oh echt waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef freecell het volgende:
Hói!
De dagen worden al weer langer toch? Vanaf gisteren?
Nog ff en dan kan je alles weer zelfquote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
sun ik begrijp mobiel inet ook niet echt. alleen hotmail, fok! en nu.nl doen het. voor mijn doen heb ik echt een luxe foon met inet en mp3.
dat heb ik al vaker gepost, dat helpt dus nietquote:Op woensdag 23 december 2009 12:49 schreef DarkElf het volgende:
moet je niet de politie bellen dan ? dat kan toch anoniem?
ah dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat heb ik al vaker gepost, dat helpt dus niet
gelukkig dat hij nog wat andere vrouwen heeft bedreigd hier. zij hebben al last van die man en zij wonen nieteens onder hem! ik heb dus al heel vaak de politie gebeld. het helpt niet!quote:
Ah ok, dan is het goed.. Hopen dat er toch ooit iets gaat veranderen daar dan..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef SeaOfLove het volgende:
ik maak wel steeds melding bij de wijkbeheerder, sun.
Ik ben bang dat ze januari niet gaan halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
in januari kreeftfestijn bij huize G&B?
Hier bij de Appie hebben ze het dus mooi niet he..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef golfer het volgende:
Zo, De laatste boodschappen gedaan. Nu kunnen we echt vooruit t/m zondag.
De Dekamarkt heeft nu ook kreeft in het assortiment: een hele gekookte kreeft die in zout water is ingevroren voor 5,99.
Kon het dus niet laten er een voorraadje in te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |