Die heeft zich nooit ingeschreven voor een huisarts en hij woont er nu al 2 jaar. Heb het al een aantal keer geroepen maar meneer wilt niet luisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:06 schreef Phoenix78 het volgende:
nog een tip als je moeite hebt om een huisarts te vinden die je inschrijving wil accepteren:
De huisarts van je vriend is verplicht je als patient aan te nemen. Ben hier achter gekomen toen mijn vriendin bij me kwam wonen en alle huisartsen in de buurt geen nieuwe inschrijvingen meer wilden accepteren.
Ja, en het liefst nog op een briefje geschreven als bewijs.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je voor alles in je leventje een bevestiging nodig?
Dus de logische conclusie is: Dat je die huisarts moet bellen!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:07 schreef tliciouz het volgende:
Omdat ik het gewoon graag even wil weten.
Dat laatste zou sowieso wel het geval zijn. Toch bedankt dat je zo vriendelijk wasquote:Op woensdag 23 december 2009 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus de logische conclusie is: Dat je die huisarts moet bellen!
Wij weten zijn schema en humeur toch niet
Idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:24 schreef Chinless het volgende:
En anders heb je altijd nog de huisartsenpost of het ziekenhuis.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd.
Die zijn er altijd voor mensen die te lui of te dom zijn om de huisarts eerst te bellen.
Wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Je hebt je punt nu wel duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 08:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat?
Wil je beweren dat het niet zo is?
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt je punt nu wel duidelijk
Om half 9 is de arts wel bereikbaar. Dus wat had hij te vertellen?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De eerste huisarts nam geen nieuwe patiënten aan die verwees me door naar een andere daar is de praktijk van dicht die verwees me door naar een andere en daar sta ik nu al 10 min in de wacht.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om half 9 is de arts wel bereikbaar. Dus wat had hij te vertellen?
Eindelijk een serieuze reactie bedankt. Heb de dokter al gebeld maar word van het kastje naar de muur gestuurd. En nu heb ik eindelijk een dokter gevonden waar ik me in kan schrijven maar daar moet ik eerst overal kopietjes van maken en dat kan niet bij hun dat moet ik zelf maar uitzoeken en ik kan dus niet lopen naar de dichts bijzijnde supermarkt. En ik kon dan ook niet meteen terecht maar dat duurde even. Met andere woorden nog niks opgeschoten.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoop dat ik niet stoor in dit topic omdat sommige ongestelde mannen denken dat ze hun PMS hier in dit topic kwijt kunnen raken.
Voor alle duidelijkheid: TS is niet bezig met dood te bloeden en in een zelf geopende topic aan het vragen wat ze het beste kan doen. Tis een niet urgente medische kwaal waar ze ff wat "wijsheid" van medefokkertjes wenst.
TS, je kan ook terecht op de EHBO-afdeling van een willekeurige ziekenhuis.
Wanneer TS wijs was geweest had ze gisteren al actie ondernomen, niet pas op het moment dat ze geen poot meer kan verplaatsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoop dat ik niet stoor in dit topic omdat sommige ongestelde mannen denken dat ze hun PMS hier in dit topic kwijt kunnen raken.
Voor alle duidelijkheid: TS is niet bezig met dood te bloeden en in een zelf geopende topic aan het vragen wat ze het beste kan doen. Tis een niet urgente medische kwaal waar ze ff wat "wijsheid" van medefokkertjes wenst.
TS, je kan ook terecht op de EHBO-afdeling van een willekeurige ziekenhuis.
Ga even lekker tegen iemand anders zeiken. Gister had ik er nog geen eens zo heel erg last van. Het was alleen een beetje gevoellig. Vanaf vanochtend is de pijn verergerd. En ik heb de dokter al gebeld zoals je al kon lezen maar daar had ik niks aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer TS wijs was geweest had ze gisteren al actie ondernomen, niet pas op het moment dat ze geen poot meer kan verplaatsen.
Daarbij is de SEH daar niet voor bedoeld.
Dan kan TS beter de doktersdienst bellen, die zijn daar namelijk voor.
Heb je last van ochtendhumeur? Ik zie je overal op FOK posten maar nog nooit in deze trant?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer TS wijs was geweest had ze gisteren al actie ondernomen, niet pas op het moment dat ze geen poot meer kan verplaatsen.
Daarbij is de SEH daar niet voor bedoeld.
Dan kan TS beter de doktersdienst bellen, die zijn daar namelijk voor.
Ik heb geen last van een ochtendhumeur.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je last van ochtendhumeur? Ik zie je overal op FOK posten maar nog nooit in deze trant?
SEH kan daar wel voor gebruikt worden. Zie mijn eerdere post. Ze zullen haar niet wegsturen maar ze zal wel als niet urgente patient misschien wel lang mogen wachten voor ze aan de beurt is. Maar dat heeft ze dan ook weer beetje aan zichzelf te danken?
Wat een vervelend gastje ben jij zeg. Ik heb de dokter allang gebeld lees mijn post terug dan! Ik weet dat ik een dokter op moet bellen, maar ik wou gewoon even weten of ik sowieso daar wel terecht kon of dat ik eerst mezelf in moet schrijven wat ik nu volgens die dokter wel moet doen en kan pas later terecht daar. Lees gewoon eerst even voordat je hier een post plaats die nergens over gaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een ochtendhumeur.
Wel van TS omdat ze eerst hier wil horen dat ze langs een dokter moet gaan en zelf blijkbaar niet kan verzinnen dat ze bv ook de doktersdienst kan bellen.
Tuurlijk kunnen ze daar voor gebruikt worden.
Maar dan zit TS wel een paar uur te wachten voordat ze geholpen wordt als ze een beetje pech heeft.
Dat gebeurd namelijk met cases die niet spoedeisend zijn.
Zoals ik al zei, bel de doktersdienst.
Niet onaardig bedoeld, maar de "Spoed" eisende hulp heet niet voor niets zo. Deze is dus voor dit soort zaken niet primair bedoeld. Je loopt de kans dat je uren moet wachten, zeker met de ellende van dit weer erbij waardoor veel mensen vallen en iets breken. En dan hebben we het nog niet over de "gewone" zieke mensen. Daarnaast is de huisarts vaak sneller en goedkoper.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je last van ochtendhumeur? Ik zie je overal op FOK posten maar nog nooit in deze trant?
SEH kan daar wel voor gebruikt worden. Zie mijn eerdere post. Ze zullen haar niet wegsturen maar ze zal wel als niet urgente patient misschien wel lang kunnen wachten voor ze aan de beurt is (tot alle urgente gevallen geholpen zijn). Maar dat heeft ze dan ook weer beetje aan zichzelf te danken?
Lees jij uberhaupt wel of kan je niet tegen kritiek?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een vervelend gastje ben jij zeg. Ik heb de dokter allang gebeld lees mijn post terug dan! Ik weet dat ik een dokter op moet bellen, maar ik wou gewoon even weten of ik sowieso daar wel terecht kon of dat ik eerst mezelf in moet schrijven wat ik nu volgens die dokter wel moet doen en kan pas later terecht daar. Lees gewoon eerst even voordat je hier een post plaats die nergens over gaat.
Doet ze toch al? Maar ff... wat voor jou superlogisch is hoeft dat niet voor haar te zijn? Ik had destijds ook een topic kunnen openen op FOK wat ik moet doen maar ik was geen lid en internet was toen ook niet zo ingeburgerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een ochtendhumeur.
Wel van TS omdat ze eerst hier wil horen dat ze langs een dokter moet gaan en zelf blijkbaar niet kan verzinnen dat ze bv ook de doktersdienst kan bellen.
Tuurlijk kunnen ze daar voor gebruikt worden.
Maar dan zit TS wel een paar uur te wachten voordat ze geholpen wordt als ze een beetje pech heeft.
Dat gebeurd namelijk met cases die niet spoedeisend zijn.
Zoals ik al zei, bel de doktersdienst.
quote:Maar nu het probleem : Ik woon dus sinds kort bij mijn vriend maar heb me hier nog niet ingeschreven. En naar de huisarts in mijn eigen woonplaats is geen optie. Kan ik alsnog opbellen naar een huisarts hier in de buurt en vragen om een afspraak of moet ik me daar echt voor ingeschreven hebben?
Dank je wel. Maar heb al gebeld naar verschillende dokters en die verwijzen me door naar een dokter hier in de buurt maar die vrouw vertelde mij dus weer dat ze 2 keer in de week mensen doen inschrijven en dus niet vandaag en ik moet kopietjes mee nemen van papieren maar die moet ik nog maken en lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt is niet te doen op dit momentquote:Op woensdag 23 december 2009 09:02 schreef Ilske het volgende:
[..]
Niet onaardig bedoeld, maar de "Spoed" eisende hulp heet niet voor niets zo. Deze is dus voor dit soort zaken niet primair bedoeld. Je loopt de kans dat je uren moet wachten, zeker met de ellende van dit weer erbij waardoor veel mensen vallen en iets breken. En dan hebben we het nog niet over de "gewone" zieke mensen. Daarnaast is de huisarts vaak sneller en goedkoper.
Wat een optie is is dat je even kijkt op: http://www.cz.nl/zoek-een-dokter
Daar kun je kijken welke huisarts er nog plek heeft en je daar aanmelden. Hoe dan ook is het handig om aangemeld te zijn bij een huisarts voor het geval dat er iets gebeurt. En de moeite voor het inschrijven zul je toch even moeten nemen. Succes.
Ja dat dus. Hij hamert er maar op door dat ik een dokter moet bellen maar dat heb ik al 3 keer gedaan. Hij leest gewoon de helft maar. Maar jij in ieder geval bedankt. Ik ga het nog even aanzien en anders vraag ik of me moeder me morgen op kan komen halen om me te brengen naar mijn eigen dokter.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet ze toch al? Maar ff... wat voor jou superlogisch is hoeft dat niet voor haar te zijn? Ik had destijds ook een topic kunnen openen op FOK wat ik moet doen maar ik was geen lid en internet was toen ook niet zo ingeburgerd.
Ze vraagt overigens niet of ze naar een dokter moet, lees de vraag nog eens.
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt wel of kan je niet tegen kritiek?
Of ben je zo blind van woede over het onrecht wat je wordt aangedaan dat je het niet kan lezen?
Ik heb namelijk al diverse keren een handige tip gegeven die jij blijkbaar niet kan lezen omdat je je alleen maar kan focussen op het negatieve.
Ik weet het, ik erken het zelf al in 1 van mijn postjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:02 schreef Ilske het volgende:
[..]
Niet onaardig bedoeld, maar de "Spoed" eisende hulp heet niet voor niets zo. Deze is dus voor dit soort zaken niet primair bedoeld. Je loopt de kans dat je uren moet wachten, zeker met de ellende van dit weer erbij waardoor veel mensen vallen en iets breken. En dan hebben we het nog niet over de "gewone" zieke mensen. Daarnaast is de huisarts vaak sneller en goedkoper.
Heb je de huisartspost al gebeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dus. Hij hamert er maar op door dat ik een dokter moet bellen maar dat heb ik al 3 keer gedaan. Hij leest gewoon de helft maar. Maar jij in ieder geval bedankt. Ik ga het nog even aanzien en anders vraag ik of me moeder me morgen op kan komen halen om me te brengen naar mijn eigen dokter.
Mijn huisarts heeft een online consult, heeft jouw oude dokter dat ook? Of bel hem gewoon en leg hem de hele situatie uit, hij of zijn assistent kan je vast en zeker verder helpen.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dus. Hij hamert er maar op door dat ik een dokter moet bellen maar dat heb ik al 3 keer gedaan. Hij leest gewoon de helft maar. Maar jij in ieder geval bedankt. Ik ga het nog even aanzien en anders vraag ik of me moeder me morgen op kan komen halen om me te brengen naar mijn eigen dokter.
Zo gedraagt hij zich wel inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 09:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
De enige waar het op lijkt dat ie blind van woede is ben jij? Ze zegt toch al bezig te zijn met bellen? Is er iets tussen jullie? Zijn jullie exjes die niet op een goede manier uit elkaar zijn gegaan of zo?
[..]
Ik weet het, ik erken het zelf al in 1 van mijn postjes.
Dan moet ik (als zelf dokter zijnde) zeggen dat ik het echt belachelijk vind dat er maar 2x per week een inschrijfmoment mogelijk is. Wat een onzin zeg, alsof je het moment uit kan kiezen waarop je iets krijgt/hebt. Ik zou gewoon iets meer druk zetten bij de betreffende doktersassistente. Als ze je burgerservicenummer/ identificatie hebben en je zorgverzekeringsnummer dan is er niks aan de hand en lopen ze echt geen centjes mis als de huisarts je vandaag bekijkt.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je wel. Maar heb al gebeld naar verschillende dokters en die verwijzen me door naar een dokter hier in de buurt maar die vrouw vertelde mij dus weer dat ze 2 keer in de week mensen doen inschrijven en dus niet vandaag en ik moet kopietjes mee nemen van papieren maar die moet ik nog maken en lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt is niet te doen op dit moment
Ik weet dat het ziekenhuis er eigenlijk niet voor bedoeld is maar als 3 dokters me al afwijzen. Heb dus net me eigen dokter aan de lijn gehad en die vertelde me ook dat ik helemaal geen contant geld hoef te betalen en gewoon langs kan komen en me later in kan schrijven. Dus ik bel zo gewoon nog een keer opnieuw.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou nog een keer terugbellen en duidelijk maken dat je iets aan je voet hebt wat gewoon beter niet tot na de kerst kan wachten. Dat inschrijven kan ook heus achteraf wel.
En Netsplitter heeft gewoon gelijk, de SEH is hier niet voor. Volgens mij krijg je vanaf 2010 zelfs de rekening gepresenteerd als je niet door een huisarts bent doorverwezen.
Dat staat inderdaad wel te gebeuren, aangezien de SEH's overbelast raken met zaken die een huisarts ook prima kan behandelen (zoals probleem van TS, kleine wonden, hoesten en keelpijn etc.).quote:Op woensdag 23 december 2009 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou nog een keer terugbellen en duidelijk maken dat je iets aan je voet hebt wat gewoon beter niet tot na de kerst kan wachten. Dat inschrijven kan ook heus achteraf wel.
En Netsplitter heeft gewoon gelijk, de SEH is hier niet voor. Volgens mij krijg je vanaf 2010 zelfs de rekening gepresenteerd als je niet door een huisarts bent doorverwezen.
Als jij een dokter bent zou je moeten weten hoe druk het kan zijn op een praktijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:13 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dan moet ik (als zelf dokter zijnde) zeggen dat ik het echt belachelijk vind dat er maar 2x per week een inschrijfmoment mogelijk is. Wat een onzin zeg, alsof je het moment uit kan kiezen waarop je iets krijgt/hebt. Ik zou gewoon iets meer druk zetten bij de betreffende doktersassistente. Als ze je burgerservicenummer/ identificatie hebben en je zorgverzekeringsnummer dan is er niks aan de hand en lopen ze echt geen centjes mis als de huisarts je vandaag bekijkt.
Kortom: vind het erg vervelend dat je zo moet leuren met je probleem, zoek je ID en je verzekeringspas erbij en noem dit bij de assistente. De huisarts hoort je dan gewoon te bekijken. (ik heb in A'dam alleen een briefje in hoeven vullen en ff mn ID en zorgpas laten zien, vervolgens was ik ingeschreven).
Hoop dat ze je helpen!
Dank je wel. Ik vond het zelf ook al zo vreemd en had mijn eigen dokter gebeld en die vertelde me ook dat dit grote onzin was. Ik moest persee kopietjes maken enz. Maar ik kan dus niet naar de supermarkt lopen om dat te doen. En ik moest contant betalen maar dat zou ik via de verzekering weer terug kunnen eisen. Maar ik had geen zin in een discussie met haar ik wou gewoon geholpen worden. Ik ga nog even op zoek naar een andere dokter hier in de buurt, kijken of die wel plek hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:13 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dan moet ik (als zelf dokter zijnde) zeggen dat ik het echt belachelijk vind dat er maar 2x per week een inschrijfmoment mogelijk is. Wat een onzin zeg, alsof je het moment uit kan kiezen waarop je iets krijgt/hebt. Ik zou gewoon iets meer druk zetten bij de betreffende doktersassistente. Als ze je burgerservicenummer/ identificatie hebben en je zorgverzekeringsnummer dan is er niks aan de hand en lopen ze echt geen centjes mis als de huisarts je vandaag bekijkt.
Kortom: vind het erg vervelend dat je zo moet leuren met je probleem, zoek je ID en je verzekeringspas erbij en noem dit bij de assistente. De huisarts hoort je dan gewoon te bekijken. (ik heb in A'dam alleen een briefje in hoeven vullen en ff mn ID en zorgpas laten zien, vervolgens was ik ingeschreven).
Hoop dat ze je helpen!
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij een dokter bent zou je moeten weten hoe druk het kan zijn op een praktijk.
En dat druk uitoefenen op een assistente een belachelijke en kinderachtige manier is om je zin te krijgen.
eindelijk weet ik het dokters hebben dus ook een dokter!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:13 schreef Ilske het volgende:
[..]
Hoop dat ze je helpen!
Ja klopt. Maar ik wil ook helemaal niet daar heen, want zo'n spoedgeval is het niet de huisarts kan mij hier ook prima bij helpen, maar dan moet die assistent niet zo'n lulverhaal opleggen. Maar goed bedankt voor jullie help ik ga nog even wat telefoontjes plegen.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad wel te gebeuren, aangezien de SEH's overbelast raken met zaken die een huisarts ook prima kan behandelen (zoals probleem van TS, kleine wonden, hoesten en keelpijn etc.).
Dan wordt het een flinke rekening die je zelf moet dokken kan ik je zeggen, er zit nl nogal wat verschil tussen de huisarts en de SEH
Zeg, trek je lange tenen eens in. Ik weet hoe druk het kan zijn bij de HA maar ook op de SEH. Zeker als je dan tijd moet besteden aan zaken die niet op een SEH thuishoren en je ondertussen de patient met een hartinfarct niet in de gaten kan houden voelt dat erg vervelend.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij een dokter bent zou je moeten weten hoe druk het kan zijn op een praktijk.
En dat druk uitoefenen op een assistente een belachelijke en kinderachtige manier is om je zin te krijgen.
yep!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:17 schreef garriej het volgende:
[..]
eindelijk weet ik het dokters hebben dus ook een dokter!
Ik erken dat al, ik was diegeen die SEH aanraadde. Leest dan echt niemand mijn of haar postjes volledig?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Het was belangrijk genoeg om nog eens te benadrukken.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik erken dat al, ik was diegeen die SEH aanraadde. Leest dan echt niemand mijn of haar postjes volledig?
Het is nu geen 2010 maar ik zal onthouden dat ik dat soort adviezen over de EHBO niet meer hoef te geven.
Volgens mij lezen ze hem maar voor de helft, gelukkig dat de meeste me wel snappen en willen helpenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik erken dat al, ik was diegeen die SEH aanraadde. Leest dan echt niemand mijn of haar postjes volledig?
Het is nu geen 2010 maar ik zal onthouden dat ik dat soort adviezen over de EHBO niet meer hoef te geven.
Klopt, helemaal mee eens. Ze zullen het, als je het even uitlegt op de SEH, je zeker wel helpen. Maar wat ik al zei, houd er dan rekening mee dat de wachttijd kan oplopen (tot enkele uren).quote:Op woensdag 23 december 2009 09:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even tvp - ben benieuwd hoe dit afloopt inmiddels.
Ik zou idd proberen die assistente wat meer onder druk te zetten - je moet gewoon geholpen kunnen worden. Mocht je weer nul op het rekest krijgen, dan even naar de SEH en daar de zaak uitleggen. Na drie afwijzingen door huisartsen kun je moeilijk anders.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even tvp - ben benieuwd hoe dit afloopt inmiddels.
Ik zou idd proberen die assistente wat meer onder druk te zetten - je moet gewoon geholpen kunnen worden. Mocht je weer nul op het rekest krijgen, dan even naar de SEH en daar de zaak uitleggen. Na drie afwijzingen door huisartsen kun je moeilijk anders.
Bedankt voor de goede hulp!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:22 schreef Ilske het volgende:
[..]
Klopt, helemaal mee eens. Ze zullen het, als je het even uitlegt op de SEH, je zeker wel helpen. Maar wat ik al zei, houd er dan rekening mee dat de wachttijd kan oplopen (tot enkele uren).
Sterkte en vooral beterschap voor TS!
Je lijkt mijn vriendin wel, die houdt ook van herhalen onder de mom van benadrukken.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was belangrijk genoeg om nog eens te benadrukken.
Dank je!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Arnhem was het toch?
Inderdaad niet makkelijk om een huisarts te vinden...
Hier kun je je online inschrijven zonder gedoe met papieren enzo (moet je wel in de goede postcode wonen): http://www.huisartsenpraktijkklarendal.uwartsonline.nl/
Zijn wel dicht, maar je kunt dan 0900-1515 bellen voor een waarnemer.
En je vriendin zou waarschijnlijk zeggen dat jij altijd het laatste woord wil hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vriendin wel, die houdt ook van herhalen onder de mom van benadrukken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je vriendin zou waarschijnlijk zeggen dat jij altijd het laatste woord wil hebben.
Mijn vrouw is doktersassistente.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:18 schreef Ilske het volgende:
[..]
Zeg, trek je lange tenen eens in. Ik weet hoe druk het kan zijn bij de HA maar ook op de SEH. Zeker als je dan tijd moet besteden aan zaken die niet op een SEH thuishoren en je ondertussen de patient met een hartinfarct niet in de gaten kan houden voelt dat erg vervelend.
En t.a.v. druk zetten heb ik het niet over het bedreigen oid van de assistente (alhoewel ik me met de toon van jouw posts wel kan voorstellen dat het dan zo over zou komen), je kan nl naar de assistente toe best aangeven dat je veel last/pijn hebt van het probleem, zeggen dat je de benodigde ID-gegevens nabij hebt en dat je het zeer zou waarderen als je toch ingeschreven en gezien zou kunnen worden.
Mijn bijdrage was WEL nuttig en mij bedank je niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry, alsnog bedankt chinlessquote:Op woensdag 23 december 2009 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mijn bijdrage was WEL nuttig en mij bedank je niet?
Die ene regel van je werd ondergesneeuwt door de met haren-recht-overeind-staande moderator zijn reacties.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mijn bijdrage was WEL nuttig en mij bedank je niet?
Nu zie je gelijk in waarom je vraag in de OP onzinnig was.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:47 schreef tliciouz het volgende:
Nou assistent weer aan de telefoon gekregen, begon weer al die onzin uit te kramen dus ik werd een beetje kriemelig kreeg ik de huisarts aan de lijn alles uitgelegd en die gaf me een telefoon nummer van een andere praktijk die me wel kon helpen waarschijnlijk ik opbellen is het dezelfde praktijk die ik als eerste belden alleen een andere vrouw die me wel meteen kon helpen. Dus vanmiddag om half 3 een afspraak.
Oh nou heb ik het in eens gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die ene regel van je werd ondergesneeuwt door de met haren-recht-overeind-staande moderator zijn reacties.
Haha, bedankt voor de tip! Daar ga ik me zeker aan houden.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ow TS: laat me je alvast adviseren dat als je doodgaat of zoiets, vooral geen topics op FOK te openen
Ze had helemaal geen vraag over dr klacht maar of een huisarts haar zou aannemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ow TS: laat me je alvast adviseren dat als je doodgaat of zoiets, vooral geen topics op FOK te openen
zarGon zou geschreven hebben: ineensquote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oh nou heb ik het in eens gedaan?
Je wordt bedankt.
SolidasRock-wannabeequote:Op woensdag 23 december 2009 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze had helemaal geen vraag over dr klacht maar of een huisarts haar zou aannemen.
Ach jij komt hier als een dolle stier binnen vallen en leest mijn posts maar voor de helft. En nu heb ik het opgelost zonder jou tips jammer he.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oh nou heb ik het in eens gedaan?
Je wordt bedankt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach jij komt hier als een dolle stier binnen vallen en leest mijn posts maar voor de helft. En nu heb ik het opgelost zonder jou tips jammer he.
Nee hoor, helemaal niet jammer.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach jij komt hier als een dolle stier binnen vallen en leest mijn posts maar voor de helft. En nu heb ik het opgelost zonder jou tips jammer he.
Ik.....krijg.....nu een harttttttaanvallllll.....quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef SolidasRock het volgende:
Als je een hartaanval krijgt dan doet je toetsenbord het opeens niet meer goed?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik.....krijg.....nu een harttttttaanvallllll.....
Watttttt moe t iik doeeenn??????????
Zal ik doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef Godtje het volgende:
Als je toch bij de HA bent vraag gelijk even of hij ook assertiviteits pillen heeft.
Ja man.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een hartaanval krijgt dan doet je toetsenbord het opeens niet meer goed?
Spellingscontrole voor het posten van een bericht aanzetten om mee te beginnen, en voor je andere probleem kan je de huisartsenpost bellenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik.....krijg.....nu een harttttttaanvallllll.....
Watttttt moe t iik doeeenn??????????
Heb je de huisartspost al gebeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja man.
Tintelende arm enzo.
Ontstoken voet enzo.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je de huisartspost al gebeld?
Ja of nee.
Simpel antwoord.
Ja fokkkertjes maken er soms een wedstrijd van om gelijk te hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef Adelante het volgende:
Wat een reacties weer hier
Beterschap met de voet, TS
En vergeet het contant geld niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je je wel ingeschreven en een kopie van je ID bij je?
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je je wel ingeschreven en een kopie van je ID bij je?
Straks krijgt ie nog meer last van zijn hart dan ie nu al heeft...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En vergeet het contant geld niet.
Haha, en oh jaag de doktersassistente vooral niet opquote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Straks krijgt ie nog meer last van zijn hart dan ie nu al heeft...
Ohhh, dat komt heel vervelend uit nu zeg...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef tliciouz het volgende:
Acute peesontsteking. Heel de week me voetje omhoog.
Dank je! Is inderdaad wel balen, want er staan 4 dagen achter elkaar plannen voor kerst. Dus ik laat me mooi rijden en vertroetelen ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhh, dat komt heel vervelend uit nu zeg...
Heel veel sterkte en laat je maar lekker verzorgen tijdens kerst en oud & nieuw door je vriend en familie
Ik zou graag ibuprofen willen maar die ben jij vergetenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef LasTeR het volgende:
Kom ik godverdomme thuis van een dag lang hard werken, mag ik nog voor d'r zorgen ook nog.Wil je nog wat drinken lief?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou graag ibuprofen willen maar die ben jij vergeten
Ik krijg altijd de pleuritis van die doktersassistenten. Het maakt wel even verschil uit of je iemand te spreken krijgt die een drie-jarige MBO heeft gedaan of iemand die een tig-jarige WO opleiding heeft gedaan. Knap lullig voor de mensen die wel 'doodgaan' en dan vrolijk te horen krijgen dat ze 3 dagen later pas terecht kunnen bij de huisarts.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn vrouw is doktersassistente.
Dus ik krijg nogal wat mee over zeikende patienten die allemaal vinden dat ze voorrang moeten krijgen omdat ze "doodgaan".
Dus wanneer iemand dan druk gaat zetten om ingeschreven te worden gaan bij mij wel de haren omhoog ja.
Ligt uiteraard ook aan de assistente die daar werkt.
"Ja, is procedure."quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de pleuritis van die doktersassistenten. Het maakt wel even verschil uit of je iemand te spreken krijgt die een drie-jarige MBO heeft gedaan of iemand die een tig-jarige WO opleiding heeft gedaan. Knap lullig voor de mensen die wel 'doodgaan' en dan vrolijk te horen krijgen dat ze 3 dagen later pas terecht kunnen bij de huisarts.
Omdat ze daar wél een kopieerapparaat hebben voor de nodige papieren.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef scrub_nurse het volgende:
ze zir wrs op de seh nu,omdat ze is doorgestuurd door de ha
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omdat ze daar wél een kopieerapparaat hebben voor de nodige papieren.
Helaas was daar het printerpapier op, waardoor ze doorgestuurd is naar de Bruna voor nieuw papier.
Ze belt een taxi om met haar kreupele pootje naar de Bruna te gaan en ziet net bij het uitstappen de rolluiken naar beneden gaan.
Met haar laatste krachten strompelt ze richting de Albert Heijn, omdat ze daar wellicht ook een kopieerapparaat hebben staan. Wanneer ze daar aan komt ziet ze een straatkrantverkoper die ze een eurootje geeft zodat deze opzij stapt.
Mooi, de weg is vrij richting haar missie, het kopieerapparaat!
Ze neemt een diepe teug lucht en reikt met haar hand naar haar portomonnee, maar, maar.... deze is leeg![]()
Huilend, slaand en schreeuwend stort zij ter aarde, wordt afgevoerd en opgesloten op een gesloten afdeling van de locale psychiatrische inrichting![]()
Totdat ze er hier achter komen dat zij de juiste papieren niet heeft ingevuld, helaas hebben ze maar twee inschrijfmomenten per maand dus zetten zij haar op straat.
Zij stort volledig in en zal niet rusten voor zij papieren te pakken heeft...
Soms, bij de Albert Heijn, kun je haar ziet staan, met een krant in haar hand.
Hopelijk kijk je voortaan wel anders tegen straatkrantverkopers, nu is het TS, volgende keer ben jij het wel misschien
Dat zeg je nu, maar jij bent die dingen echr nog wel wezen halen voor haarquote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]Als je naar de huisarts kan lopen kun je ook naar de etos.
Nee, ik had er nog één liggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar jij bent die dingen echr nog wel wezen halen voor haar
Daarom heb ik gewoon het 06 nummer van mijn arts in mijn telefoon staan. Dokter beats doktersassistente!quote:
Dus Netsplitter weet wel waar die aan toe is met zijn vriendin.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewoon het 06 nummer van mijn arts in mijn telefoon staan. Dokter spanks doktersassistente!
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omdat ze daar wél een kopieerapparaat hebben voor de nodige papieren.
Helaas was daar het printerpapier op, waardoor ze doorgestuurd is naar de Bruna voor nieuw papier.
Ze belt een taxi om met haar kreupele pootje naar de Bruna te gaan en ziet net bij het uitstappen de rolluiken naar beneden gaan.
Met haar laatste krachten strompelt ze richting de Albert Heijn, omdat ze daar wellicht ook een kopieerapparaat hebben staan. Wanneer ze daar aan komt ziet ze een straatkrantverkoper die ze een eurootje geeft zodat deze opzij stapt.
Mooi, de weg is vrij richting haar missie, het kopieerapparaat!
Ze neemt een diepe teug lucht en reikt met haar hand naar haar portomonnee, maar, maar.... deze is leeg![]()
Huilend, slaand en schreeuwend stort zij ter aarde, wordt afgevoerd en opgesloten op een gesloten afdeling van de locale psychiatrische inrichting![]()
Totdat ze er hier achter komen dat zij de juiste papieren niet heeft ingevuld, helaas hebben ze maar twee inschrijfmomenten per maand dus zetten zij haar op straat.
Zij stort volledig in en zal niet rusten voor zij papieren te pakken heeft...
Soms, bij de Albert Heijn, kun je haar ziet staan, compleet verwaarloosd, in zichzelf mompelend met een krant in haar hand.
Hopelijk kijk je voortaan wel anders tegen straatkrantverkopers, nu is het TS, volgende keer ben jij het wel misschien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |