Als dat nou niet zo is zou het wel de verklaring zijn dat ik mijn eigen SMS-jes nooit terug zie...quote:
ook dat gezeur is even irritant. headlines is nu omdat ned 3 start.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er geen verbetering komt...
Ga anders zeggen dat iedereen die over de headlines zeurt zeurt. Daar hoor ik niemand over, terwijl het hetzelfde idee is.
Ouch, je doet je ondertitel wel eer aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In jou geval wel omdat je het:
1 100x herhaalt, ja we weten het nu wel
2 niet consequent is en dus onzin
3 je sneu bent..
Je hebt geen pimp abonnement dus dat gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed, ik reageer nog één keer: de enige die hier steeds laat zien single-track-minded te zijn ben jij. En het wordt inmiddels echt mateloos irritant.
En meer zeg ik hier niet meer over.
[negeer modus on]
ah vandaar, vond het vorig uur net zo lekker zonder.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:07 schreef evert het volgende:
[..]
ook dat gezeur is even irritant. headlines is nu omdat ned 3 start.
Luister je eigenlijk wel naar wat ze draait??quote:Op woensdag 23 december 2009 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt geen pimp abonnement dus dat gaat je niet lukken.
Ik duld vrijwel alle muziek, behalve gitaarherrie en die draait Annemieke nou eenmaal bijna non-stop. Je vergeet even al mijn waardevolle bijdragen en logs. Ik ga ook niks meer loggen, als ik al niet eens meer mijn mening mag uiten dan zoeken jullie dat ook maar zelf uit. De logs van vanmiddag en gisteravond waren ook veel minder gedetailleerd dan ik ze deed.
En zo denk ik over de muziek, en ook elke keer als het weer zo veel nummers achter elkaar zijn.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Meddo het volgende:
[..]
bij de aankondiging van treintje toen net, met die trompetten (nee, geen kijtman)
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Luister je eigenlijk wel naar wat ze draait??![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef TAV74 het volgende:
NP: de keiharde metalplaat van Monty Phyton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |