Oh wacht, nu wacht ik nog ff met slapen, mijn Bekkie isturquote:
Trusten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet hoor, weet niet eens waar er hier een Bas, Dirk of Digros zou moeten zitten
[..]
Ik doe met je mee
Gooi morgen die lijst nog maar ff in de groep hier.
Hou ik Cat met d'r courgettes wel in bedwang
Volgens mij krijg ik dat plantechnisch niet rond deze keer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met gourmetten nog scampi met knoflookboter gehad, en daarna ben ik zo ziek geweest, dus die hoef ik ff niet voorlopig![]()
Jij gaat dat zeker weer eten voor het zingen he?
Met jou toch??quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, nu wacht ik nog ff met slapen, mijn Bekkie istur
Laat me raden, jij komt ook melden dat je gaat slapen?
Truste!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet hoor, weet niet eens waar er hier een Bas, Dirk of Digros zou moeten zitten
[..]
Ik doe met je mee
Gooi morgen die lijst nog maar ff in de groep hier.
Hou ik Cat met d'r courgettes wel in bedwang
Threesome?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met jou toch??![]()
*WINK WINK NUDGE NUDGE*
Eliesje!quote:
Nopequote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje!![]()
Hejje teruggelezen wat voor liefurts we zijn geweest?
Heb je dit kwaliteitstopique bijgelezen?quote:
Meet me in fivequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met jou toch??![]()
*WINK WINK NUDGE NUDGE*
Gadverquote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ach vooruit, het is toch al een witte kerst
Zie post Greys. Dawast wel.quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je niet bijgelezen hebt, waarom lach je dán?
- Rode Wodkaquote:
Als Len maar in het midden mag.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.![]()
Greys, heb je een voorkeur voor de kant van het bed?
JE VERGEET COURGETTE!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
- Rode Wodka
- Shalalie
- Pierre Kartner
- Wereldwijde bespotting
- Nonnen
- Harde worst
Zoiets was het!
Ik heb ooit blokfluit gespeeld, zou dat helpen?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Len maar in het midden mag.
Niet dat jij niet naast me mag, maar dan kunnen we dat neuriën eens uitproberen
& cocosbroodquote:
Alvast voor de zekerheid vanwege de TTquote:Op woensdag 23 december 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Als je niet bijgelezen hebt, waarom lach je dán?
Deed je het dan ook op zomerkamp you know where?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ooit blokfluit gespeeld, zou dat helpen?
Doe mij de nonnen maar, verdelen jullie de restquote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
- Rode Wodka
- Shalalie
- Pierre Kartner
- Wereldwijde bespotting
- Nonnen
- Harde worst
Zoiets was het!
Ik denk het wel!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ooit blokfluit gespeeld, zou dat helpen?
Cat doet heul niks zonder dat ik in de buurt ben!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Len maar in het midden mag.
Niet dat jij niet naast me mag, maar dan kunnen we dat neuriën eens uitproberen
Jij bent goed met hondjes he?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het wel!En je zangkunsten...
Hmz, ik zal iets anders voor mezelf moeten bedenken, anders ligt Len heel de tijd jouw kant uit
Nou als je ehm... blaast... zeg maar... en je gaat er bij neuriën... dan geeft dat een heel nieuwe dimensie aan het geheel! Nou denk ik alleen als je tijdens het eh... blazen... Shalalie van Pierre Kartner gaat neuriën, dat alle erotiek dan wel als sneeuw voor de smurfzon verdwenen isquote:Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deed je het dan ook op zomerkamp you know where?
En whats with the geneurie?
*mompelt iets van honger en eten*quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Cat doet heul niks zonder dat ik in de buurt ben!
JJH to the rescue!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Cat doet heul niks zonder dat ik in de buurt ben!
En Q komt straks rapporteren of dat klopt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als je ehm... blaast... zeg maar... en je gaat er bij neuriën... dan geeft dat een heel nieuwe dimensie aan het geheel! Nou denk ik alleen als je tijdens het eh... blazen... Shalalie van Pierre Kartner gaat neuriën, dat alle erotiek dan wel als sneeuw voor de smurfzon verdwenen is
* vingers in oren stopt: LAALAAALALALALAAAAquote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
En Q komt straks rapporteren of dat klopt.
Het is na half twaalfquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* vingers in oren stopt: LAALAAALALALALAAAA
Uhm... ik had de nonnen al van worst voorzien.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe mij de nonnen maar, verdelen jullie de rest
Definieer 'iets'quote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef JJH het volgende:
Hoe staan tegenover "iets met z'n vieren"?
Die snoep ik er wel uitquote:Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... ik had de nonnen al van worst voorzien.
Ik kan niet pokerenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef JJH het volgende:
Hoe staan tegenover "iets met z'n vieren"?
Ja, het was écht leuk. En nu zijn we wat flauw misschien maar de hele avond was de build up, zeg maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is na half twaalf
(En verder zou je serieus TROTS zijn als je terug zou lezen, het vorige topic en deze. Nou ja, het meeste dan. Het was echt, écht, beregezellig)
Mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
JJH to the rescue!
Ll, ik heb je weer voor mezelf!
Definieer 'vieren'.quote:
Dat mag inderdaad in de krant,quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, het was écht leuk. En nu zijn we wat flauw misschien maar de hele avond was de build up, zeg maar.
Elies, wil je geloven dat deze dirrrrrtey talk eigenlijk pas echt is begonnen NADAT Q naar bed ging?
Ik ben trots op julliequote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Het is na half twaalf
(En verder zou je serieus TROTS zijn als je terug zou lezen, het vorige topic en deze. Nou ja, het meeste dan. Het was echt, écht, beregezellig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |