Hier ook ziggo, en nergens last van. Haal de stekker eens uit het stopcontact en reset het kastje even. Kan misschien al helpen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:15 schreef Evelien het volgende:
Ik heb digitale tv van Ziggo. Van het ene op het andere moment viel het geluid weg, enkele uren geleden, op alle zenders, en 't is nog steeds niet terug. Als ik switch naar kabeltv, is het geluid er wel gewoon, dus 't ligt niet aan mijn tv. Hebben meer Ziggo-gebruikers hier momenteel last van?
Jij bent in ieder geval een echte vrouw en geen kloon.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef Evelien het volgende:
Stekker eruit en erin did the trick
Hihi bedankt, schaam me een beetje dat de oplossing zo simpel was. Ik ging ervan uit dat de oorzaak een storing was, omdat de kwaliteit wel vaker bagger is. Geluid weg had ik alleen niet eerder meegemaakt
Het komt vaker voor, mijn ouders hebben het probleem ook om de zoveel tijd. Op precies dezelfde manier opgelost.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef Evelien het volgende:
Hihi bedankt, schaam me een beetje dat de oplossing zo simpel was. Ik ging ervan uit dat de oorzaak een storing was, omdat de kwaliteit wel vaker bagger is. Geluid weg had ik alleen niet eerder meegemaakt
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval een echte vrouw en geen kloon.
Ontzettende oen. Had je niet even kunnen wachten met oplossen tot ik was komen helpen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef Evelien het volgende:
Maar Evelien wil natuurlijk wel door iemand geholpen worden die er ook verstand van heeft.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ontzettende oen. Had je niet even kunnen wachten met oplossen tot ik was komen helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |