quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef m@x het volgende:
LB, wat heftig. Succes met je hoofd ordenen
Hier (enigszins gedwongen) ongeveer dezelfde beslissing. Ik zou Kai hebben deze kerstvakantie maar dat gaat nu ook niet gebeuren. Mijn ouders hebben maar plaats voor één logé dus als Kai 2e kerstdag komt dan blijft hij bij opa en oma en dan ga ik weer naar huis![]()
Verder gaat het nog steeds niet zo best. De ontsteking wil niet weg dus gisteren hebben ze in het ziekenhuis in de wond zitten rommelen en vervolgens een slangetje erin gepropt om de rommel eruit te krijgen (sorry voor het onsmakelijke verhaal). Dat deed zo gruwelijk veel pijn. Ik heb echt liggen gillen. Mijn vader was erbij en die zat bijna te huilen. Nu moet ik dat met dat slangetje 3 keer per dag zelf doen en morgen gaan ze in het ziekenhuis de boel ook opnieuw schoonmaken. En nu begint zich bij één van de andere wondjes een pijnlijke bobbel te vormen waar ik weer over ga lopen stressen. Ik denk dat ik mijn galblaas misschien toch liever had gehouden.
Maar ook leuk nieuws, mijn moeder is vandaag jarig
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:02 schreef Groofsken het volgende:
Pffff, Max, wat een naar gebeuren zo zeg. Veel sterkte
.
En Evenstar is naar de huisarts geweest:quote:Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef pinquit het volgende:
Goh max, wat vreselijk jammer dat het herstel niet gaat als gehooptafschuwelijk, dat gefrot in een wond die toch al pijn doet
![]()
![]()
Ik hoop dat t snel helemaal opgelost is.beterschap!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef _evenstar_ het volgende:
LB moeilijek beslissing, maar als het voor beiden beter is, dan moet dat gewoon even.
Nog zoveel andere feestdagen die jullie wel samen kunnen doen!
De huisarts heeft der nagekeken, zag dat ze wel gewichtsverlies had iidd, kon hij ook voelen aan de huid?! der ribjesze is iig niet ondervoed, der suiker is even gekeken die was iets laag maar gewoon goed.
Hij gaat nu heel haar medische geschiedenis goed doorlezen, en dan 4 januari terug komen, om te kijken of winkelsteeghe idd de beste oplossing is. of dat hij eerst andere suggesties heeft.
Maar hij vond het terecht dat ik me zorgde maakte, en vond dat er ondanks dat het nog niet heel zorgelijk was qua gezondheid, het toch wel zorgelijk was dat ze zo weinig eet.
Maar hij vond dat we gewoon van de feestdagen en verjaardag moesten genieten, en eventueel verder gedokter haar nu met die dagen eerder een rotgevoel geeft dan een fijn gevoel.
En ze haar verjaardag etc. gaat linken aan iets slechts.
Want hij merkte wel dat ze heel fijn dingen aanvoelt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:hihihiiiiii hij heeft er nog 1
(sorry dames ik word zo vrolijk van m)
Je verpest mijn lol niet johquote:Op woensdag 23 december 2009 08:00 schreef Luchtbel het volgende:
En Beef, ik vermoed dat jij mijn lootje had. Aan je hint en het handschrift te zien (het kwam samen met je kerstkaart...) ik laat m´n pakje even dicht. Tot een beter moment, maar het wordt gewaardeerd. Ik hoop niet dat ik je lol eraan zo verpest.
I'm the only gay in the villagequote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:
hihihiiiiii hij heeft er nog 1
(sorry dames ik word zo vrolijk van m)
Mooi dan mag het nu weer gaan sneeuwen!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, ik heb nu echt alles binnen om een week binnen te kunnen blijven ^_^
Ow, dat heb ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Moonah het volgende:
Zie je, dit is nu precies de reden dat ik hier niet veel lees/post, ik kan het allemaal niet bijhouden, het lief en leed van iedereen....Ben dan weer bang iemand te vergeten...
Ik doe ze via de mail/hyvesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, nieuwjaarskaartjes schrijven.
Ik heb er zo'n hekel aan.
Maar ja... nu gaan er een aantal tegelijk met de uitnodigingen voor Sasha's verjaardag en dan toch maar aparte kaartjes doen he.
Da's voor de mensen die te lui zijn om het voor kerst te doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Nieuwjaarskaartjes? Is dat nog iets anders dan kerstkaartjes?
Ja, alleen nog wat druk gehad. Maar ik lees vanavond nog een keer en reageer dan, als Senna vanavond wel wil slapen tenminstequote:
Morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:18 schreef Fannie het volgende:
M@x, wat een nare en pijnlijke nasleep. Beterschaps maar weer
![]()
En jeugdzorg?![]()
Ik heb er een jaar mee te maken gehad toen dochterliefs vriend hier woonde, wat een doordrammers zeg.
En vriend is alweer ruim een jaar bij z'n pa thuis en het eindgesprek wat ze wilde moet nu nog plaatsvinden![]()
En was Vicky nou vandaag jarig las ik ergens?
Zo ja, gefeliciteerddddd!
Is niet erg hoor, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, alleen nog wat druk gehad. Maar ik lees vanavond nog een keer en reageer dan, als Senna vanavond wel wil slapen tenminste![]()
Sowieso bedankt
wat maakt dat nou uit!? gewoon doen als je wilt, en anders niet! echt hoor, daar zou ik me niet druk om maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook leuk krijg je kaartjes van mensen die je zelf geen kaartje hebt gestuurd.
Om nu nog een kaartje terug te sturen is ook wel laat.
ditoquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef snoopy het volgende:
oooh en ik wilde nog even dikke zoenen uitdelen aan M@x en LB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euw. Doe ik het morgen gewoon nog een keerquote:
bij mij stond er vanmorgen chauffeur onderweg en ik kreeg mijn pakje vandaag!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
Vraagje: als er bij TNT staat (zending volgen):
Chauffeur is onderweg
Betekent dat dan, dat de postbode nog komt, vandaag?
Ik snap niet zoveel van de uitleg bij de status.
Of is de chauffeur, iemand die de post naar de postbode brengt?
Dat wil zeggen dat de chauffeur (postbode) naar jou onderweg is.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
Vraagje: als er bij TNT staat (zending volgen):
Zending opgehaald en in sorteerproces 21-12-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 22-12-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 22-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 22-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Niet aangeboden, uitgesteld 22-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 22-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 23-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 23-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Betekent dat dan, dat de postbode nog komt, vandaag?
Ik snap niet zoveel van de uitleg bij de status.
Of is de chauffeur, iemand die de post naar de postbode brengt?
\O/quote:Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook bij H&M geweest KD? Ik heb er vanmorgen even snel een nieuwe garderobe aangeschaft voor nog geen 4 tientjes
ach dat was... dinges, hoe heet ze ook alweerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig.![]()
Zeg, wie had er hier rugpijn?
JA!1 én een hond...quote:
jaquote:
quote:
Zou die nog komen na 18:00 uur?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat de chauffeur (postbode) naar jou onderweg is.
Niet zeuren! Jompelen en vragen wanneer je ze open mag makenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm
mijn vriend legt opeens stapels cadeaus op de kast
WTF
huup toch, die was van de trap gevallen?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig.![]()
Zeg, wie had er hier rugpijn?
Voor Elin?,die is toch zeer spoedig jarig ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm
mijn vriend legt opeens stapels cadeaus op de kast
WTF
pm-girl?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja![]()
Ik wist zeker dat het Asy was. Maar da was nie. dus.
Maar die heeft geen hondquote:Op woensdag 23 december 2009 17:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
huup toch, die was van de trap gevallen?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:06 schreef Lois het volgende:
Kijk nou![]()
(brakke telefoonfoto's maar ik ben er zooooo blij mee)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(let niet op de onvoorstelbaar uitpuilende krantenmand eronder)
whoah wat gaaf!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:06 schreef Lois het volgende:
Kijk nou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had die rugpijn?!quote:
Volgens Cas doe je dat zo..quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef Lois het volgende:
Hoe trek je een tand eigenlijk? Ik durf het best maar het lukt nietIris zit er helemaal klaar voor, stomme ding zit hastikke los, en ik krijg hem er gewoon niet uit. Moet je trekken, draaien of allebei tegelijk?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef Lois het volgende:
Hoe trek je een tand eigenlijk? Ik durf het best maar het lukt nietIris zit er helemaal klaar voor, stomme ding zit hastikke los, en ik krijg hem er gewoon niet uit. Moet je trekken, draaien of allebei tegelijk?
Ahwwww hij hangt mooi Lois!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:06 schreef Lois het volgende:
Kijk nou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
400?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef p_iglet het volgende:
Wat een leuke schoenen Oxy!!
Ik ben zo blij!!
Vandaag en prachtig set met houten blokken tegen het lijf gelopen. De veel te dure kinderwinkel hier in den haag had wat grote sets van grimm's met 50% korting.
Dus deze hebben we nu. (naja halen we morgen met de bakfiets op bij de winkel, want 11 kilo meezeulen in de tram was wat teveel van het goede)
Het zijn 400 blokjes van 2 bij 2cm, varierend van 1 tot 20cm hoog.
[ afbeelding ]
tellen, bouwen, rijtjes maken, op kleur sorteren, weet ik veel wat pepijn er allemaal nog meer mee verzint.quote:
ohquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef p_iglet het volgende:
[..]
tellen, bouwen, rijtjes maken, op kleur sorteren, weet ik veel wat pepijn er allemaal nog meer mee verzint.
ik zou er nu nog blij mee zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef Oxymoron het volgende:
Echt gaaf, die blokjes, Piglet! Zou ik ook erg mooi hebben gevonden, als kind.
Veel speelplezier, pepijn!
sssstt dat bedoel ik ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zou er nu nog blij mee zijnkunstwerkjes bouwen haha
ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
zou niks voor mij zijn, zo'n ding. ik zou elke dag controleren of het nog wel compleet is![]()
(hoezo dwangmatig)
Dan is er nog wel lichte paniek en stofzuigerzakken die leeggehaald worden, maar er kan iig nog mee gespeeld wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef p_iglet het volgende:
En van dozen lego maakt het dan niet uit als er wat mist?![]()
Het mooie van de blokjes is dat ze op een precies passende onderplaat staan, dus je hoeft niet elke keer na het opruimen tot 400 te tellen, maar kunt in 1 klap zien of je alles weer verzameld hebt
had je t gelezen? Renee en ik hebben t zelfde shirtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan is er nog wel lichte paniek en stofzuigerzakken die leeggehaald worden, maar er kan iig nog mee gespeeld worden
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
had je t gelezen? Renee en ik hebben t zelfde shirt
DAS WAAAAAAHR EINMAL EIN PUDELHUND PUDELHUND PUDELHUND
\O/
Whehehe.... Die komt er wel!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
omg ik lig weer dubbel. op dat andere forum wil iemand thuisonderwijs gaan geven
en in die post staan 'me kindje' & 'dingentjes' enzo
briljant toch?
hier valt ie zelfs ruim,t rekt ook prima. maar ik heb dan ook maar weinig tet.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ohhh HELD!!!
Ik willumookwelmaarmntettenkrijgikernevernooitnietinnetalsaalleanderespekken
ik ben al een opgestopte dubbelbelegde rolmops van mezelfquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier valt ie zelfs ruim,t rekt ook prima. maar ik heb dan ook maar weinig tet.
Ik zou t gewoon proberen als ik jou was, leuk rolmopsje zit er sowieso wel in dan
onder t mom van thuisscholing idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef p_iglet het volgende:
Hehehe geweldig he kleurdoos, hier moesten we er ook erg hard om lachen.
en dan koop je maar het tell-sell programma van "leer je baby lezen"
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
onder t mom van thuisscholing idd.
Geef je kind dan gelijk een abtronic, 30 minuten per dag beweging was het toch?
Proestquote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
omg ik lig weer dubbel. op dat andere forum wil iemand thuisonderwijs gaan geven
en in die post staan 'me kindje' & 'dingentjes' enzo
briljant toch?
dankje!!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef Fannie het volgende:
[..]
Proest![]()
Vicky, nu zit ik goed![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!
![]()
![]()
*handjes af klopt....quote:Op donderdag 24 december 2009 09:21 schreef Saffier het volgende:
Ik ga dus mooi niet beginnen aan dat hele face-book zo te lezen
Uitgesteld tot geen idee.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Amarante en Vicky Proficiat dames![]()
Pvoesss beterschap, gisteren dus niet doorgegaan?
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
100 cadeautjes uitpakken @ farmville
ha!
En daarna de vrijgekomen plaatsen weer vullen met kadootjesquote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
100 cadeautjes uitpakken @ farmville
ha!
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Oxy, ik heb de docu ook gedeeltelijk gekeken, Senna werd wakker en toen was ik wat afgeleid, maar wat ik gezien heb vond ik erg mooi.
ik heb hem ook gekeken, ik vond het heel heftig allemaal heel bijzonder om zo een blik te krijgen hoe het voor een gezin nu ervaren wordt.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het boek is nog mooier
![]()
M'n vader zat te huilenonder de docu. Niet om de herkenbaarheid, maar om wat er allemaal gezegd werd over ''accepteren'' en een ''betere vader door autisme''. Ik had niet zulke buien als Rowan. Die kwamen veel later pas,
![]()
Die van mij ook zoietsquote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Stout het volgende:
* Stout schuift een petroleumstel op het bankje met stoofpeertjes erin, ze moeten nog een uurtje of 2 pruttelen
oehh klinkt lekker!!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker stoofpeertjes![]()
Ik doe altijd zo'n klein flesje rode huiswijn, laurierblaadje en 2 of 3 van die kruidnageltjes, een beetje kaneel en een schepje suiker.
"Alsof er een engeltje op je tong piest" zou mijn moeder zeggen
Tis zoooo lekker!! Vooral in de vanillevlaquote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef _evenstar_ het volgende:
En stoofpeertjes t zal vast heerlijk smaken, maar het gevoel zachte peer te moeten eten * ril*
Met een bescheiden toefje slagroomquote:Op donderdag 24 december 2009 11:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tis zoooo lekker!! Vooral in de vanillevla
Ik doe niet aan bescheiden toefjes slagroomquote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een bescheiden toefje slagroom
Met een grote dot slagroom voor vickyquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bescheiden toefjes slagroom
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een grote dot slagroom voor vicky
Ik vond het een prachtige documentaire! Heb echt zitten snotteren. Zo'n leuk jong, en fijne ouders.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het boek is nog mooier
![]()
M'n vader zat te huilenonder de docu. Niet om de herkenbaarheid, maar om wat er allemaal gezegd werd over ''accepteren'' en een ''betere vader door autisme''. Ik had niet zulke buien als Rowan. Die kwamen veel later pas,
![]()
Ik koop en eet ze alleen als ze nog heel hard zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Maar peer is toch sowieso zacht Evenstar?
Ik heb hier net mijn kast gedeclutterd. Wat een bende kan een mens toch bewaren aan bonnetjes en ditjes en datjes en zusjes en zootjes.
Nu nog 2 kleine boodschapjes halen en een pakje naar het postkantoor brengen en dan ga ik hier aan het snijden en rommelen voor vanavond.
Krijg je daar geen buikpijn van??quote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik koop en eet ze alleen als ze nog heel hard zijn
nee joh, ik eet peren ook alleen maar als ze nog hard zijn en bananen en appels. Anders hoef ik ze ook niet hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Krijg je daar geen buikpijn van??
Echt waar?? Ieuwwquote:Op donderdag 24 december 2009 11:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee joh, ik eet peren ook alleen maar als ze nog hard zijn en bananen en appels. Anders hoef ik ze ook niet hoor!
Ja, wat kan dat een invloed hebben he!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef m@x het volgende:
Heel fijn. En ik ben per direct gestopt met roken. Tuurlijk weet je dat het slecht voor je is, maar wat een wake up call dat je lijf door dat stomme gerook zichzelf veel slechter kan herstellen.
Nouja, ik werk liever dan dit. Dit is zo stom en je bent opeens zo hulpeloos om maar niet te spreken over hoe vies je je voelt, dat je je normale kleren niet aan kan, dat je niet eens een bh aan kan, dat je opeens 2 gaten in je lijf hebt waardoor je bij jezelf naar binnen kan kijken en dat je die gaten nog open moet houden ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje m@x!
Nou ja, kunnen ze het op je werk iig op hun buik schuiven dat je wel lekker snel weer aan het werk zou zijn.
Sterkte, en geniet van de kadootjes!
TF, ik ruik het hier bijna.![]()
Nee ja, dat snap ik, maar het was toch zo dat ze hadden gezegd dat ze je binnen 1-2 weken terug verwachtten ofzoiet? Daar doelde ik op.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Nouja, ik werk liever dan dit. Dit is zo stom en je bent opeens zo hulpeloos om maar niet te spreken over hoe vies je je voelt, dat je je normale kleren niet aan kan, dat je niet eens een bh aan kan, dat je opeens 2 gaten in je lijf hebt waardoor je bij jezelf naar binnen kan kijken en dat je die gaten nog open moet houden ook.
Zeg hallo!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef m@x het volgende:
dat je opeens 2 gaten in je lijf hebt waardoor je bij jezelf naar binnen kan kijken en dat je die gaten nog open moet houden ook.
Klopt, ze hadden het toen over een weekje. Dat gaat dus een week of 4 in totaal worden. Pech voor hunquote:Op donderdag 24 december 2009 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee ja, dat snap ik, maar het was toch zo dat ze hadden gezegd dat ze je binnen 1-2 weken terug verwachtten ofzoiet? Daar doelde ik op.
Maar ik snap dat dit echt niet leuk is.
Was laatst iets op tv over iemand die ook een ontstoken buikwond had idd, en dan idd wat jij zei, dat je letterlijk naar binnen kon kijken. Brrrr...
Ik krijg er de rillingen van.
Halloquote:Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg hallo!
We vonden je al zielig hoor, ook zonder deze hele plastische omschrijving.
Welkom thuis!
Ik heb die eikel een vuile blik gegeven en ik wilde nog iets zeggen, maar of die mevrouw had het echt niet door, of ze wilde net doen alsof want ze reageerde nauwelijks, zei nog sorry zelfs en keek verder niet op of om. Ik wilde er niet de aandacht op vestigen eigenlijk, kan me voorstellen dat het dan mss nog rotter is.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg hallo!
We vonden je al zielig hoor, ook zonder deze hele plastische omschrijving.
Welkom thuis!
BE, heb je nog iets gezegd, tegen die eikel of tegen die vrouw? Zielig vind ik.
http://www.receptentabel.nl/recepten/recept/?recept=324quote:Op donderdag 24 december 2009 12:44 schreef Vicky het volgende:
Lekker TF!! ennuhh doe mij dat recept voor die truffels eens!
M@x, fijn dat je weer thuis bent. Wel klote van die wondjes.
Dank!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
http://www.receptentabel.nl/recepten/recept/?recept=324
Dat heb ik net ook gedaanquote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Estrys het volgende:
Ik moet nog snel twee cadeautjes halen. We doen geen cadeautjes alleen voor de kinderen. Ik vind dat stom heb ik besloten. Net Sinterklaas gehad en ene kind is vijf dagen na Sint jarig geweest. Nu ga ik iets kopen uit verplichting niet vanuit de kerstgedachte. Moeilijk iets leuks vinden als ze net een hoop cadeaus hebbe gehad met Sint. Idee iemand? Ze zijn vier en twee
Lief! Denk dat ik misschien nog wel op dat gezelschapsaanbod terugkom.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef Chell het volgende:
Oh brrr m@x, het klinkt echt heeeel naar!
Veel sterkte! En succes met stoppen met roken!![]()
(ennuh, mocht je behoefte hebben aan gezelschap of boodschappen nodig hebben ofzo, let me know. Er wordt vast al heel goed voor je gezorgd, maar wilde het toch even zeggen)
Ik had bij moeten lezenquote:Op donderdag 24 december 2009 06:44 schreef Pvoesss het volgende:
bleghh ik ben ziek.
Zo ineens uit het niets gistermiddag![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef Fannie het volgende:
Sjo, klein beetje bijgelezen weer na een drukke dag![]()
![]()
M@x weer thuis, lekker meis! Erg vervelend van die wondjes
, maar het komt goed, duurt alleen ff.
![]()
En hou dat stoppen met roken vol!, ik zou dat ook moeten doen....![]()
Sommige joggies zijn echt niet opgevoed, hebben niks van de ouders meegekregen...walgelijk gedrag Be van dat pestjong
![]()
E.T. beterschaps voor Nienke's oor
Een kaaskerstpakket Moussy? mjammie![]()
Ik hoef niet meer op een kerstpakket te rekenen van mijn oet l.u.l. baas, dat tie maar in de stront zakt
![]()
Pinq, das niet leuk... gauw opknappen hoor ventje, en Pinq ook
Ik wacht wel ff op de samenvatting.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Fannie het volgende:
En hier alle boodschappen gelukkig ook binnen, we hebben weer veels te veel denk ik
, en de kadootjuhs ook binnen. Hubby deed de schappies en dochterlief en ik de kadootjes, god wat heb ik gelachen met die meid
..... Heerlijk!
En ik heb net al een kadootje gehad van hubby, een heerlijke parfum van Lancome... Poême, die ruikt sjo lekker
Een goeie dag vandaag en medeleven voor Fokkers!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht wel ff op de samenvatting.
Is goed hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Lief! Denk dat ik misschien nog wel op dat gezelschapsaanbod terugkom.
Hijs in her echt nog veeeeeel mooier!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Saffier het volgende:
Wat issie mooi Vicky! Ik kreeg net een 'aanmoedigingskado'tje' van mijn moeder; een Woezel en Pip-knuffel![]()
Zet je duikbril op dan! En de afzuigkap aanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Even hoor, maar; zelf uiensoep maken.
.
.
What was i thinking?. Ik ben goddorie al 3 uur aan het janken
.
en maak dan een fotoquote:Op donderdag 24 december 2009 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zet je duikbril op dan! En de afzuigkap aan
en zet die op fokquote:
Had je niet effe kunnen waarschuwen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zet je duikbril op dan! En de afzuigkap aan
he verdorie, deze tip heb ik dus over 't hoofd gezien...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Oxymoron het volgende:
Oja vergeten jullie niet: De paardenjongen, de film/documentaire, om 22:40 - 0:15 uur!!! (NED2)
Ik ga lekker, in bed kijken, met mijn moeder. En we nemen het op
Is dat een nieuw soort deo?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Had je niet effe kunnen waarschuwen?.
En ik elke keer maar onder mijn oksels ruiken door die lûcht. Maar die is nu weg door mijn afbakkende kerstcake
.
Jumjum!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook een kerstcake gebakken. Een toelband
Ik ben erg benieuwd hoe het is geworden, het beslag was nogal "stevig", dat vind ik altijd een beetje engquote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook een kerstcake gebakken. Een toelband
Ja hoor is goedquote:Op donderdag 24 december 2009 22:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Halfje ruilen voor je kerstbrood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |