fix'dquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Goofisch het volgende:
Goedendag beste mensen, ik heb een welgemeende frustrerende klacht:
een meisje een lekkerding vinden, denkende dat ze 20+ is omdat ze er zo toch echt wel zo uitziet, een heel gesprek voeren om er vervolgens net voordat ik toe wil slaan erachter kom dat ze 6,5 jaar jonger is dan ik ben. Namelijk 17. ik 24.
Waarom ziet ze er zo 20+ uit![]()
Nee zij had er geen problemen mee, nee natuurlijk niet![]()
Klacht: had ik toch bijna een voor mij veelte jong meisje gehosseld.
Antiklacht: gelukkig niks gebeurd, want wat had ik me haar kut gevoeld
Sommige mensen hebben meer eisen dan alleen een hartslag..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
Zij had er geen problemen mee?
Kerel, wat is er mis met je?
Jij weet waar je het over hebtquote:
bang voor d'r vaderquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
Gast meer dan 6 jaar verschil.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
Jij bent een vent naar mijn hartquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Goofisch het volgende:
Goedendag beste mensen, ik heb een welgemeende frustrerende klacht:
een meisje een lekkerding vinden, denkende dat ze 20+ is omdat ze er zo toch echt wel zo uitziet, een heel gesprek voeren om er vervolgens net voordat ik toe wil slaan erachter kom dat ze 6,5 jaar jonger is dan ik ben. Namelijk 17. ik 24.
Waarom ziet ze er zo 20+ uit![]()
Nee zij had er geen problemen mee, nee natuurlijk niet![]()
Klacht: had ik toch bijna een voor mij veelte jong meisje gehosseld.
Antiklacht: gelukkig niks gebeurd, want wat had ik me kut gevoeld
Hoezo? Nog een paar maand en ze is volwassen. Of vind je 30 en 36 ook vreemd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Gast meer dan 6 jaar verschil.
Ik zou me echt een pedotje voelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |