abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 december 2009 @ 21:08:10 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75940689
En hier verder.

Laatste interessante post:
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik heb er ook bedenkingen bij en denk dat het onverstandig is.
[..]

Als je voor een bepaald record wil gaan laat je dat denk ik niet zo maar zitten. Anders was je wel wild geworden van het idee dat andere record te halen. En tuurlijk kan je niet alles in je leven wat je wil. Maar ik vraag mij af waar het blinde vertrouwen hier in Jeugdzorg vandaan komt. Zoals Pool zegt, het is de minst slechte oplossing. zolang je niet kritisch naar de minst slechte oplossing blijft het altijd een minst slechte en wordt het nooit een goede oplossing.
Volgens mij willen wij toch een organisatie die jongeren die mishandeld worden, bedreigd worden etc kunnen opvangen en individueel kunnen begeleiden zodat ze zich zo goed mogelijk ontwikkelen en daarbij in noodgevallen een OTS of uithuisplaatsing kunnen aanvragen. En niet een organisatie die redeneert vanuit de regelmaat, vanuit wat de waan van de dag over wat gemiddeld en normaal is en waar regels zijn regels een doel is inplaats van een middel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:08:42 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75940721
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jouw denigrende gelijster over de beïnvloedbaarheid van je 'girls' zouden ze wat mij betreft ook met stokslagen mogen beantwoorden.
Ja, het klikt zowat sektarisch. Maar ik constateer slechts, je kunt je woede beter botvieren op de zenders en programmamakers die er kennelijk bij gebaat zijn dat girls zo jong mogelijk actief zijn. Waarom vraag je je af.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 december 2009 @ 21:09:29 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75940753
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, het klikt zowat sektarisch. Maar ik constateer slechts, je kunt je woede beter botvieren op de zenders en programmamakers die er kennelijk bij gebaat zijn dat girls zo jong mogelijk actief zijn. Waarom vraag je je af.

²
Zou je aub terug willen gaan naar het EO forum?
Je posts voegen werkelijk niks toe aan deze discussie.
Maar dan ook werkelijk niks.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:10:03 #5
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75940780
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Jij houdt ze liever thuis in een kooi, ikweettog.

En hoe actief mogen de boys zijn? Of is een vergelijking tussen lul en kut hier niet op zijn plaats?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Admin dinsdag 22 december 2009 @ 21:11:10 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75940844
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jij houdt ze liever thuis in een kooi, ikweettog.

En hoe actief mogen de boys zijn? Of is een vergelijking tussen lul en kut hier niet op zijn plaats?
Ja toemaar, hij is al weg.
Carry on.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:11:13 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75940849
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef One_of_the_few het volgende:
Toch vind ik een aantal zaken in deze zaak wel vreemd. Laura zit in het vliegtuig en Jeugdzorg doet allerlei uitspraken over een eventuele toekomst. Welk belang dient dat?
Klopt, dat is inderdaad een kwalijke zaak. Ik denk dat Jeugdzorg niet een type organisatie is dat dagelijks met de media omgaat. Ze kunnen daar duidelijk niet mee overweg.

Ook de organisatie zelf moet beter. Natuurlijk zullen ze nooit het niveau bereiken van goede ouders. Het blijft een overheidsorganisatie met mensen die 's avonds weer bij hun eigen gezinnetje willen zitten. Maar er gaan nu ook zaken slecht die beter moeten kunnen, zonder dat daarvoor het budget drastisch omhoog hoeft.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 december 2009 @ 21:14:27 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75941005
Ze beginnen een beetje mediageil te worden.
Om maar vooral te laten zien dat ze er bovenop zitten.
Sneu om je zo te profileren.
pi_75941372
tvp
pi_75941481
Straks pleeg zij zelfmoord.!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_75941487
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef Pool het volgende:

[..]

Klopt, dat is inderdaad een kwalijke zaak. Ik denk dat Jeugdzorg niet een type organisatie is dat dagelijks met de media omgaat. Ze kunnen daar duidelijk niet mee overweg.

Ook de organisatie zelf moet beter. Natuurlijk zullen ze nooit het niveau bereiken van goede ouders. Het blijft een overheidsorganisatie met mensen die 's avonds weer bij hun eigen gezinnetje willen zitten. Maar er gaan nu ook zaken slecht die beter moeten kunnen, zonder dat daarvoor het budget drastisch omhoog hoeft.
Ik heb zijdelings met ze gewerkt. Sommigen hebben passie voor die kinderen, doen alles er voor en als die je begeleider zijn heb je echt steun aan zo iemand. En voorkomen ze erger. Ook zijn er minder goede verhalen. In elke organisatie gaat wel eens wat mis. Maar we hebben het wel over kinderen, dus vind ik dat je elke kans voor verbetering moet pakken en vooral niet in routine en een sleur terecht moet komen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_75941506
Als er wat met Laura zou gebeuren tijdens zo'n reis is het land ook te klein van hoe heeft dit kunnen gebeuren en krijgt Jeugdzorg ook alleen maar kritiek over zich heen.
pi_75941600
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Mylene het volgende:
Als er wat met Laura zou gebeuren tijdens zo'n reis is het land ook te klein van hoe heeft dit kunnen gebeuren en krijgt Jeugdzorg ook alleen maar kritiek over zich heen.
Het is niet of het ene uiterste of het andere uiterste. Er zit een wereld van verschil en mogelijkheden om iets te doen. Of heb je alleen maar de mogelijkheid tussen uit huis plaatsen of haar te laten gaan?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_75941765
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het is niet of het ene uiterste of het andere uiterste. Er zit een wereld van verschil en mogelijkheden om iets te doen. Of heb je alleen maar de mogelijkheid tussen uit huis plaatsen of haar te laten gaan?
Gewoon laten gaan.

Het kan goed of mis gaan. Dat 16-jarige meisje uit Australië dacht ook net zoals Laura de klus wel even te klaren. Ze botste echter binnen 24 uur al tegen een tanker op omdat ze in slaap ofzo viel.
pi_75941806
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan.

Het kan goed of mis gaan. Dat 16-jarige meisje uit Australië dacht ook net zoals Laura de klus wel even te klaren. Ze botste echter binnen 24 uur al tegen een tanker op omdat ze in slaap ofzo viel.
Je denkt dus dat er geen tussenwegen zijn?
And that is the news.''
pi_75941906
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Nou, ze stond al onder toezicht. Blijkbaar was dat niet voldoende, want ze dook op in Sint-Maarten.

Vandaar dat ze beter toezicht willen op haar. Dus misschien bij haar vader vandaan en dus bij goede pleegouders. Ze heeft heel de wereld laten zien dat ze niet nog niet oud genoeg is om zelf beslissingen te nemen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:33:39 #17
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75941939
Wrakingsverzoek is afgewezen lees ik net op nu.nl. Even wachten op de verklaring op rechtspraak.nl, hoewel dat ook morgenochtend kan worden.
pi_75941976
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:31 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Die is er toch? De rechter heeft een uitspraak gedaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 december 2009 @ 21:36:27 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75942113
Iig verstandig om haar bij bekenden te zetten voor nu.
pi_75942159
Ik vind dat die opa en oma wel heel overdreven doen over dat vage regeltje over "voldoende solo-ervaring opdoen".
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:45:41 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_75942645
quote:
Ze heeft heel de wereld laten zien dat ze niet nog niet oud genoeg is om zelf beslissingen te nemen.
psies
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_75942765
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]

psies
Het is een stampvoetend kind dat d'r zin niet krijgt.

Ik vond het wel een mooie oplossing van de rechter om te kijken of ze wel zo bekwaam is.

Kennelijk dus niet.
pi_75942816
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik vind dat die opa en oma wel heel overdreven doen over dat vage regeltje over "voldoende solo-ervaring opdoen".
Waarom overdrijven ze volgens jou?
pi_75943142
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:31 schreef One_of_the_few het volgende:
De tussenweg is praten, advies geven, hulp aanbieden, waarschuwen, etc. maar uiteindelijk moeten mensen zelf hun eigen keuzes maken ook als ze zichzelf daarmee in gevaar brengen. Als de staat mensen met geweld tegen zichzelf gaat beschermen waar houdt het dan op?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:00:07 #25
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75943588
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef beeer het volgende:

[..]

De tussenweg is praten, advies geven, hulp aanbieden, waarschuwen, etc. maar uiteindelijk moeten mensen zelf hun eigen keuzes maken ook als ze zichzelf daarmee in gevaar brengen. Als de staat mensen met geweld tegen zichzelf gaat beschermen waar houdt het dan op?
Met geweld? Veiligheidsgordels en helmen mogen ook niet meer?
Here we are now, entertain us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')