weg privacy en beschutheid van het SHOW SC topic ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat er al eerder.
Maar het is wel irritant.
Ken ik jou?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als we allemaal gaan zeggen wie we niet lief vinden dan zeg ik het ook wel
Heul niet waar, jij kon Peter al voordat ik je op het station in Den Bosch in alle vroegte tegenkwam op weg naar de busquote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Desmonkey het volgende:
Ach dankzij Stroek kent iedereen elkaar.
True. Peter ken ik al voordat iedereen elkaar kent.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heul niet waar, jij kon Peter al voordat ik je op het station in Den Bosch in alle vroegte tegenkwam op weg naar de bus
Peter had ik toen wel in de trein tussen Oss en Den Bosch gezien, maar was niet helemaal zeker of hij het wel wasquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
True. Peter ken ik al voordat iedereen elkaar kent.
Nee hoor, ik ken niemandquote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Desmonkey het volgende:
Ach dankzij Stroek kent iedereen elkaar.
Zou best kunnen. Geen idee. Treintjes en Peter gaan samenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Peter had ik toen wel in de trein tussen Oss en Den Bosch gezien, maar was niet helemaal zeker of hij het wel wasdus durfde ik hem niet aan te spreken
Oh ja jij moet naar Twente toequote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
psst ik heb vanavond een date he
Voorspelbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het slechtste geval kan je daar vast op een Ikea bank slapen
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Oke... Herbert gaat de feestdagen heel verdrietig in. Hoor net dat beste vriend van me waar kanker geconstateerd is vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis voor een spoed operatie![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Oke... Herbert gaat de feestdagen heel verdrietig in. Hoor net dat beste vriend van me waar kanker geconstateerd is vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis voor een spoed operatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |