Ja want nog steeds geile goedemorgenquote:
al uit overleg?quote:
Jaaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want nog steeds geile goedemorgen
Ik zei dat het 11 uur begon lieverdquote:
half 11 volgens mij hoor schatquote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei dat het 11 uur begon lieverd
Echt waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
half 11 volgens mij hoor schat
ohw dan heb je nog evenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt waar?
11 uur it is though
DWquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu al deel 2?
Goedemorgen sletjes en preutse kindjes
Oiquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu al deel 2?
Liefje!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu al deel 2?
DWquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu al deel 2?
AMquote:
Bartquote:
Scheetjequote:
Erwinquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt waar?
11 uur it is though
quote:
Ratelquote:
Huppelt, kom hier, het is tijd voor geile ochtendseks.quote:
Ik denk niet dat je de enige bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo geen zin om te werken!
Wow, dit is nog eens een diepgaand en controversieel discussieonderwerp zeg.quote:
Mag het ook geile middagseks zijn? Want als het goed is heb ik straks mn auto terugquote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huppelt, kom hier, het is tijd voor geile ochtendseks.
eindelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag het ook geile middagseks zijn? Want als het goed is heb ik straks mn auto terug
eindelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag het ook geile middagseks zijn? Want als het goed is heb ik straks mn auto terug
Serieus?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo vroeg wakker en heb gewoon de bejaarden opgebeld dat ik niet kwam, heb even geen zin in die oudjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier al wel vanaf kwart over 8..
quote:
Serieus!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus?
Maar ik ga vanmiddag naar de bioscoop met een vriend van mij dus dan kan ;t nietnou ja ;t kan wel maar dat zal hij niet zo leuk vinden.
quote:
idd morgen ben ik hem 4 weken kwijtquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo vroeg wakker en heb gewoon de bejaarden opgebeld dat ik niet kwam, heb even geen zin in die oudjes.
Die zijn slecht voor mn sexdrive
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus!!
Dus ga je mee vanmiddag? We moeten bart nog doodneuken
Echt lang ! heb je 't al die tijd met OV moeten doen ?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
idd morgen ben ik hem 4 weken kwijt
hell no!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
Echt lang ! heb je 't al die tijd met OV moeten doen ?
Dus zo heel erg vond jij 't helemaal nietquote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hell no!!
Ik bracht een klein rot autootje naar de garage en kreeg een golf station mee
ik zit vanaf 16.15 in de bioscoop. Kom je me daarna ophalen uit Leeuwarden?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus!!
Dus ga je mee vanmiddag? We moeten bart nog doodneuken
Net mn rijbewijs, klein autootje gewend en dan met zo'n groot bakbeest rondrijden, in de sneeuw ook nogquote:Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dus zo heel erg vond jij 't helemaal niet
Dat wordt wel heel laat danquote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zit vanaf 16.15 in de bioscoop. Kom je me daarna ophalen uit Leeuwarden?
Ja dat is wel even anders idd. Maar hij is heel gebleven ?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net mn rijbewijs, klein autootje gewend en dan met zo'n groot bakbeest rondrijden, in de sneeuw ook nog
Morgen?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
niet mokken, vanavond lekker Wokken!
Ik wil ook wokkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
niet mokken, vanavond lekker Wokken!
Komt door je kuikentje!quote:
Kom, gaan we samen wokkenquote:
Lekker!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja, laatste werkdag voor mijn 'verkansie' van 4 dagen
quote:
wat studeer je ?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]hoef wel tot 5 januari niet meer te werken, maar heb in januari 12 tentamens
dus moet studeren
Jezus, 12 stuksquote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]hoef wel tot 5 januari niet meer te werken, maar heb in januari 12 tentamens
dus moet studeren
Ja ik ben die man die zijn bus in mijn auto parkeerde niet meer tegengekomenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja dat is wel even anders idd. Maar hij is heel gebleven ?
Okquote:
Engelse Taal en Cultuurquote:
4 'herkansingen' (zat tijdens de eerste ronde in Rome omdat mijn moeder 50 werd en het reisje al geboekt wasquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, 12 stuksVeel stof of valt het mee?
Klinkt bijzonder lastigquote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engelse Taal en Cultuur![]()
[..]
4 'herkansingen' (zat tijdens de eerste ronde in Rome omdat mijn moeder 50 werd en het reisje al geboekt was), 5 andere maaktentamens en 3 'take-home-exams' --> essays en zulks
Heb het opzich prima bijgehouden.. maar er zijn wat kleine uitzonderingen zoals de exacte grammatica-regels en bijvoorbeeld de lijst met veel te veel phonetisch geschreven woorden die vaak verkeerd worden uitgesproken!
trio dan dat vind die vriend vast wel leukquote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus?
Maar ik ga vanmiddag naar de bioscoop met een vriend van mij dus dan kan ;t nietnou ja ;t kan wel maar dat zal hij niet zo leuk vinden.
ZEURFEES SURFACE!!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
4 'herkansingen' (zat tijdens de eerste ronde in Rome omdat mijn moeder 50 werd en het reisje al geboekt was), 5 andere maaktentamens en 3 'take-home-exams' --> essays en zulks
Heb het opzich prima bijgehouden.. maar er zijn wat kleine uitzonderingen zoals de exacte grammatica-regels en bijvoorbeeld de lijst met veel te veel phonetisch geschreven woorden die vaak verkeerd worden uitgesproken!
Ow, essays zijn vaak wel okeequote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
ik deed idd informatiekunde, maar het technische aspect was me iets te technisch en daar bleef ik maar in falenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder lastig![]()
Ik dacht dat jij IK deed, meende ik te lezen ?
veel succes iig
GMTA!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZEURFEES SURFACE!!![]()
![]()
![]()
![]()
Veeg me op ik zeik bijna in mn broek![]()
Morgen Stoepjequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, essays zijn vaak wel okeeDe rest komt dan vast ook goed!
Hihihi, over verkeerd uitgesproken woorden gesproken, jij had er zaterdag bij moeten zijn!Het ging om het Engelse woord "surface" maar dat werd uitgesproken als "zeurfees"
Ik snapte d'r echt geen reet van tot ze het woord spelde!
En daarna stug blijven volhouden dat je het moest uitspreken als zeurfees
![]()
(kijk maar even in huppel d'r sig ook
)
Ah oké, nja beter dat je nu wel iets hebt gevonden wat beter bij je pastquote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik deed idd informatiekunde, maar het technische aspect was me iets te technisch en daar bleef ik maar in falendus ben ik overgestapt
dank je :p
Whahaha ik het ook al aan iedereen verteld he, of ze het nou wilden horen of nietquote:
IK pastte opzich wel bij me, gevoelsmatig zeg maarquote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ah oké, nja beter dat je nu wel iets hebt gevonden wat beter bij je past
dat snap ik nietquote:
En later nog een keer met de band Bloodhoundgang, dat spraken ze op een manier uit dat ik dachtquote:
Ik zit nu 6 vwoquote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
IK pastte opzich wel bij me, gevoelsmatig zeg maaralleen ja.. wat niet kan, dat kan niet, en ik ben niet iemand die 80 uur per week aan een studie gaat spenderen
![]()
wat doe/deed jij dan?
Welke PM?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat snap ik niet![]()
En die pm die ik je stuurde, dezelfde persoon
Ik kijk vaak naar border security he en die aussies doen echt moeilijk als je ook maar 1 ding verkeerd invult op bepaalde formulieren.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En later nog een keer met de band Bloodhoundgang, dat spraken ze op een manier uit dat ik dacht
En die moeten naar een Engelstalig land op vakantie
dat wat ze vertelde over dr rijexamen, gevarenlicht en 710 dopjequote:
Leuk programma is dat he!?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar border security he en die aussies doen echt moeilijk als je ook maar 1 ding verkeerd invult op bepaalde formulieren.
Ik denk dus dat ze of australie niet binnenkomt, of dat we haar op tv gaan zien
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben die man die zijn bus in mijn auto parkeerde niet meer tegengekomen![]()
[..]
Ok
Al mijn Engelse leraren falen met zeurfees.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, essays zijn vaak wel okeeDe rest komt dan vast ook goed!
Hihihi, over verkeerd uitgesproken woorden gesproken, jij had er zaterdag bij moeten zijn!Het ging om het Engelse woord "surface" maar dat werd uitgesproken als "zeurfees"
Ik snapte d'r echt geen reet van tot ze het woord spelde!
En daarna stug blijven volhouden dat je het moest uitspreken als zeurfees
![]()
(kijk maar even in huppel d'r sig ook
)
Ik kijk er iig niet vreemd van op als ik hen bij dat programma ziequote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk programma is dat he!?Dan moeten we het maar goed in de gaten houden volgend jaar!
geen idee nogquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Hoe laat?
[..]
Al mijn Engelse leraren falen met zeurfees.
nou, ik ben echt heel slecht in wiskunde, en het was meer 'bij wijze van'quote:Op woensdag 23 december 2009 11:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik zit nu 6 vwo![]()
ben sinds een paar weken info gaan zoeken over IK, omdat het me wel wat leek![]()
80 uur, was het zo moeilijk ?
da's phonetisch schriftquote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat snap ik niet![]()
En die pm die ik je stuurde, dezelfde persoon
Oké, dan is 't goedquote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik ben echt heel slecht in wiskunde, en het was meer 'bij wijze van'maar als je een beetje wiskundig en technisch bent moet het totaal geen probleem zijn
[..]
da's phonetisch schrift
seeuuuufiszeg maar, staat er
Mijn docenten op het HBO waren ook zo slecht in Engels, dingen als dairy (zuivel) uitspreken als diarrheaquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Hoe laat?
[..]
Al mijn Engelse leraren falen met zeurfees.
ik mocht van mijn engelse lerares geen toets maken toen ik dat wilde, zou een onvoldoende worden zei ze. Maar ik moest die toets maken van mezelf, zonder ook maar 1 opdracht in het boek gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn docenten op het HBO waren ook zo slecht in Engels, dingen als dairy (zuivel) uitspreken als diarrheaEpic gewoon
En Rem had op de Uni docenten die knowledge als no ledge uitspraken
uitspraak is sowieso bagger.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn docenten op het HBO waren ook zo slecht in Engels, dingen als dairy (zuivel) uitspreken als diarrheaEpic gewoon
En Rem had op de Uni docenten die knowledge als no ledge uitspraken
quote:
quote:
Dat mag ik ook wel eens gaan doen ja... * lui is vanochtend...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook maar eens gaan douchen zo.
bedankt voor deze reactie.quote:
Ik wil je wel meenemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat mag ik ook wel eens gaan doen ja... * lui is vanochtend...
stiekem welquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
bedankt voor deze reactie.
Ik zat al aan te denken mijn account op te heven maar gefeliciteerd je hebt het voor elkaar. Dit was mijn laatste ochtend. Ik hoop dat je trots bent op jezelf
QFTquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
Ik zat al aan te denken mijn account op te heven maar gefeliciteerd je hebt het voor elkaar. Dit was mijn laatste ochtend. Ik hoop dat je trots bent op jezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Je laat je wel kennen hoor zo...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ty lieverdquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen hoor zo...
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ty lieverd
en doe eens niet
[..]
ik ben er gewoon zat vanquote:Op woensdag 23 december 2009 11:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen hoor zo...
dan kan ik weer aan je sik trekken, hihiquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan kan ik weer aan je sik trekken, hihi![]()
![]()
Afscheidstopic?quote:
Zal ik hem openen?quote:
Om liefde te tonen.quote:
knap hoor na je laatste post nog2 of 3 keer posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef kaatjhuh het volgende:
in januari word het vast uitbundig gevierd bij huppel dat ik van fok af ben
geniet er van
de groeten
Heul niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef kaatjhuh het volgende:
in januari word het vast uitbundig gevierd bij huppel dat ik van fok af ben
geniet er van
de groeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik hem openen?
Of zal ik eerst slingers op gaan hangen![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
accounts kunnen niet gedelete worden:
http://forum.fok.nl/rde/get_faq_question/50
Youre teacher is not good wise. How can she say you will get an onvoldoende. Good for you you got a nine. You had to say to that stupid muts that she was wrongquote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik mocht van mijn engelse lerares geen toets maken toen ik dat wilde, zou een onvoldoende worden zei ze. Maar ik moest die toets maken van mezelf, zonder ook maar 1 opdracht in het boek gemaakt te hebben.
Eindcijfer was uiteindelijk een 9 (9,6 maar dat werd naar beneden afgerond door die honden)
Ervoor zorgen dat je een permban krijgt.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
accounts kunnen niet gedelete worden:
http://forum.fok.nl/rde/get_faq_question/50
hee een vraag. word je nooit moe met het inloggen van je usernaam.quote:
werkt ook niet, die heb ik ook ooit anderhalf jaar lang gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat je een permban krijgt.
Dat doet Chrome heel lief voor me, voor mij zijn het slechts 2 klikkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hee een vraag. word je nooit moe met het inloggen van je usernaam.lijkt me best hectisch zo een lange naam
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Foto van mij naast dr monitor hangen, wedden dat ze dan niet meer wil inloggenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
werkt ook niet, die heb ik ook ooit anderhalf jaar lang gehad
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
werkt ook niet, die heb ik ook ooit anderhalf jaar lang gehad
Chromequote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat doet Chrome heel lief voor me, voor mij zijn het slechts 2 klikken
Okquote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
maar kommop, lief doenophouden en negeren.
prima als het niet blijkt te klikken IRL, maar laten we daar op 't forum geen grote uitmeting van maken.. niet echt netjes...
Het is niet lief om haar van het internet te bannen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van mij naast dr monitor hangen, wedden dat ze dan niet meer wil inloggen
ja mevrouwquote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
maar kommop, lief doenophouden en negeren.
prima als het niet blijkt te klikken IRL, maar laten we daar op 't forum geen grote uitmeting van maken.. niet echt netjes...
Dan durft ze nooit meer achter de computer te gaan zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto van mij naast dr monitor hangen, wedden dat ze dan niet meer wil inloggen
Daar gaan wij zo mee spelen dus?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb nog een badbeestje voor onder de douche zo.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar gaan wij zo mee spelen dus?
ja, de meet zaterdag.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb blijkbaar wat gemist ofzo?
badbeestjesquote:
Bartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |