quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef Lkw het volgende:
Druiven eten in hartje winter is sowieso wat merkwaardig. En dan ook nog pitloos. Rare wereld eigenlijk.
kruising waardoor je een druif krijgt met 3x het aantal chromosomen ipv 2x waardoor de boel niet meer vruchtbaar is.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:22 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe zouden ze pitloze druiven kweken?
Wat een antwoord.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
kruising waardoor je een druif krijgt met 3x het aantal chromosomen ipv 2x waardoor de boel niet meer vruchtbaar is.
bij de druiven stopt men pit-etende-insecten die men vervolgens weer verdelgt met pit-etende-insecten-etende-insecten die ze vervolgens weer verdelgen met pit-etende-insecten-etende-insecten-etende-insecten die ze vervolgens (...) etcetra enzovoortquote:Op woensdag 23 december 2009 00:22 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe zouden ze pitloze druiven kweken?
en ik maar wat raak lullen over kruisingen en chromosomen...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
bij de druiven stopt men pit-etende-insecten die men vervolgens weer verdelgt met pit-etende-insecten-etende-insecten die ze vervolgens weer verdelgen met pit-etende-insecten-etende-insecten-etende-insecten die ze vervolgens (...) etcetra enzovoort
the awfull truthquote:Op woensdag 23 december 2009 00:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en ik maar wat raak lullen over kruisingen en chromosomen...
Verklap jij de waarheid...
Bij de AH kun je iig geen druiven meer krijgen met pit. achterlijk eigenlijk...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:00 schreef Lkw het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat ik jarenlang al geen druiven mét pitten op heb. Vroeger altijd wel, was best lekker om die ietwat bittere pitjes naar binnen te zuigen, samen met het vruchtvlees van de druif.
Ik moet toch weer eens op zoek gaan naar de echte pure druif, mét voortplantingsorganen aan boord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |