SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kurk_droog op 23-12-2009 13:05:14 ]
500 meter hoef je bij normale gezondheid normaal gesproken NOOIT met de auto te doenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
Als het nou midden in de zomer is, ok.
Ga dan dichter bij het werk wonenquote:Als je nou een afstand van 100 km moet afleggen, kan ik het ook begrijpen.
Tenzij je veel boodschappen in 1x inslaat, en die dus niet allemaal lopend of op de fiets wilt meesleuren (vooral niet met deze omstandigheden)quote:Op woensdag 23 december 2009 13:05 schreef Xxerxxes het volgende:
[..]
500 meter hoef je bij normale gezondheid normaal gesproken NOOIT met de auto te doen
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Devvie het volgende:
TS heeft voor een spiegel gestaan, behalve dat hij dik is
Ja, dat moet WEL! Rijden/glijden in de sneeuw is namelijk leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef LePoo het volgende:
Een maat van mij neemt zelfs voor een paar straatjes de auto mee, iedere avond.
Lamzak is 't, en het lijkt 'm geen zak te interesseren ook nog.
Twee dagen geleden toen het overal net gesneeuwd had, had hij als excuus:
"Ja, het zal toch een keer moeten?" (door de sneeuw rijden dan he)
NEE, HET MOET HELEMAAL NIET, LUL!
Nee, maar de auto is handiger. Ik woon ong. 1.5 km van m'n werk en ga elke dag met de auto.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
(...)
Is het nou zo moeilijk om de fiets te pakken als je 1 km of vaak nog minder van je werk afwoont?
Voordat ik m'n fiets uit de kelder heb ben ik ook al over met de auto. De auto pleur je op de parkeerplaats en klaar, met de fiets moet je weer het fietsenhok in (deur v/h slot, fiets in een plekje wurmen, etc). Voor dat stukje ben ik meer tijd kwijt met het in en uit fietsenstallingen halen van m'n fiets dan dat ik daadwerkelijk aan het fietsen ben.quote:Voordat je die bak gestart hebt ben je al op je eindbestemming.
Ik doe het juist vanwege het milieu, er word ons nu al jaren global warming belooft maar als ik zo naar het pak sneeuw hier buiten kijk komt er nog niks van. Dus dan maar wat extra CO2 uitstoten in de hoop dat de opwarming v/d aarde wat sneller gaat, want IMHO is het gewoon veel te koud nu.quote:Ik vind dit gewoon onnodige milieuverontreiniging, verbieden die shit!!
Grappig, ik doe 5 minuten korter over mijn 4km met de fiets dan met de auto. Bovendien bespaart het me geld (mijn auto doet rustig 1 op 8 in de stadquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Toempf het volgende:
Ik woon 4 km van mijn werk en ga elke dag met de auto, ook in de zomer. Met de fiets zou ik 3 minuten langer over hetzelfde ritje doen. Lekker boeiend.
Ga een boom knuffelen.
Zet je fiets op een handigere plek neer? Kan me echt niet voorstellen dat je sneller bent met de auto dan met de fiets op de stukje , hoe lang is dat fietsen, 1 of 2 minutenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, maar de auto is handiger. Ik woon ong. 1.5 km van m'n werk en ga elke dag met de auto.
[..]
Voordat ik m'n fiets uit de kelder heb ben ik ook al over met de auto. De auto pleur je op de parkeerplaats en klaar, met de fiets moet je weer het fietsenhok in (deur v/h slot, fiets in een plekje wurmen, etc). Voor dat stukje ben ik meer tijd kwijt met het in en uit fietsenstallingen halen van m'n fiets dan dat ik daadwerkelijk aan het fietsen ben.
[..]
Kan/mag niet, fietsen mogen niet permanent voor de deur neergezet maar moeten in de kelder (VVE gezeik).quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
(...)
Zet je fiets op een handigere plek neer?
5 minuten met de auto, 7 minuten fietsen. (plus 3 minuten fiets uit de kelder en 1 minuut fiets in fietsenhok @ werk).quote:
Kan me echt niet voorstellen dat je sneller bent met de auto dan met de fiets op de stukje , hoe lang is dat fietsen, 1 of 2 minuten?
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
Nou ik ken dus mensen, die met een temperatuur als deze, voor een afstand van 500 meter de auto pakken, en ik overdrijf nu niet.
Dat ze zichzelf dit willen aandoen, moeten ze zelf weten.
Maar met de naïviteit hoe ze de ozonlaag aantasten noem ik dit rechtuit asociaal.
En dan zijn dat meestal ook nog eens mensen die klagen dat ze te dik zijn . Ja vind je het gek??
Is het nou zo moeilijk om de fiets te pakken als je 1 km of vaak nog minder van je werk afwoont? Voordat je die bak gestart hebt ben je al op je eindbestemming. Laat staan dat de verwarming dan al warme lucht blaast. Dus om tijd te winnen hoef je het niet te doen. Ik noem het gewoon luiheid.
Als het nou midden in de zomer is, ok.
Als je nou een afstand van 100 km moet afleggen, kan ik het ook begrijpen.
Ik vind dit gewoon onnodige milieuverontreiniging, verbieden die shit!!Ik woon dan ook 10+km van mn werk af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost moeite, extra tijd (vaak moet ik altijd tegen de wind in fietsen, nooit mee) etc.
Dus als ik met de auto ga begin ik lekker, bespaar ik tijd, en ben ik lekker uitgerust. En mn bak koffie kan ik ook lekker rustig opdrinken
Als het regent zit ik ook lekker droogOf al die andere klote weersomstandigheden
In de zomer is het toch een halve cabriolet
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |