Iddquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Tourniquet het volgende:
In de scrollbalk:
MUMFORD & SONS - LITTLE LION MAN (MET FUCK)
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
EVEN EEN MINI-ACTIE
NUUUUUUUUU VERSTUREN WE HET SMSJE: 'Fok! leeft mee, ik herhaal Fok! leeft mee'
Wie doen er mee:
- Tazar_Yoot
- Etcetera
- Sunnythesun
- Diaan73
- venomsnake
-3FMaster
-StephanL
-Briggy
-patat
Post ff je nummer, dan bel ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef pronkjewail het volgende:
Paniek! Ik ben mijn mobiel kwijt!![]()
*zoeken gaat*
Gezelligquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Obecalp het volgende:
Ben hoofdzakelijk aan het lurken hier, ben niet zo'n actieve poster maar ik doe mee met de SMS-actie!
ik heb m regelmatig gecensored gehoord.. een keer dat ramon en timur zelf maar fucked er doorheen riepenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Horloge het volgende:
[..]
Bij alle omroepen wel, behalve de TROS, die hebben alles gecensureerd.
EO... volgens mij is-ie zelfs door de EO toegevoegd in de database en daarom gecensureerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Horloge het volgende:
[..]
Bij alle omroepen wel, behalve de TROS, die hebben alles gecensureerd.
Hier ookquote:
jaja, sukkel. pquote:Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef evert het volgende:
kut ik lijk wel een vrouw... de OP lukt niet.....
Post gezellig mee , is leuker dan lurken.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Obecalp het volgende:
Ben hoofdzakelijk aan het lurken hier, ben niet zo'n actieve poster maar ik doe mee met de SMS-actie!
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neee!! gewoon iedereen om 00.30 nog een keer!!
Normaal gesproken hebben ze standaard de uncensored. Vaag dat dat nu niet het geval is...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:13 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik heb m regelmatig gecensored gehoord.. een keer dat ramon en timur zelf maar fucked er doorheen riepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |