quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef dolfg het volgende:
Ik vind dit geloof ik met afstand de leukste avond totnutoe van deze SR.
Echt heerlijke radio/tv/fok vibe
Ervaring?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Totaal niet![]()
Hij is alleen leuk als je wat IQ puntjes mist![]()
Ook nog kinderen, hij is dus niet alleen op de wc bezig geweest,quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is zelf ook zo maf, zou eerder zeggen arme kinderen.
LEuke plaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef Derek010 het volgende:
Allein Allein, die heb ik voor het laatst 1 jaar geleden ofzo gehoord op 3FM
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ervaring?
Sorry, maar die was vrij eenvoudig in te koppen.
Nou.. mijn broertje is behoorlijk verstandelijk gehandicapt en die heeft ook liever Slayerquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Totaal niet![]()
Hij is alleen leuk als je wat IQ puntjes mist![]()
Waar blijft de HD versie ??quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef peeet1 het volgende:
Car Wash @ Glazen Huis Groningen
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wat moet ze doen dan? Strippen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Derek010 het volgende:
Gaat Angela Groothuizen nog iets doen? Volgens mij wordt dit weer zo'n Do-geval...
Ja, het is te hopen dat Ilsequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Derek010 het volgende:
Gaat Angela Groothuizen nog iets doen? Volgens mij wordt dit weer zo'n Do-geval...
Wat was er mis met Thomas?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Qunix het volgende:
Roel > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Youp > > > > > > > > > > > > Angela > > Do
Ik probeer steeds wat te posten, maar ik kom er maar niet tussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |