Ja logisch toch, de aannemers werken toch niet nu!!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef elahkneh het volgende:
Ja dat heb ik gedaan , ze willen volgend jaar de werkzaamheden pas verrichten .
In de tussentijd moet ik gewoon huur betalen terwijl er nog onderhoud is wat niet voor mij is.
Volgend jaar, da's over iets meer dan een week! Is het nou echt zo erg om zo lang te wachten?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef elahkneh het volgende:
In de tussentijd moet ik gewoon huur betalen terwijl er nog onderhoud is wat niet voor mij is.
Maar als het gaat om wat gaten in de muur en de tuin waar heb je het dan over? Ga gewoon lekker zelf die gaten vullen en met dit weer is de kans dat je in de tuin gaat zitten erg klein. Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je van een mug een olifant maakt, maar dat is mijn ideequote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef elahkneh het volgende:
In de kerstvakantie is het gebruikelijk dat onderhoudsbedrijven dicht zijn. Ze lossen dan alleen spoedgevallen als lekkage enzo op. Voor jou is het zuur omdat het nu net in deze periode valt maar de wbv kan daar denk ik niets aan doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef elahkneh het volgende:
DIt dus. Huurcommissie kan daar uitspraak over doen. Al lijkt me dat je niet op die gaatjes vullen wil gaan zitten wachten, maar als het een principe kwestie is doe je dat ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef TGVkopper het volgende:
Schriftelijk in gebreke stellen, termijn stellen om problemen op te lossen, daarna geld inhouden op de huur, indien gezeik: huurcommissie.
Sterkte
Nou ja, de dingen die jij opnoemt maken niet dat je alvast kunt beginnen met klussen. Ik vind echt dat je je aanstelt... Dan heb je mijn huis niet gezien toen ik hier kwam wonenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:10 schreef elahkneh het volgende:
Vanmiddag anderhalf uur met een opzichter door het huis geweest ... dit is de te doen lijst.
* Door de hele woning spijkers , schroeven , pluggen , gaten stoppen (50 gaten?)
*Lichtschakelaar ontbreken
*Zonnescherm verwijderen (was elektrisch , bediening is weg gesloopt ) mooi gat in de muur
*Kindersluiting keukenkastjes defect (deurtjes klemmen)
* Dikke kalkranden verwijderen
*Haken in plafond
*deurkrukken reparen
*Balken van een traphekje verwijderen
*Verrot zeephoekdinges verwijderen + gaten stoppen
*Wasmachine schakelaar reparen
*Schimmel in de douche verwijderen
*Lamp boven spiegel heeft geen schakelaar
*Bijkeuken deur sluit niet
*Radiator plaatsen in bijkeuken
Welkom bij Welkom zeggen ze dan![]()
Deze werkzaamheden moeten binnen 4 werkdagen gebeuren maar aangezien ze op dit moment andere prioriteiten hebben kan ik waarschijnlijk tot volgend jaar wachten.
Maar ondertussen wel huur betalen...
Heb je tenminste een kerstdinerquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef elahkneh het volgende:
Oh er staat ook nog een konijnenhok achter het huis .. toen ik vanmiddag even onder het kleedje keek zat het konijn er nog in
Als jij alle muren wilt voorzien van een andere kleur of van wat behang zijn die shitload aan spijkers/pluggen/gaten wel weer onvoorziene werkzaamheden die in orde hadden moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, de dingen die jij opnoemt maken niet dat je alvast kunt beginnen met klussen. Ik vind echt dat je je aanstelt... Dan heb je mijn huis niet gezien toen ik hier kwam wonen
Geniet gewoon van je nieuwe huis, die dingen komen echt wel!
Ik heb ook een week behang staan krabben om vervolgens bobbelig beton aan te treffen. Dat soort dingen kan gebeuren en spijkertjes eruit halen lijkt me niet de grootste moeitequote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als jij alle muren wilt voorzien van een andere kleur of van wat behang zijn die shitload aan spijkers/pluggen/gaten wel weer onvoorziene werkzaamheden die in orde hadden moeten zijn.
Ik weet niet op welke termijn de TS wil verhuizen, maar als ik sta te springen om aan de slag te gaan is een week wachten op klussers een week te lang.
Nou loopt het allemaal wat ongelukkig tijdens de kerst, maar misschien is er tussen kerst en de jaarwisseling iemand (buiten de woningbouw om) beschikbaar om het e.e.a te regelen, dit in overleg met de woningbouw en wie weet kan je de kosten op de woningbouw laten verhalen.
Succes TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |