Die ga ik overhalen tot een gratis daad. Dat is bij mij een paar keer gelukt zelfs vroeger. Maar ja, de experts geven hun geheimen niet prijs, he.quote:Op woensdag 23 december 2009 05:53 schreef Louis22 het volgende:
Je zit krap bij kas en je gaat een hoer bestellen?
ik lees ditquote:Op woensdag 23 december 2009 05:59 schreef Louis22 het volgende:
Oh jawel, dat ga je me wel vertellen. Het is 6 uur 's ochtends, niemand leest dit.
()
Moest je daar nou eerst voor gaan verhuizen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 05:47 schreef typhardmaar het volgende:
(ik ben net verhuisd - net iets onder de twee maanden).
Anti-klacht: TS denkt eraan een prostituee (voor de leek een hoer) naar huis te bellen
quote:Op woensdag 23 december 2009 05:47 schreef typhardmaar het volgende:
Anti-klacht: TS denkt eraan een prostituee (voor de leek een hoer) naar huis te bellen
Goedkoper dan een vriendinquote:Op woensdag 23 december 2009 05:53 schreef Louis22 het volgende:
Je zit krap bij kas en je gaat een hoer bestellen?
wordtquote:Op woensdag 23 december 2009 09:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wordt je vriend voor 5 euro!
Ga jij even naar die jongen toe dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 07:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
je vind je zelf saai en gaat dan maar t oplossen met een hoer
erg kansloos, ga gwn uit, kleed je dan maar wat warmer aan..en vind een vriendin, zei zal je een beter gevoel geven dan een meid die iedere dag met een ander t bed in duikt
Hoeren lover boy! 'Ik neuk ze gewoon gratis!"quote:Op woensdag 23 december 2009 05:58 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Die ga ik overhalen tot een gratis daad. Dat is bij mij een paar keer gelukt zelfs vroeger. Maar ja, de experts geven hun geheimen niet prijs, he.Vraag derhalve niet hoe ik dat ga klaarspelen.
"belangrijke foktijd"quote:Op woensdag 23 december 2009 07:44 schreef Anschluss het volgende:
TS...
Druk op het kruisje rechtsboven in je scherm.. sluit je computer af... sta op.. loop de kamer uit.. doe de deur dicht doe vervolgens de deur op SLOT! en ga daar NOOIT en dan ook echt NOOIT!!!!!!!!!!!!1 MEER NAAR BINNEN JA! WANT GVD JE VERNEUKT BELANGRIJKE FOK!TIJD VAN ME JA! WEETJE HOE NAAR IK HIERVAN WORRRRRRRRRRR1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!E3WRSDTFYGHJUMKL,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |