht iig meer dan ikquote:Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het vooral op deze foto heel sterk:
[ afbeelding ]
En dan vanaf het neusje omhoog. Dezelfde blik in d'r ogen![]()
ik ga nu!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
de grootste stukken had ik opgeruimd. heb jij al boodschappers gedaan?
zag ik ook wel, maar zo'n nasty scherfje in je poot is best auwiequote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
de grootste stukken had ik opgeruimd. heb jij al boodschappers gedaan?
ik net een keuteltjequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik net een keuteltje
Mijn allermooiste verjaardagscadeau morgen zal zijn als de vk besluit een 'een knoopje door te hakken'fabian
ik zie een minijuupje! Echt sprekend haar vader hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het vooral op deze foto heel sterk:
[ afbeelding ]
En dan vanaf het neusje omhoog. Dezelfde blik in d'r ogen![]()
arm kindquote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zie een minijuupje! Echt sprekend haar vader hoor!
quote:
ach, het is een gavequote:Op woensdag 23 december 2009 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, je bent de beste!
[ afbeelding ]
probeer het eens met nietjes?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde graag een duidelijke ogen open foto
ik heb zoon hele grotequote:
oh - oh laat je een reuze dildo bezorgen met een vrachtwagen?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef FUFR het volgende:
oh en marie, bereid je vast voor op morgen, ik kon me niet inhouden.
nee dan zou ik ook komen om je gezicht te zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh - oh laat je een reuze dildo bezorgen met een vrachtwagen?
In onze straat mogen geen vrachtwagens komenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dan zou ik ook komen om je gezicht te zien.
Pap heeft mij vandaag wortelhapje laten proevenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zie een minijuupje! Echt sprekend haar vader hoor!
Is dat zo? Maar jij hebt liever 3,2 kilo oranje vis nietwaar?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Mini-Juup het volgende:
[..]
Pap heeft mij vandaag wortelhapje laten proeven
Zolang ik niet op u ga lijken zal ik zeker knap zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
arm kind![]()
ze wordt toch wel knapper dan dr vader hoop ik.
papa moet het zelf ook es proeven, dan krijg je dat nooit meerquote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Mini-Juup het volgende:
[..]
don't dare me to show my childhood photo's...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Mini-Juup het volgende:
[..]
Zolang ik niet op u ga lijken zal ik zeker knap zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Mini-Juup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij nu al vis gaat krijgen van onsquote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar jij hebt liever 3,2 kilo oranje vis nietwaar?
dat ben ik niet, marie, das Juup met een mp-stoornisjequote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar jij hebt liever 3,2 kilo oranje vis nietwaar?
Onze hond vond 't anders welquote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
papa moet het zelf ook es proeven, dan krijg je dat nooit meer
dat mag toch ook niet, want ..... want...I forgotquote:Op woensdag 23 december 2009 18:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij nu al vis gaat krijgen van ons
honden eten alles, tot sla en komkommer toe.quote:
True. Knoflook, sambal, broccoli etc lusten zij ookquote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
honden eten alles, tot sla en komkommer toe.
ohquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ben ik niet, marie, das Juup met een mp-stoornisje
je mag de kliekjes voor me invriezenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef FUFR het volgende:
zallem gekocht.
beetje uitgeschoten, 3,2 kg gekocht
wizzik veel dat ie zoveel weegde
nu vreten ze zallem, of ze willen of niet!![]()
en mij!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:49 schreef Juup© het volgende:
Zo, mezelf maar even teruggetrokken op een rustige plek (zolder). Ik hoor nu alleen de ventilator van de server, maar dat gaat nog net.
kewl, ze kan al pratenquote:
je bent toch niet beledigd he Duchess?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Mini-Juup het volgende:
[..]
i will sink of you als er iets overblijftquote:Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag de kliekjes voor me invriezen
al wasabicrackers geprobeerd?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
True. Knoflook, sambal, broccoli etc lusten zij ook
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch niet beledigd he Duchess?
Want als ze groter wordt gaat ze meer op jou lijken, dat doen meissies
nu LOLde ikquote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef FUFR het volgende:
al begint sam wel een dikke reet te krijgen
ja, is het niet fantastisch?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
maar ze zei wel baby en niet nienjo, dus ga dat NL paspoort maar halen
helemaal niks, of heb je zoiets van, het hoeft nog even niet voor mij?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef febster het volgende:
Ik ben vast de enige die al die babbel foto's helemaal niks doen
Dat hoeft ook niet, elke gek zijn gebrekquote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef febster het volgende:
Haha nee hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch niet beledigd he Duchess?
Want als ze groter wordt gaat ze meer op jou lijken, dat doen meissies
vrij vertaald: bububu kirrrrrr bububu?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Evi vroeg net wanneer we weer naar Eva gaan
hij slaat de hand aan zichzelf! sjeck zn surfhistoriequote:
"de koelkast" ?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker rustig zonder jou en dat koude programma
Tis hier koudquote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker rustig zonder jou en dat koude programma
Nee ze zei het in het Spaans.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vrij vertaald: bububu kirrrrrr bububu?
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó enorm gewenst, zo lang op haar gewacht...ongelooflijk wat maakt zij me gelukkigOf ze nou een luier vol poep heeft, me de oren van mijn hoofd krijst of alles wilt behalve rustig haar flesje leegdrinken, de band met mijn kind is het meest intense dat ik ooit ervaren heb (op de bevalling na dan
).
Poepluiers zijn komischquote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó enorm gewenst, zo lang op haar gewacht...ongelooflijk wat maakt zij me gelukkigOf ze nou een luier vol poep heeft, me de oren van mijn hoofd krijst of alles wilt behalve rustig haar flesje leegdrinken, de band met mijn kind is het meest intense dat ik ooit ervaren heb (op de bevalling na dan
).
Al die knallen en kutherrie. En die kutkeffers van hiernaastquote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef Juup© het volgende:
Spannende dagen voor mij, af en opbouwen van medicatie en die vervelende feestdagen. Zal wel weer gesloopt zijn na nieuwjaar.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Al die knallen en kutherrie. En die kutkeffers van hiernaast
En die vuurwerkstank.
ik hoop het not, very slecht voor die ruggetje.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dus Evi zit elke dag 4 uur in d'r wipper naar Muzzy te kijken?
Dacht het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Hij snapt het.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop het not, very slecht voor die ruggetje.
En muzzy
je krijgt de cursus nu al bijna voor nix
Verplicht door Amaranta, als Evi met Fabian wil trouwenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
je mag weer naar de kroeg?quote:
maar chinees moet je apart bestellenquote:
hij had anders een heel klein piemeltje op de fotoquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Verplicht door Amaranta, als Evi met Fabian wil trouwen
Kleine dingen kunnen groot worden. En wie weet is Evi wel met klein tevreden danquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij had anders een heel klein piemeltje op de foto
ja, babysecksquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen groot worden. En wie weet is Evi wel met klein tevreden dan
Maar nu gaan wij een kant op die ik niet wil, dus ik hou er over op.
Nog net niet, maar van voorkant luier tot achterkant luier en van linkerbeen tot rechterbeen geheel vol geel groene plak nat poep stink spulquote:
nix ervan, uithuwelijken dat kind, volgens oud breugels gebruikquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen groot worden. En wie weet is Evi wel met klein tevreden dan
Maar nu gaan wij een kant op die ik niet wil, dus ik hou er over op.
Helemaal 0,0quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helemaal niks, of heb je zoiets van, het hoeft nog even niet voor mij?
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog net niet, maar van voorkant luier tot achterkant luier en van linkerbeen tot rechterbeen geheel vol geel groene plak nat poep stink spul
nee hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef febster het volgende:
Vinden het vies en maken dat ze wegkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon even voor de hond hangen, is het probleem zo opgelost
tsss, honden eten alles, mietjesquote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vinden het vies en maken dat ze wegkomen
ook luiers hoor, iig de inhoud.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsss, honden eten alles, mietjes
Net opgevoede hondenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsss, honden eten alles, mietjes
Wilde even checkenquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik geen kinderen wil.... ooit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ook niet. Weet het gewoon niet, voorlopig een verrrrr van mijn bed show
. Maar heb meer met 6 a 7 jarigen en ouder, daarvoor vind ik het zulke 'mutsige' wezens
quote:
ah mooi, scheelt ook nog 90% in prijsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Bijenkorf had ze niet helaas... Xenos nog wel
En dat als je op bezoek gaat naar mensen met kinderen dat je daarna naar huis gaat zonder kinderen. Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef febster het volgende:
[..]
Helemaal 0,0. Ik vind het leuk voor de ouders dat wel, maar meer ook niet.
ja, dat gaan ze je outsmarten enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef ArTiC het volgende:
Doe mij maar babies...als ze gaan praten is de lol er snel af
waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat gaan ze je outsmarten enzo
60 cent per stuk... wil niet eensweten wat de Bijenkorf had durven vragenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah mooi, scheelt ook nog 90% in prijs
Wil je dit even doen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom?
- nou omdat zo en zo
waarom?
- omdat dan dit
waarom?
*klets*
Typisch, het had SBS kunnen zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Sputnik het volgende:
[..]
60 cent per stuk... wil niet eensweten wat de Bijenkorf had durven vragen![]()
Op 18-sept plein was OmroepBrabant live aan het uitzenden.. na een liedje "ja.... het plein ging los hier!"
Echt niemand bleef ff staan laat staan dansen toen ze nummer draaiden...
precies..laat ze dan maar lief liggen en 8 luiers volschijtenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je dit even doen?
- Nee!
Komop, doe dat even!
- Nee!
Nou gvd doe je wat ik vraag!
- Nee!
Die kat had vroeger toch een strip in het ED?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Typisch, het had SBS kunnen zijn
Je avatar trouwens
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die kat had vroeger toch een strip in het ED?
ohnoez!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken zelfs alle heinz stripboeken uit m'n hoofd
kwartjesquote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef ColtZ40 het volgende:
ik plop met je mee! Vandaag kerstborrel.30 man 2 kratten bier......
en ik heb van te voren geregeld dat moppie mij zou komen ophalen... Met 2 biertjes rij ik zelf wel heur.quote:
idd!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
en ik heb van te voren geregeld dat moppie mij zou komen ophalen... Met 2 biertjes rij ik zelf wel heur.
Boefje.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
en ik heb van te voren geregeld dat moppie mij zou komen ophalen... Met 2 biertjes rij ik zelf wel heur.
ja alleen die zijspiegeltjes van de andere auto's he...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
met 10 pilsjes blijf ik nog wel tussen de twee stoepranden.
en fietsers... Omg kut fietsersquote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja alleen die zijspiegeltjes van de andere auto's he...![]()
Ome Koos denkt daar anders overquote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
met 10 pilsjes blijf ik nog wel tussen de twee stoepranden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Vandalen zonder respect voor iets
Vandaalquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, llollig he? Zal ik ook ff wat deuken in je auto komen trappen?
Nee is begrijpelijk, en ik moest niet lachen om het onderwerp maar om een reactie in dat topicquote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben hier gewoon echt pisnijdig om. Maar goed, ik zal wel raar zijn
ja okee, ik zie het nu ook. Autistquote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee is begrijpelijk, en ik moest niet lachen om het onderwerp maar om een reactie in dat topic
Zou dat wat uitmaken? Ik denk dat de vandalen ze dan misschien bekladden?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, ik zie het nu ook. Autist
Maar het plan is nu om de platen op de huizen te monteren
ik denk dat ze dat toch minder makkelijk durven.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou dat wat uitmaken? Ik denk dat de vandalen ze dan misschien bekladden?
Spannend.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat toch minder makkelijk durven.
Voorgevel van een huis neem ik aan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar goed, de sociale controle is op een voorgevel natuurlijk iets groter
Hihihiquote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voorgevel van een huis neem ik aan?
Best interessant.quote:De paardenjongen
Rowan is de zoon van Rupert Isaacson, mensenrechtenactivist, schrijver en voormalig professioneel paardentrainer en Kristin Neff, psycholoog. In april 2004 wordt vastgesteld dat hij autistisch is. Het tweeënhalf jaar oude jongetje praat niet meer, maakt slecht contact, trekt zich helemaal terug, schreeuwt urenlang en is dan volledig ontroostbaar. Geen enkele therapie lijkt te werken. Op een dag kruipt Rowan bij zijn huis onder het prikkeldraad door en staat hij naast Betsy, het paard van de buurman. Rupert ontdekt dat zijn zoon een bijzonder contact heeft met het paard. Vanaf die dag rijdt Rupert dagelijks op Betsy, met Rowan voor hem in het zadel. Op die momenten is Rowan rustig, begint te praten en maakt contact. Langzaam ontwikkelt Rupert een plan. Hij wil met vrouw en zoon naar Mongolië, het land waar het paard vandaan komt. Hij wil met zijn zoon paardrijden en healing zoeken bij een aantal sjamanen. Het is een hele onderneming, maar thuisblijven is ook geen optie, want daar gaat het met Rowan helemaal niet goed. Het gezin vertrekt naar Mongolië, op zoek naar manieren om beter met elkaar te leven.
Ik waardeer het zeer...heb het bed dus ook verplaatst zodat het niet meer onder het lek staatquote:
nee alle buurtvrouwen laten er 1 op d'r tiet tatoeren, duhquote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voorgevel van een huis neem ik aan?
paardenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Juup© het volgende:
Zijn een documentaire aan het kijken:
[..]
Best interessant.
Hebben al de vrouwen bij jou in de straat van die grote borsten dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee alle buurtvrouwen laten er 1 op d'r tiet tatoeren, duh
Ze hebben er in elk geval allemaal 2quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben al de vrouwen bij jou in de straat van die grote borsten dan?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben er in elk geval allemaal 2
Lek?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer...heb het bed dus ook verplaatst zodat het niet meer onder het lek staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |