abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75965913
Nou ik ken dus mensen, die met een temperatuur als deze, voor een afstand van 500 meter de auto pakken, en ik overdrijf nu niet.

Dat ze zichzelf dit willen aandoen, moeten ze zelf weten.
Maar met de naïviteit hoe ze de ozonlaag aantasten noem ik dit rechtuit asociaal.
En dan zijn dat meestal ook nog eens mensen die klagen dat ze te dik zijn . Ja vind je het gek??

Is het nou zo moeilijk om de fiets te pakken als je 1 km of vaak nog minder van je werk afwoont? Voordat je die bak gestart hebt ben je al op je eindbestemming. Laat staan dat de verwarming dan al warme lucht blaast. Dus om tijd te winnen hoef je het niet te doen. Ik noem het gewoon luiheid.

Als het nou midden in de zomer is, ok.
Als je nou een afstand van 100 km moet afleggen, kan ik het ook begrijpen.

Ik vind dit gewoon onnodige milieuverontreiniging, verbieden die shit!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door kurk_droog op 23-12-2009 13:05:14 ]
  woensdag 23 december 2009 @ 12:59:55 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75965950
dikke mensen tax asap
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_75966027
Ozonlaag?

pi_75966028
Ik voel me al schuldig als ik 1 keer per week met de auto naar mijn werk ga omdat ik daarna gelijk boodschappen ga doen en ik woon 4km van mijn werk.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_75966078
voor 1 km zou ik gaan lopen
pi_75966087
Terechte klacht! Als vind ik het raar geformuleerd. Kleine eindjes (minder dan 5km) zou je sowieso lopend/fietsend moeten doen, mits geen vracht aan spullen die je mee moet nemen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75966141
En als ze boodschappen gaan doen?
De klaagbaak is een machine.
pi_75966154
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:

500 meter hoef je bij normale gezondheid normaal gesproken NOOIT met de auto te doen
quote:
Ga dan dichter bij het werk wonen
pi_75966176
Een maat van mij neemt zelfs voor een paar straatjes de auto mee, iedere avond.
Lamzak is 't, en het lijkt 'm geen zak te interesseren ook nog.

Twee dagen geleden toen het overal net gesneeuwd had, had hij als excuus:
"Ja, het zal toch een keer moeten?" (door de sneeuw rijden dan he)
NEE, HET MOET HELEMAAL NIET, LUL!
pi_75966190
Milieufag.
Play hard, go pro.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:09:10 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75966276
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:05 schreef Xxerxxes het volgende:

[..]

500 meter hoef je bij normale gezondheid normaal gesproken NOOIT met de auto te doen
Tenzij je veel boodschappen in 1x inslaat, en die dus niet allemaal lopend of op de fiets wilt meesleuren (vooral niet met deze omstandigheden)
pi_75966289
ik loop tegenwoordig alleen maar aangezien ik geen auto heb en me fiets kapot is.
en ontspannen dat het is
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_75966481
TS heeft voor een spiegel gestaan, behalve dat hij dik is
pi_75966549
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Devvie het volgende:
TS heeft voor een spiegel gestaan, behalve dat hij dik is
pi_75967233
Aangezien je 3 nieren per maand moet doneren om een auto te kunnen betalen, mogen die mensen van mij helemaal zelf weten hoe ze hem gebruiken. Al gebruiken ze hem om 10 meter te overbruggen, prima

Alle scootmobiels zouden in de dichtsbijzijnde plas water moeten verdwijnen though Dat zijn pas luie mensen.
pi_75967789
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef LePoo het volgende:
Een maat van mij neemt zelfs voor een paar straatjes de auto mee, iedere avond.
Lamzak is 't, en het lijkt 'm geen zak te interesseren ook nog.

Twee dagen geleden toen het overal net gesneeuwd had, had hij als excuus:
"Ja, het zal toch een keer moeten?" (door de sneeuw rijden dan he)
NEE, HET MOET HELEMAAL NIET, LUL!
Ja, dat moet WEL! Rijden/glijden in de sneeuw is namelijk leuk.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_75967924
trolltopic
  woensdag 23 december 2009 @ 13:49:06 #18
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75967980
Ik ga elke dag 700 meter op de scooter naar school
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:54:40 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_75968238
quote:
(...)
Is het nou zo moeilijk om de fiets te pakken als je 1 km of vaak nog minder van je werk afwoont?
Nee, maar de auto is handiger. Ik woon ong. 1.5 km van m'n werk en ga elke dag met de auto.
quote:
Voordat je die bak gestart hebt ben je al op je eindbestemming.
Voordat ik m'n fiets uit de kelder heb ben ik ook al over met de auto. De auto pleur je op de parkeerplaats en klaar, met de fiets moet je weer het fietsenhok in (deur v/h slot, fiets in een plekje wurmen, etc). Voor dat stukje ben ik meer tijd kwijt met het in en uit fietsenstallingen halen van m'n fiets dan dat ik daadwerkelijk aan het fietsen ben.
quote:
Ik doe het juist vanwege het milieu, er word ons nu al jaren global warming belooft maar als ik zo naar het pak sneeuw hier buiten kijk komt er nog niks van. Dus dan maar wat extra CO2 uitstoten in de hoop dat de opwarming v/d aarde wat sneller gaat, want IMHO is het gewoon veel te koud nu.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:57:28 #20
167856 Toempf
Internetheld
pi_75968361
Ik woon 4 km van mijn werk en ga elke dag met de auto, ook in de zomer. Met de fiets zou ik 3 minuten langer over hetzelfde ritje doen. Lekker boeiend.

Ga een boom knuffelen.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_75969190
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Toempf het volgende:
Ik woon 4 km van mijn werk en ga elke dag met de auto, ook in de zomer. Met de fiets zou ik 3 minuten langer over hetzelfde ritje doen. Lekker boeiend.

Ga een boom knuffelen.
Grappig, ik doe 5 minuten korter over mijn 4km met de fiets dan met de auto. Bovendien bespaart het me geld (mijn auto doet rustig 1 op 8 in de stad , de chocke is meestal net uit als ik aankom) , toch weer 20-25 euro per maand en dan nog niet eens de debiel hoge slijtage aan je auto als je alleen van die kutstukjes rijdt aan koppeling, remmen, koppakking, motorolie die sterk vervuilt etc.

Als het sneeuwt of vriest is het helemaal een no brainer, dan ben ik 10 minuten aan het krabben en ontdooien, in die tijd ben ik zeg maar al naar mijn werk gefietst.

Maar als je zo graag compleet nutteloze stukjes met de auto rijdt , leef je uit. Al vind ik het bijna asociaal te noemen.

Vooral ouders die hun kind met de auto naar school brengen op 500 meter afstand moeten ze echt afschieten. Ze veroorzaken gevaarlijke situaties bij scholen en als ze daarna nog naar hun werk doorgaan oke maar ze gaan gewoon weer terug naar huis daarna dan ben je wel ECHT hersendood en een fucking lui vet varken.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, maar de auto is handiger. Ik woon ong. 1.5 km van m'n werk en ga elke dag met de auto.
[..]

Voordat ik m'n fiets uit de kelder heb ben ik ook al over met de auto. De auto pleur je op de parkeerplaats en klaar, met de fiets moet je weer het fietsenhok in (deur v/h slot, fiets in een plekje wurmen, etc). Voor dat stukje ben ik meer tijd kwijt met het in en uit fietsenstallingen halen van m'n fiets dan dat ik daadwerkelijk aan het fietsen ben.
[..]
Zet je fiets op een handigere plek neer? Kan me echt niet voorstellen dat je sneller bent met de auto dan met de fiets op de stukje , hoe lang is dat fietsen, 1 of 2 minuten ?

[ Bericht 22% gewijzigd door Metro2005 op 23-12-2009 14:20:27 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_75970172
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

blablabla kanker kots

woensdag 23 december 2009 @ 14:41:22 #23
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_75970369
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
(...)
Zet je fiets op een handigere plek neer?
Kan/mag niet, fietsen mogen niet permanent voor de deur neergezet maar moeten in de kelder (VVE gezeik).

Met de auto loop ik naar buiten, stap in en rij weg. Om bij de fiets te kunnen moet ik eerst naar de voordeur, dan helemaal teruglopen door de kelder naar mijn berging (ligt recht onder m'n flat maar je kan er alleen via de hoofdingang naartoe, en ik woon uiteraard achteraan de galerij dus je moet 't hele stuk heen en weer lopen) daarna de fiets uit de kelder wurmen, teruglopen naar voren en dan met 't ding door 2 deuren naar buiten die onhandig te openen zijn met een fiets aan de hand.

Niet echt een groot probleem, maar kost wel zo'n 2-3 minuten waar ik bij de auto gewoon instap en wegrij.
quote:

Kan me echt niet voorstellen dat je sneller bent met de auto dan met de fiets op de stukje , hoe lang is dat fietsen, 1 of 2 minuten ?
5 minuten met de auto, 7 minuten fietsen. (plus 3 minuten fiets uit de kelder en 1 minuut fiets in fietsenhok @ werk).

Ongeveer dubbel zo lang met de fiets dus. Als de fiets sneller was geweest had ik dat echt wel gedaan, elke minuut die ik 's ochtends kan besparen is er eentje langer in bed blijven liggen. Mijn opsta-en-naar-het-werk-ga routine is bijna tot op de seconde precies gepland.

Bovendien: met de auto gaan helpt voor het broeikas effect!
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 23 december 2009 @ 14:52:04 #24
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75970856
Milieu
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75971036
Oh, dus de auto in de zomer pakken is wel oke?
quote:
Nou ik ken dus mensen, die met een temperatuur als deze, voor een afstand van 500 meter de auto pakken, en ik overdrijf nu niet.

Dat ze zichzelf dit willen aandoen, moeten ze zelf weten.
Maar met de naïviteit hoe ze de ozonlaag aantasten noem ik dit rechtuit asociaal.
En dan zijn dat meestal ook nog eens mensen die klagen dat ze te dik zijn . Ja vind je het gek??

Is het nou zo moeilijk om de fiets te pakken als je 1 km of vaak nog minder van je werk afwoont? Voordat je die bak gestart hebt ben je al op je eindbestemming. Laat staan dat de verwarming dan al warme lucht blaast. Dus om tijd te winnen hoef je het niet te doen. Ik noem het gewoon luiheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon dan ook 10+km van mn werk af.
Kost moeite, extra tijd (vaak moet ik altijd tegen de wind in fietsen, nooit mee) etc.
Dus als ik met de auto ga begin ik lekker, bespaar ik tijd, en ben ik lekker uitgerust. En mn bak koffie kan ik ook lekker rustig opdrinken
Als het regent zit ik ook lekker droog Of al die andere klote weersomstandigheden
In de zomer is het toch een halve cabriolet
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')