top 250 van imdb, ook jammer dat je daar naar kijktquote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
The shawshank redemption is veel bettar
Dus omdat het in de top 250 zit moet je er niet naar kijken?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
top 250 van imdb, ook jammer dat je daar naar kijkt
Kijk, jij snapt het.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef lovethisx het volgende:
scarface is een van mijn favoriete films,de godfather is ook gewoon goed
dus houd je bek maar!
yeye
Dus omdat het in de top 250quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
top 250 van imdb, ook jammer dat je daar naar kijkt
hier ben ik wel mee eensquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef fratsman het volgende:
Terechte klacht. Sneue wannabe-gangsters die (zeker bij Scarface) de boodschap niet zien.
Precies, The Toxic Avenger 1 t/m 3 is meer aan te raden... Als er geld in gestoken is en in goede acteurs is geinvesteerd moet je er niet naar kijken... Een verbrande band tegen de muur is ook veel beter dan een Rembrand of een Picasso, en 2 Unlimited is veel beter dan Tsjaikovsky of Rachmaninov...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef Bomil het volgende:
Dus omdat het in de top 250 zit moet je er niet naar kijken?![]()
Mensen moeten altijd zo nodig Godfather en Shawshank met elkaar vergelijken omdat ze bovenaan staan in de lijst. Verder kan je die films niet echt vergelijken met elkaar. Neem dan voor Godfather Goodfellas bijv.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dus omdat het in de top 250
staat is het jammer dat ik daar naar kiek??
Ach, het heeft wel wat ironie in zichquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef fratsman het volgende:
Terechte klacht. Sneue wannabe-gangsters die (zeker bij Scarface) de boodschap niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |