quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef m@x het volgende:
LB, wat heftig. Succes met je hoofd ordenen
Hier (enigszins gedwongen) ongeveer dezelfde beslissing. Ik zou Kai hebben deze kerstvakantie maar dat gaat nu ook niet gebeuren. Mijn ouders hebben maar plaats voor één logé dus als Kai 2e kerstdag komt dan blijft hij bij opa en oma en dan ga ik weer naar huis![]()
Verder gaat het nog steeds niet zo best. De ontsteking wil niet weg dus gisteren hebben ze in het ziekenhuis in de wond zitten rommelen en vervolgens een slangetje erin gepropt om de rommel eruit te krijgen (sorry voor het onsmakelijke verhaal). Dat deed zo gruwelijk veel pijn. Ik heb echt liggen gillen. Mijn vader was erbij en die zat bijna te huilen. Nu moet ik dat met dat slangetje 3 keer per dag zelf doen en morgen gaan ze in het ziekenhuis de boel ook opnieuw schoonmaken. En nu begint zich bij één van de andere wondjes een pijnlijke bobbel te vormen waar ik weer over ga lopen stressen. Ik denk dat ik mijn galblaas misschien toch liever had gehouden.
Maar ook leuk nieuws, mijn moeder is vandaag jarig
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:02 schreef Groofsken het volgende:
Pffff, Max, wat een naar gebeuren zo zeg. Veel sterkte
.
En Evenstar is naar de huisarts geweest:quote:Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef pinquit het volgende:
Goh max, wat vreselijk jammer dat het herstel niet gaat als gehooptafschuwelijk, dat gefrot in een wond die toch al pijn doet
![]()
![]()
Ik hoop dat t snel helemaal opgelost is.beterschap!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef _evenstar_ het volgende:
LB moeilijek beslissing, maar als het voor beiden beter is, dan moet dat gewoon even.
Nog zoveel andere feestdagen die jullie wel samen kunnen doen!
De huisarts heeft der nagekeken, zag dat ze wel gewichtsverlies had iidd, kon hij ook voelen aan de huid?! der ribjesze is iig niet ondervoed, der suiker is even gekeken die was iets laag maar gewoon goed.
Hij gaat nu heel haar medische geschiedenis goed doorlezen, en dan 4 januari terug komen, om te kijken of winkelsteeghe idd de beste oplossing is. of dat hij eerst andere suggesties heeft.
Maar hij vond het terecht dat ik me zorgde maakte, en vond dat er ondanks dat het nog niet heel zorgelijk was qua gezondheid, het toch wel zorgelijk was dat ze zo weinig eet.
Maar hij vond dat we gewoon van de feestdagen en verjaardag moesten genieten, en eventueel verder gedokter haar nu met die dagen eerder een rotgevoel geeft dan een fijn gevoel.
En ze haar verjaardag etc. gaat linken aan iets slechts.
Want hij merkte wel dat ze heel fijn dingen aanvoelt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:hihihiiiiii hij heeft er nog 1
(sorry dames ik word zo vrolijk van m)
Je verpest mijn lol niet johquote:Op woensdag 23 december 2009 08:00 schreef Luchtbel het volgende:
En Beef, ik vermoed dat jij mijn lootje had. Aan je hint en het handschrift te zien (het kwam samen met je kerstkaart...) ik laat m´n pakje even dicht. Tot een beter moment, maar het wordt gewaardeerd. Ik hoop niet dat ik je lol eraan zo verpest.
I'm the only gay in the villagequote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:
hihihiiiiii hij heeft er nog 1
(sorry dames ik word zo vrolijk van m)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |