abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75961427
ik sloot het vorige bankje met medeleven aan de nogsteeds ontstoken wond van M@x.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef m@x het volgende:
LB, wat heftig. Succes met je hoofd ordenen

Hier (enigszins gedwongen) ongeveer dezelfde beslissing. Ik zou Kai hebben deze kerstvakantie maar dat gaat nu ook niet gebeuren. Mijn ouders hebben maar plaats voor één logé dus als Kai 2e kerstdag komt dan blijft hij bij opa en oma en dan ga ik weer naar huis

Verder gaat het nog steeds niet zo best. De ontsteking wil niet weg dus gisteren hebben ze in het ziekenhuis in de wond zitten rommelen en vervolgens een slangetje erin gepropt om de rommel eruit te krijgen (sorry voor het onsmakelijke verhaal). Dat deed zo gruwelijk veel pijn. Ik heb echt liggen gillen. Mijn vader was erbij en die zat bijna te huilen. Nu moet ik dat met dat slangetje 3 keer per dag zelf doen en morgen gaan ze in het ziekenhuis de boel ook opnieuw schoonmaken. En nu begint zich bij één van de andere wondjes een pijnlijke bobbel te vormen waar ik weer over ga lopen stressen. Ik denk dat ik mijn galblaas misschien toch liever had gehouden.

Maar ook leuk nieuws, mijn moeder is vandaag jarig
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:02 schreef Groofsken het volgende:
Pffff, Max, wat een naar gebeuren zo zeg . Veel sterkte .
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef pinquit het volgende:
Goh max, wat vreselijk jammer dat het herstel niet gaat als gehoopt afschuwelijk, dat gefrot in een wond die toch al pijn doet
Ik hoop dat t snel helemaal opgelost is. beterschap!!
En Evenstar is naar de huisarts geweest:
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef _evenstar_ het volgende:
LB moeilijek beslissing, maar als het voor beiden beter is, dan moet dat gewoon even.
Nog zoveel andere feestdagen die jullie wel samen kunnen doen!

De huisarts heeft der nagekeken, zag dat ze wel gewichtsverlies had iidd, kon hij ook voelen aan de huid?! der ribjes ze is iig niet ondervoed, der suiker is even gekeken die was iets laag maar gewoon goed.
Hij gaat nu heel haar medische geschiedenis goed doorlezen, en dan 4 januari terug komen, om te kijken of winkelsteeghe idd de beste oplossing is. of dat hij eerst andere suggesties heeft.
Maar hij vond het terecht dat ik me zorgde maakte, en vond dat er ondanks dat het nog niet heel zorgelijk was qua gezondheid, het toch wel zorgelijk was dat ze zo weinig eet.
Maar hij vond dat we gewoon van de feestdagen en verjaardag moesten genieten, en eventueel verder gedokter haar nu met die dagen eerder een rotgevoel geeft dan een fijn gevoel.
En ze haar verjaardag etc. gaat linken aan iets slechts.
Want hij merkte wel dat ze heel fijn dingen aanvoelt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_75961511
Game on!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_75961535
Nogmaals een beterschapwens voor M@x!

En Evenstar wat een positieve reactie van de HA. Blij dat ie de nood er van inziet, maar ook de feestdagen er niet door wil verpesten. Fijn dat ie Arwen doorzag qua gevoel.

Hier zijn we aan het aftellen. Nog 1,5 dag open en dan even een paar daagjes naar Belgie. Vakantie!

[ Bericht 1% gewijzigd door chacama op 23-12-2009 11:13:59 (moeilijk hoor typen wat je denkt) ]
  woensdag 23 december 2009 @ 11:12:48 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75961599
Auw m@x, het klinkt echt heel erg naar.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:13:50 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75961646
Er staan hier toch wel aardig wat containers buiten dus ik ga de mijne er maar naast parkeren. Je weet maar nooit...
  woensdag 23 december 2009 @ 11:16:22 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_75961741
Lieve LB

M@x wat een zooi
pi_75961832
Oei m@x das geen pretje!!

Alleen morgen nog wat kleine dingetjes halen en dan is alles in huis. ik heb weer stoofperen gehaald, die gaan zo op en ik moet nog een brownie maken voor morgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75961899
Iiieeeeuuuw M@x, wat naar zeg... Sterkte en veel beterschap.

Luchtbelleke toch... Hopelijk kun je goed bijtanken en helemaal opgeladen aan het nieuwe jaar beginnen.

Evenstar, fijn dat je HA serieus naar Arwen heeft gekeken. Ik had van jullie gedraaomd! Weet niet meer precies wat, maar Arwen praatte hhel veel en heel goed!

Hoe is het met MvD vandaag?

En Chacama, werk-ze nog dame. Laatste loodjes!

Zie je, dit is nu precies de reden dat ik hier niet veel lees/post, ik kan het allemaal niet bijhouden, het lief en leed van iedereen.... Ben dan weer bang iemand te vergeten...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:30:13 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75962293
Ik heb net voor het eerst in weken zomaar gewoon een stapeltje koekjes op. Gewoon omdat ik er zin in had. Wat voelt dat lekker zeg! Haha!

Moonah, herkenbaar, daarom doe ik het dus ook maar niet. Beter 5 mensen vergeten dan eentje. Ik reageer op wat er in het oog springt en soms lees ik terug nav wat ik van anderen zie, maar je kan nou eenmaal niet op alles reageren, dan heb je er een dagtaak aan.
pi_75962407

hihihiiiiii hij heeft er nog 1

(sorry dames ik word zo vrolijk van m )
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 11:38:37 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_75962601
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:

Die gozer is zn piemel kwijt!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 23 december 2009 @ 11:47:12 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75962925
Whehehe, lang leve postorder bedrijven. Of zou hij dat gympakje in de winkel gekocht hebben. 'Pak maar in, 't is een kadootje'.
pi_75963330
Oh, die is wel heeeel fout.

Moonah, dat heb ik ook hoor. Ik probeer het bij te houden, maar weet ook dat ik mensen vergeet. Ik hoop dan altijd maar dat ze me dat niet kwalijk nemen.
pi_75964270
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:00 schreef Luchtbel het volgende:
En Beef, ik vermoed dat jij mijn lootje had. Aan je hint en het handschrift te zien (het kwam samen met je kerstkaart...) ik laat m´n pakje even dicht. Tot een beter moment, maar het wordt gewaardeerd. Ik hoop niet dat ik je lol eraan zo verpest.
Je verpest mijn lol niet joh Ik hoop dat alles goed uitpakt voor jou en Jolie

M@x wat een gruwel Heel erg veel beterschap

Evenstar, ook een voor jou en Arwen, tegen de zorgen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 23 december 2009 @ 12:32:22 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75964776
Wat een dappere ben jij LB Sterk maar lekker aan.
M@x veel beterschap.

En dat is wat ik ongeveer onthouden heb.... Sterkte dan maar voor als ik iemand vergeten ben. Er komen zo twee vriendjes spelen, en ik heb echt oprecht de hoop dat ze buiten gaan spelen... pppfffff.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75964974
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:

I'm the only gay in the village
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:55:28 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75965779
Hihihi Moonah, klopt ook wel, de huisarts was nog even met mij aan het kletsen hoe het met de familie ging en mij etc. Tis echt een lieve fijne huisarts
En toen we weg gingen, zei hij ook, ze is wel een bijdehandje he , alleen bij grote groepen is ze wat bedeesder.

oh Moonah heb zo wel even in het peuter topic een vraagje

En M@x he geds wat een nare vervelende nasleep ik zei het tegen arwen, ze zei dan oet ze naar mijn doktor die doet je niet pijn he, die is lief
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 23 december 2009 @ 12:55:46 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75965801
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef Jelief het volgende:

[..]

I'm the only gay in the village
daar moest ik ook aan denken
  woensdag 23 december 2009 @ 12:56:05 #19
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75965806
Oh en iedereen bedankt weer enzo jullie zijn lief
pi_75965893
Een voor iedereen die het nodig heeft...
pi_75966112
M@x zijn het abcessen ofzo die zich vormen? Heel veel sterkte.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75966595
Vliegend rond, het forum af aan het zoeken.
Om een mooi presentje uit te zoeken
  woensdag 23 december 2009 @ 13:24:10 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75966871
http://www.eenvandaag.nl/(...)echt_in_crisisopvang

Daar wordt je toch verschrikkelijk naar van
  woensdag 23 december 2009 @ 13:28:30 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75967065
M@x en Evenstar

En jeugdzorg, tja.. Ik denk dat ik maar niks zeg. Eigenlijk..

En echt, het kost weken denkwerk, maar dan heb je ook wat: éindelijk een mooi cadeau voor mijn lief gevonden voor onder de kerstboom, wilde hem graag bedanken voor alles dat hij nu doet zo lang ik fysiek nog niet zo sterk ben. Een echt geniet-cadeau: een goede fles whisky
3!
pi_75967148
jeugdzorg, joh. trek me de bek nie los ni!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')