quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Joesse het volgende:
Sanne Hans is vrijgezel, ik herhaal...
Oeh, "Sanne Hans", dat klinkt als een lekker wijf...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Joesse het volgende:
ZOu dat even lekker zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Qunix het volgende:
Journaal en GEEN headlines.... Ik herhaal: journaal en GEEN headlines
Ik ook wel, maar Groningen - Brabant met dit Weer is even rijden voordat ze bij mij voor de deur staat......quote:
Gewoon eens iets anders dan die quasi-interessante muziekmensen. Angela, Doquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Genee zou een perfecte slaapgast zijn jaOf Gijppie
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef DaMook het volgende:
En hoppa, de grens van 00:00 uur is ook alweer overschreden![]()
![]()
. Nu maar half 1 aanhouden
. Om 5 uur gaat de wekker tenslotte
. Helaas
![]()
.
verzin er één zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Als we nou met ze 10e hetzelfde smsje sturen![]()
Dat is wel tof
Door haar gebrek herhaalt ze zich wel heel vaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Joesse het volgende:
Van mij mag zequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Iedereen houd van der toch
Dus waaarom niet.
Iddquote:
Dan blijf je tot 5 uurquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef DaMook het volgende:
![]()
. Helaas
![]()
.
Dat krijgt elke gezonde jongen na 4 dagen zonder seks met allemaal leuke meisjes om zich heenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die blik in gerards ogen
Heldquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef DaMook het volgende:
![]()
. Helaas
![]()
.
Die dag duurt nog 3/4 dan , ach daarna nog de top SRquote:Op woensdag 23 december 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Veel mensen kijken nu naar de tijd en snappen je.
de andere zijn verward.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door haar gebrek herhaalt ze zich wel heel vaak
Fok! leeft mee, ik herhaal Fok! leeft mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Daar ben ik nou niet zo een held in.
Wel ter promotie van Fok natuurlijk
Ik moet om 7 uur beginnen, maar vooral tijdens SR wordt ik graag optijd wakker gemaakt door mijn wekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En Noortje was al boos dat ik om 9 uur moest werken
jammer dat ik het via een laptop moet kijken......quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt, ik vermaak me prima met SR. Ik snap niet waarom ik dit nog nooit eerder heb gevolgd!
Vanmiddag heeft ie nog kunnen batsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat krijgt elke gezonde jongen na 4 dagen zonder seks met allemaal leuke meisjes om zich heen!
(toch?)
Ik vind het bestquote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Fok! leeft mee, ik herhaal Fok! leeft mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |