Die quote je zeker alleen maar omdat ze een milf is.quote:
You caught mequote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die quote je zeker alleen maar omdat ze een milf is.
En de *insert jaarttal* grap is niet achterhaald? Hypocriete pauperquote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef SadKingBilly het volgende:
1993 belde. Ze wil haar matige grap terug.
double_facepalm.gif
Ik spreek TS op zijn eigen niveau aan. Om dat bij jou te doen zou ik moeten grommen en mijn kont krabben. En nu terug onder je steenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef damsco het volgende:
[..]
En de *insert jaarttal* grap is niet achterhaald? Hypocriete pauper
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef damsco het volgende:
[..]
En de *insert jaarttal* grap is niet achterhaald? Hypocriete pauper
[..]
En de *insert jaarttal* grap is niet achterhaald? pauper
[..]
En de grap is niet achterhaald? pauper
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ik spreek TS op zijn eigen niveau aan. Om dat bij jou te doen zou ik moeten grommen en mijn kont krabben. En nu terug onder je steen
nu je het aankondigt heb ik mijn lemming maar in de kliko gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef Acinonyx het volgende:
Waar blijven de 'ijsbal gooit jongen tegen raam' lemmings
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nu je het aankondigt heb ik mijn lemming maar in de kliko gedaan
Die modjes zijn een schande voor klb. We moeten de macht grijpen!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef damsco het volgende:
Ik verbaas me wel over het feit dat mijn topic nog geen slotje heeft. Wie doet er een TR.
Mods zijn ook niet meer wat het geweest zijn.
Het is patat jaquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef ganzenherder het volgende:
Net goed, mensen met een patatpan verdienen dat
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ik spreek TS op zijn eigen niveau aan. Om dat bij jou te doen zou ik moeten grommen en mijn kont krabben. En nu terug onder je steen
Heeft TS waarschijnlijk wel 5 euri mee verdientquote:Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef BasEnAad het volgende:
Heb je die frikandel nou nog opgegeten OF WAT???!!!?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |