SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
Gistermiddag had een arbeider van de Blokker naast ons een andere arbeider de opdracht gegeven de voorkant van het filiaal sneeuwvrij te maken. Wij zagen onze kans en schoven al onze sneeuw naar hen toequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Seksgod het volgende:
Gistermiddag heb ik een van mijn arbeiders dus de de opdracht gegeven om de voorkant van ons filiaal vrij van sneeuw te maken en dit had hij dus heel netjes gedaan. Vanochtend kom ik dus weer aan bij het bedrijf en godverdomme dus, een dikke stapel gore grijze drap. Wat blijkt nou het geval te zijn; de kruitvat naast ons had al hun sneeuw bij ons gedumpt
. Achterlijke gluiperds zijn het, ze gooien ook vaak afval in onze container
, nu kan die jongen weer alles aan gaan vegen, deze keer is het niet alleen sneeuw maar samengesmolten sneeuw met teer, urine, klei en straatgruis.
Klacht: Kruitvat.
Idd. Ik zou de 'welkom'-mat van Blokker helemaal volschijten nadat ik een fles laxeermiddel achterover had geslagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
Dan neem je toch gepaste wraak op een creatieve manier?
vervelend voor jequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Seksgod het volgende:
Gistermiddag heb ik een van mijn arbeiders dus de de opdracht gegeven om de voorkant van ons filiaal vrij van sneeuw te maken en dit had hij dus heel netjes gedaan. Vanochtend kom ik dus weer aan bij het bedrijf en godverdomme dus, een dikke stapel gore grijze drap. Wat blijkt nou het geval te zijn; de kruitvat naast ons had al hun sneeuw bij ons gedumpt
. Achterlijke gluiperds zijn het, ze gooien ook vaak afval in onze container
, nu kan die jongen weer alles aan gaan vegen, deze keer is het niet alleen sneeuw maar samengesmolten sneeuw met teer, urine, klei en straatgruis.
Klacht: Kruitvat.
ja, lees eens de rest van de topics van TSquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef zwartedoos het volgende:
Het is KruiDvat, ennuh...arbeider??
Blokker volgens mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Seksgod is filiaalleider bij Hans Textiel?
In wat voor achterbuurt zit die toko?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Seksgod het volgende:
maar samengesmolten sneeuw met teer, urine, klei en straatgruis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |