Word gebruikenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef thabit het volgende:
Ik krijg altijd kramp in m'n rechterpink van al die accolades en backslashes. Is er een manier om dat tegen te gaan?
http://mert-on-software.b(...)board-for-latex.htmlquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef thabit het volgende:
Ik krijg altijd kramp in m'n rechterpink van al die accolades en backslashes. Is er een manier om dat tegen te gaan?
| 1 2 3 | \newblock Suzuki, Een specifiek werk, {\tt arXiv:0703751v1}, \newblock 2009. |
| 1 |
Ah dat valt best mee! Bedankt!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef Iblis het volgende:
[ code verwijderd ]
Heb je wel hyperref voor nodig.
| 1 2 3 | \subsubsection{} This is a subsubsection with an empty title. As you can see, the style inserts the spacing between title and content, even when the title is empty. |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | cos(thetha) &0 &sin(thetha) \\ 0 &1 &0 \\ -sin(thetha) &0 &cos(thetha) \end{bmatrix} \] \[ \begin{bmatrix} cos(thetha) &-sin(thetha) &0 \\ sin(thetha) &cos(thetha) &0 \\ 0 &0 &1 \end{bmatrix} \] |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | \cos(\theta) &0 &\sin(\theta) \\ 0 &1 &0 \\ -\sin(\theta) &0 &\cos(\theta) \end{bmatrix} \] \[ \begin{bmatrix} \cos(\theta) &-\sin(\theta) &0 \\ \sin(\theta) &\cos(\theta) &0 \\ 0 &0 &1 \end{bmatrix} \] |
Toen ik nog geen backslashes voor de sin en cos had, werden die functienamen schuingedrukt.quote:[b]Op dinsdag 23 maart 2010 23:22
Wat vind je er niet mooi aan? Cursieve getallen in mathmode zijn zeer ongebruikelijk.
Dat, en ik vind persoonlijk \begin{pmatrix} ... \end{pmatrix} er ook mooier uitzien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:05 schreef V2 het volgende:
Waarom trouwens een haakje om de theta? Zonder staat wat minder druk. Ik vind trouwens de vartheta vaak mooier, maar dat is een smaakkwestie
Ik zie liever een bmatrix met vierkante haken want dat is zoals ik het vroeger op school geleerd heb.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:29 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dat, en ik vind persoonlijk \begin{pmatrix} ... \end{pmatrix} er ook mooier uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |