Vanaf 1 januari dus. Kijk maar op je OV-studentenkaart. Jan - Dec 2009. Daarna is het "leve de OV-chipkaart". Zorg er als bedrijf dan ook voor dat je de zaakjes voor elkaar hebt...quote:
Gewoon inchecken op het station, en uitchecken bij volgende station. Die scanners weten of je geregistreerd staat met een week- of weekend ov.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef jampot het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, komen er op elk perron dan scanners, of lopen de conducteurs met scanners rond, om te zien of je een week of weekend ov hebt?
Gastquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Kijk maar op je OV-studentenkaart.
had je kunnen weten, want vorig jaar speelden precies dezelfde problemenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef HalvinCarris het volgende:
2 maanden geleden dus al aangevraagd, pasfoto keurig ingeleverd, alles check-check-dubbelcheck gedaan, en opgestuurd. Tot vorige week nog steeds niks mogen ontvangen. Sinds maandag bel ik er al achteraan. Vandaag kreeg ik EINDELIJK iemand te pakken.
Ik vragen waar mijn chipkaart blijft, en ze gingen een beetje vragen of ik misschien verhuist was (uhh..nee?). Toen kwam de aap uit de mouw: er waren gigantisch veel aanvragen geweest (kun je ook niet inschatten ofzo...) en het bedrijf wat verantwoordelijk was voor de productie is toen overgenomen door het huidige bedrijf. En daarom moest ik maar een nieuwe OV-chipkaart aanvragen.
Op mijn vraag of ik hem dan nog wel zou ontvangen voor januari (OV-studentenkaart loopt dan af uiteraard), zei mevrouw "Nee, maar met die studenten wordt nog een aparte regeling getroffen".
Mijn God, wat een zooitje. Ik vraag wel weer een nieuwe aan, de klootzakken.
Nou, nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
had je kunnen weten, want vorig jaar speelden precies dezelfde problemen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast. Waar zie je me voor aan??? Als iemand die op kosten van de samenleving een beetje het openbaar vervoer onveilig maakt en loopt te slempen en hoeren in ranzige studentenhuizen. Ik dacht niet het tjap
.
Ik ben de verzorg uit de verzorgingsstaat.
Ah daarom krijg ik maar geen nieuwe OV. Kut.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari dus. Kijk maar op je OV-studentenkaart. Jan - Dec 2009. Daarna is het "leve de OV-chipkaart". Zorg er als bedrijf dan ook voor dat je de zaakjes voor elkaar hebt...
kick zegquote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Agiath het volgende:
Potentieel spoorknorren topic.
Ik heb dat ding al een tijdje, nooit gebruikt nog
Ja, want alleen spoorknorren reizen uiteraard met het OVquote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Agiath het volgende:
Potentieel spoorknorren topic.
Ik heb dat ding al een tijdje, nooit gebruikt nog
Ja, dan hebben ze een compleet overzicht van je gezichtsveranderingen in je 4 jaar studietijd. Heel erg Bigbrother!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef wise het volgende:
al die aanvragen en pasfoto's worden in 1 grote database gestopt. Zo komen ze aan een heel archief van jou
zekers, plus ze kunnen naderhand zien waar je heen reist ect. Ik zeg het jequote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze een compleet overzicht van je gezichtsveranderingen in je 4 jaar studietijd. Heel erg Bigbrother!
Ik heb dat ding eind september aangevraagd. RUIM op tijd. Nu doe je net alsof ik m'n zaakjes niet voor elkaar heb. En ik ga echt niet zelf kaartjes betalen, dat vergoeden ze wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb dat ding al 3 maanden thuis ofzo, heb 'm in augustus aangevraagd. Weet je zeker dat je hem hebt voor januari. Nu moet je waarschijnlijk een maand lang zelf je kaartjes betalen, dat kost sommigen nogal wat.
Dat hoeft dus niet, gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb dat ding al 3 maanden thuis ofzo, heb 'm in augustus aangevraagd. Weet je zeker dat je hem hebt voor januari. Nu moet je waarschijnlijk een maand lang zelf je kaartjes betalen, dat kost sommigen nogal wat.
Je zou natuurlijk zelf even kunnen zoeken, maar vooruit, ik ben de moeilijkste nietquote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me af te vragen hoe ik het ding moet activeren.
Oh godverdomme, wat een gedoe weer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk zelf even kunnen zoeken, maar vooruit, ik ben de moeilijkste niet![]()
[FAQ] Studenten OV-Chipkaart #2
Ik ook, alleen ik krijg mijn rommel maar niet binnenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het al een maand lang netjes geregeld.
Ik heb al 2 OV-chipkaarten ontvangenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef HalvinCarris het volgende:
2 maanden geleden dus al aangevraagd, pasfoto keurig ingeleverd, alles check-check-dubbelcheck gedaan, en opgestuurd. Tot vorige week nog steeds niks mogen ontvangen. Sinds maandag bel ik er al achteraan. Vandaag kreeg ik EINDELIJK iemand te pakken.
Ik vragen waar mijn chipkaart blijft, en ze gingen een beetje vragen of ik misschien verhuist was (uhh..nee?). Toen kwam de aap uit de mouw: er waren gigantisch veel aanvragen geweest (kun je ook niet inschatten ofzo...) en het bedrijf wat verantwoordelijk was voor de productie is toen overgenomen door het huidige bedrijf. En daarom moest ik maar een nieuwe OV-chipkaart aanvragen.
Op mijn vraag of ik hem dan nog wel zou ontvangen voor januari (OV-studentenkaart loopt dan af uiteraard), zei mevrouw "Nee, maar met die studenten wordt nog een aparte regeling getroffen".
Mijn God, wat een zooitje. Ik vraag wel weer een nieuwe aan, de klootzakken.
Ik klaag als die smerige tyfusbende gewoon niet goed georganiseerd is. Ik heb alles keurig op tijd ingeleverd. Op het formulier stond dan ook nog "Stuur het formulier voor 1 oktober retour", u bent dan verzekerd van uw ov-chipkaart op 1 januari 2010.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:24 schreef MisterO het volgende:
Typisch Nederlands. Er komt iets nieuws en onbekends en dan gaan mensen klagen.
Ipv naar het positieve ervan te kijken. Misschien moet ik daar een topic over openen
min 4 euro.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat gebeurd er als je niet uitcheckt?
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
min 4 euro.
Al wordt er doordeweeks bij de RET geen bedrag gereserveerd. Ook met een negatief saldo kan je dus doordeweeks reizen. Bij de GVB/Connexxion kom je dan niet in de bus/door de poortjes.
100 miljoen miljard boete.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat gaat goed hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nou ik hoop dat ik het niet vergeet...
En dan gaan we met zn allen in de spits in en uit-checken, superhandig man...
enkeltje guantanamo bayquote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat dus. Dat slaat toch nergens op?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
Vriendin van me heeft er 5 maanden geleden een aangevraagd en heeft nog steeds niks.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
100 miljoen miljard boete.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat gaat goed hoor.In de bus is het sowieso geen probleem, metro sta je als je niet achter geestelijk incapabele mensen staat ook niet lang te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |