Geen creep denies? Jawel.. met a..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef invine het volgende:
LoL trekt mij echt niet.. de graphics zijn crap en dat level systeem slaat natuurlijk nergens op.. en daarbij geen creep denieswtf?
Hij bedoelde in LoLquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geen creep denies? Jawel.. met a..
Ik speel dit spel nog steeds overigens.
Oew, Raijn was een van mijn favo's in DotA. Leukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij bedoelde in LoL
En dat klopt idd. LoL heeft (bewust) gekozen voor geen denies.
Nieuwe hero (Doctor Repulsor) lijkt me tof. Raijin (Stormspirit) in DotA vond ik ook leuk om mee te spelen.
Wel jammer dat het een regelrechte kopie is van Raijin.
Ik kan helemaal niks met die DR.. geef mij maar voodoo jesterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij bedoelde in LoL
En dat klopt idd. LoL heeft (bewust) gekozen voor geen denies.
Nieuwe hero (Doctor Repulsor) lijkt me tof. Raijin (Stormspirit) in DotA vond ik ook leuk om mee te spelen.
Wel jammer dat het een regelrechte kopie is van Raijin.
Als ze straks een aankondiging gaan doen, dan hebben ze vrees ik de LoL-boot gemist. All aboard!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, waarschijnlijk binnenkort een aankondiging voor DotA 2 (eind/mid augustus) door Valve. Zijn er uberhaupt HoN spelers hier? En wat denken zij ervan? Overstappen (na alle server issues van de laatste tijd) of gewoon trouw blijven aan S2?
Trouw blijven aan S2 na die geweldige update van gister? Dacht het niet. Ze zijn gigantisch hard op weg om het spel te ruineren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, waarschijnlijk binnenkort een aankondiging voor DotA 2 (eind/mid augustus) door Valve. Zijn er uberhaupt HoN spelers hier? En wat denken zij ervan? Overstappen (na alle server issues van de laatste tijd) of gewoon trouw blijven aan S2?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |