quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef D. het volgende:
Ik vind het nog steeds raar, volwassenen die Harry Potter kijken
Ik vind ze allemaal mooi....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog geen film gezien?
Mijn schoonmoeder is bijna 70 maar nog erg fit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is ze nog niet zo oud?? Als ze wel al aardig op leeftijd is ,hoor dat andersom he,Kribbetje.
Van Harry? Uiteraard nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje van mij, dat je je schoonouders kan kiezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Maar je gaat toch voor je lief en niet voor je schoonouders? Tuurlijk is het fijner als het allemal klikt maar als dat niet zo is?
Mijn jongste dochter heeft dus schoonouders waar het helemaal niet mee klikt, niet haar schuld overigens, heeft met geloof te maken. Hun zoon heeft voor mijn dochter gekozen en is sinds 3 weken hier naar toe verhuisd. Wonen dus sinds 3 weken samen. Hebben vorige week iedereen uitgenodigd, ook zijn ouders en die zijn niet gekomen. Het is balen, want je zou het graag anders zien maar aan hun ligt het i.i.g. niet.
In dit geval enkelvoud, gewoon klootquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er de hele tijd maar aan denken, het is gewoon klote
Ik vond HP 1 wel aardig, maar bij de andere delen viel ik elke keer in slaapquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik oordeel toch niet over de films?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kan je er ook niet over oordelen
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In dit geval enkelvoud, gewoon kloot
Het was ook een complimentquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar hebben we het gister of eergister nog over gehad dus dat moet wel lukken
Maar wel over de kijkers (dit is geen steukpostquote:
Die heb ik in de bios gezien met de kids...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ooken ik heb dus nu the halfblood prince liggen....lekker duister
Meer de combinatiequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel over de kijkers (dit is geen steukpost)
Tuurlijk begrijp ik je en tuurlijk wil je dat het anders is, laten we maar zo zeggen het is in een woord kloten is. Het zijn zijn ouders die je liever als fijne schoonouders en leuke opa en oma voor je kinderen zou willen zien, klaar, heel normaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje van mij, dat je je schoonouders kan kiezen.
Ik had het ook graag heel anders gezien, want het zijn toch zijn ouders en de opa en oma van mijn kinderen en aangezien mijn ouders niet meer leven hebben mijn kinderen al een paar jaar geen opa en oma en dat vind ik zelf heel jammer en voor mijn kinderen een gemis.
Dan is steuken van voor jou tijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Meer de combinatie
*niet weet wat een steukpost is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |