SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Symphonic op 06-04-2010 10:12:24 ]Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
26,20 is prima hoor, stuur even een PM, regelen we het daar verder!quote:Op woensdag 23 december 2009 06:23 schreef parapono het volgende:
Papabear
on topic: Groningen? Groningen. Afspreken? Leuke laarzen
mvg parapono
Yay!quote:
toch welquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:13 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb interesse in diverse dingen maar ik zie nergens een prijs.
Haha prijzen staan er slechts omdat er richtprijzen moeten staan.quote:
Staan er ook bij hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:54 schreef Tristessa het volgende:
De maten er bij plaatsen is misschien wel handig?
How, die smilie in m'n vorige reactie pakte verkeerd uit!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:00 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik zie ze er niet bij? Misschien ligt het er aan dat ik niet de nieuwste layout gebruik dan?
No prob!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
How, die smilie in m'n vorige reactie pakte verkeerd uit!
Dat kan inderdaad het geval zijn, weet je wat? Van welke dingen wil je de maat weten?
De zwarte is eigenlijk donkerbruin, dat is een maat 38 (H&M maat),quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef Tristessa het volgende:
[..]
No prob!
Ik zou graag de maten van de broeken willen weten (die jeans en de zwarte).
Thx! Helaas te kort voor mij! Jammer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:06 schreef Rockabella het volgende:
[..]
De zwarte is eigenlijk donkerbruin, dat is een maat 38 (H&M maat),
de Replay is een W29 / L32!
De H&M broek is wel vrij lang trouwens, hij is mij helaas te grootquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:09 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Thx! Helaas te kort voor mij! Jammer.
Thank you, direct nog een poging tot kick!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |